

DEMOS
Użytkownik-
Content Count
27 -
Joined
-
Last visited
-
Czyli szukaj na forum lub w recenzjach jak go rozlożyć i daj znać jak to zrobisz
-
Hm... czyli zapałka najwyraźniej tam wpadła no to jak pisał Alanos: Wyjmij zespól lufy, i zobacz czy siedzi w środku zapałka, i postaraj się ją wyjąć (siłą grawitacji, lub np wyciorem, tylko ostrożnie aby nie uszkodzić gumki. Innej opcji nie ma...
-
Może tłok ma wade fabryczną i jest minimalnie grubszy? sprawdz porównaj ze starym
-
Jeżeli to nie pomoże sprawdz czy nie kończą ci się szczotki, lub czy nie masz luźnych wtyczek na silniku podczas strzału lubią się ruszać, iskrzyć i z tąd bierze się czasem ten nieprzyjemny zapach
-
zeszlifować, zpiłować przystosować ale pamiętaj że lepiej spiłować mniej niż więcej, albo odesłać i zamienić na odpowiednią
-
Dokładnie dostasuj je odpowiednio lub daj komuś kto się na tym zna a napewno ci pomoże
-
Jeżeli jej tam nie ma to znaczy że a) Wypadła b) Miałeś tłok w tylnej pozycji i wpadła do cylindra - NIE STRZELAJ I NAJLEPIEJ NIE DOTYKAJ JEŻELI NIGDY NIE ROZBIERAŁEŚ GB Oddaj do serwisanta postaw piwko powiedz jak wygląda sytuacja i cierpliwie czekaj :D
-
coś źle zlutowałeś (na opak) i silnik najprawdopodobniej kręci się w 2 stronę albo chce tyle że nie może, zamień kabelki na silniku i powinno być ok
-
Sprawdz czy przy złączkach dobrze się zaciskają, i czy wtyczka do bateri nie jest poprzypalana lub zagięta jeżeli to wszytsko jest ok leć dalej, czy sprawny jest silnik? czy bateri szlak nie trafił?
-
Chodzi mu o to że magazynki nie chcą mu podchodzić, sprawdz czy jak całość poskładasz i czy komora ma sprężynkę to czy rusza SIĘ DELIKATNIE W PRZÓD jeżeli sie nie rusza i jest sztywna potrzeba zdjęć żeby określić co gdzie i ile trzeba spiłować
-
Kozak nie tylko ze zdjęcia XD
-
jakiej firmy jest ta komora broń itp... wiecej szczegółów fotki daj wiecej info
-
Dziękuje wszystkim Panom za pomoc znalazłem rozwiązanie: gość który podkładkował GB dał coś dziwnego zamiast dystansu na zębatce tłokowej co nie pozwalało aby dopychacz dochodził do końca ośki co powodowało minimalną szparkę w komorze hop-siup i powietrze uciekało poprzez wlot kulek, zmiana tego też dystansu na taki jak ma być i delikatne podpiłowanie dopychacza załatwiło sprawę zasięg wrócił do normalności Dzięki za zaangażowanie i poświęcenie czasu :D
-
Czyli wymień szkielet i powinno być ok ewentualnie poszukaj połówki tego samego szkieletu i sprawdź może trafisz na zbieżny :D
-
fakt za 90zł już kupisz z boyi używkę a agm jest minimalnie inny a dokładnie jak się nie myle ucho w które wchodzi pin z przody jest szersze od boyi i niektórych wersji AGM