Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

DEMOS

Użytkownik
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  1. Czyli szukaj na forum lub w recenzjach jak go rozlożyć i daj znać jak to zrobisz
  2. Hm... czyli zapałka najwyraźniej tam wpadła no to jak pisał Alanos: Wyjmij zespól lufy, i zobacz czy siedzi w środku zapałka, i postaraj się ją wyjąć (siłą grawitacji, lub np wyciorem, tylko ostrożnie aby nie uszkodzić gumki. Innej opcji nie ma...
  3. Może tłok ma wade fabryczną i jest minimalnie grubszy? sprawdz porównaj ze starym
  4. Jeżeli to nie pomoże sprawdz czy nie kończą ci się szczotki, lub czy nie masz luźnych wtyczek na silniku podczas strzału lubią się ruszać, iskrzyć i z tąd bierze się czasem ten nieprzyjemny zapach
  5. zeszlifować, zpiłować przystosować ale pamiętaj że lepiej spiłować mniej niż więcej, albo odesłać i zamienić na odpowiednią
  6. Dokładnie dostasuj je odpowiednio lub daj komuś kto się na tym zna a napewno ci pomoże
  7. Jeżeli jej tam nie ma to znaczy że a) Wypadła b) Miałeś tłok w tylnej pozycji i wpadła do cylindra - NIE STRZELAJ I NAJLEPIEJ NIE DOTYKAJ JEŻELI NIGDY NIE ROZBIERAŁEŚ GB Oddaj do serwisanta postaw piwko powiedz jak wygląda sytuacja i cierpliwie czekaj :D
  8. coś źle zlutowałeś (na opak) i silnik najprawdopodobniej kręci się w 2 stronę albo chce tyle że nie może, zamień kabelki na silniku i powinno być ok
  9. Sprawdz czy przy złączkach dobrze się zaciskają, i czy wtyczka do bateri nie jest poprzypalana lub zagięta jeżeli to wszytsko jest ok leć dalej, czy sprawny jest silnik? czy bateri szlak nie trafił?
  10. Chodzi mu o to że magazynki nie chcą mu podchodzić, sprawdz czy jak całość poskładasz i czy komora ma sprężynkę to czy rusza SIĘ DELIKATNIE W PRZÓD jeżeli sie nie rusza i jest sztywna potrzeba zdjęć żeby określić co gdzie i ile trzeba spiłować
  11. Kozak nie tylko ze zdjęcia XD
  12. jakiej firmy jest ta komora broń itp... wiecej szczegółów fotki daj wiecej info
  13. Dziękuje wszystkim Panom za pomoc znalazłem rozwiązanie: gość który podkładkował GB dał coś dziwnego zamiast dystansu na zębatce tłokowej co nie pozwalało aby dopychacz dochodził do końca ośki co powodowało minimalną szparkę w komorze hop-siup i powietrze uciekało poprzez wlot kulek, zmiana tego też dystansu na taki jak ma być i delikatne podpiłowanie dopychacza załatwiło sprawę zasięg wrócił do normalności Dzięki za zaangażowanie i poświęcenie czasu :D
  14. Czyli wymień szkielet i powinno być ok ewentualnie poszukaj połówki tego samego szkieletu i sprawdź może trafisz na zbieżny :D
  15. fakt za 90zł już kupisz z boyi używkę a agm jest minimalnie inny a dokładnie jak się nie myle ucho w które wchodzi pin z przody jest szersze od boyi i niektórych wersji AGM
×
×
  • Create New...