Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Alcarin

Użytkownik
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To i ja się pochwalę :) Wyszło taniej niż kupowanie VFC na licencji! :D
  2. Cześć, ostatnio postanowiłem wrócić trochę do siania kompozytu, nie lubię jak sprzęt leży nieużywany, a jeszcze bardziej nie lubię sprzedawać moich zabawek... Planuję trochę dopieścić moje HK w wersji D czyli z lufą 10.5". Obecnie mam w niej wymieniony zespół spustu na wzmocniony od Ra Techa, NPAS i preckę też od RA. No i flathopa zrobionego w ExtremeStore w Warszawie. Upgrade planuję bazować na częściach od Maple Leaf. Internet głosi, że nie jest to zły pomysł, ale internet różne rzeczy głosi, więc może change my mind. Zestaw pod CQB: Lufa: ML Crazy Jet 210mm (nie chcę wydłużać karabinka ponad te 10.5", więc jeśli moja matematyka mnie nie kłamie to ta długość powinna być ok - but man, I'm bad at math...) Gumka HU: ML Decepticon 60* (jeśli się nie mylę to ta w typie diamond) Dystanser: też ML, ale jaki wybrać... To już chciałbym dowiedzieć się od was, szczerze to nie bardzo wiem jak to ugryźć. Myślę, że to powinno robić robotę. Nie chcę dużo grzebać, żeby nie przedobrzyć, a o to nie trudno przy znalowych częściach ;) Minimum grzebania, a maximum funu! Macie jakieś sugestie co do tego pomysłu? Na co uważać, co przemyśleć? Cdn... :) Bo to jeszcze nie wszystko!
  3. Panowie, wiecie może gdzie można dostać preckę Crazy Jet od Maple Leaf? Jeśli się nie mylę to długość 360mm, żeby się zamieściła w lufie 14.5" :)
  4. O, takie jeszcze pytanie mi się urodziło. Czy to normalne, że przy strzelaniu full auto tylko pierwsze kulki leci prosto? Każda kolejna zachowuje się coraz gorzej, jakby za mało gazu dostawały. Magazynki pełne, temperatura jak widać, gaz Abbey BRUT Sniper Gas, lufa precyzyjna od RA-Techa, gumka stock i NPAS od RA-Techa. Generalnie na auto nie strzelam, bo się nie opłaca przy magazynkach na 30 kulasów i większym zużyciu gazu, który też kosztuje, ale w sumie fajnie byłoby mieć taką opcję na sytuacje podbramkowe :D Da się coś zrobić z tym faktem?
  5. Ja z tego co kojarzę miałem robione laserem, ale na 100% pewien nie jestem, bo firma, której to zleciłem wykonuje takie rzeczy różnymi sposobami. Plik z oznaczeniami HK znalazłem na jakimś zagranicznym forum poświęconym HK. Ja znalazłem pliki z rozszerzeniem .eps Jakbyś nie znalazł, to może ktoś na forum jest w stanie te oznaczenia zrobić w tym formacie na podstawie zdjęć chociażby. Myślę, że warto spróbować, bo wyjdzie na pewno taniej niż kupować całego lowera :)
  6. Nie wiem czy Ci to pomoże, ale myślałeś o grawerce? Tzn. jeśli nie masz żadnych oznaczeń obecnie. Ja dostarczyłem znalezione w necie pliki z oznaczeniami HK, zapłaciłem 100zł i trzy dni później odebrałem replikę z takimi oznaczeniami z jakimi chciałem. Jak pogrzebiesz to pewnie znajdziesz też oznaczenia do colta gdzieś zrobione, bo to specjalny typ pliku musi być :icon_razz2:
  7. Czołem! Tak jak w nazwie tematu chodzi o aktywne ochronniki słuchu. Przymierzam się do zakupu już od jakiegoś czasu, ale najpierw staram się zrobić dobre rozpoznanie w temacie, który mnie interesuje. Największe pytanie jakie mnie dręczy odnośnie wymienionych modeli (TCI Liberator II/MSA Sorodin Pro) to dlaczego one wyglądają niemal identycznie? Grzebiąc w internecie natknąłem się, że ktoś określał jeden model zamiennie Liberator i Sorodin i to mi zaświeciło czerwoną lampkę. Kolejne pytania to oczywiście porównanie jakości i działania. Słyszałem, że najnowsze modele MSA Sorodin Pro X mają problemy z elektroniką i często wracają na serwis. TCI z kolei jest ciężko dostępne na naszym rynku i kosztuje min. 2x tyle co MSA. Największa różnica między tymi słuchawkami to chyba nalepki innego producenta... A jakie są te mniej oczywiste różnice? Któraś oferuje lepsze tłumienie, wyższy komfort, łatwiejsze podłączenie do zwykłego Baofenga? Mocno zastanawiam się nad TCI, ale nie wiem czy warto dorzucić prawie połowę wypłaty :P
  8. Za cho cho nie wiem jak zwiększyć ten opór selektora ognia, musiałbym mieć to na zdjęciach, żeby nie bać się, że coś zepsuję. Mam za to drugie pytanie. Czy są na rynku (poza oryginalnymi, ostrymi magpulami) magazynki AEG z tworzywa, które pasują do gniazda magazynka WE i w które da się zmieścić bebechy od gazowego maga? Znalazłem pasujące magi, ale nie ma tam za bardzo miejsca, żeby wcisnąć bebechy od maga GBB bez szlifowania od środka - a tego z kolei nie bardzo mam jak przeprowadzić, bo nawet nie mam pomysłu jak zeszlifować ścianki od środka na całej długości skorupy...
  9. Panowie, szybkie pytanko - jak zwiększyć opór selektora rodzaju ognia? U mnie nie stawia prawie żadnego oporu i grozi niechcianą zmianą rodzaju ognia.
  10. Peltory to nawet mam w planie. Ale z tego co widziałem to laryngofon do nich kosztuje więcej od pieniędzy. Anyway podłączę to później do Baofenga? I czy muszę ze wszystkim polegać na sprzęcie Peltora czy jest opcja na czymś trochę oszczędzić?
  11. Czołem, próbowałem przegrzebać forum w poszukiwaniu odpowiedzi, ale przekopanie się przez kilkaset stron tematów około-radiowych trochę mnie przerosło. Dlatego piszę z bezpośrednim pytaniem. Mam Baofenga UV5R i chcę do niego kupić laryngofon. Wszystko pięknie. Do tego miejsca działa, a teraz czas na komplikacje. Chciałbym, żeby laryngofon zastępował normalny mikrofon w słuchawkach... I do tego jakiś większy PTT przypinany do kamizelki czy coś, żeby pozbyć się tego guziczka rodem ze słuchawek telefonicznych. Czy taka kombinacja ma w ogóle sens istnienia i co też ważne sens działania? Wiem, kombinuję, ale wielkie umysły tak mają :teeth: TL:DR - zastąpić tego dousznego czopka w laryngofonie normalnymi słuchawkami i wkomponować w to normalny PTT! :icon_biggrin: Jak gdzieś już takie coś było poruszane to pokornie proszę o wybaczenie i przekierowanie do odpowiedniego tematu :icon_smile:
  12. Tak jak koledzy wyżej pisali. Nie powinieneś mieć problemów z dopasowaniem kolby. Ja jak tylko replikę dostałem to pierwsze co, to wizyta w sklepie i nawet się nie zastanawiałem czy będzie pasować. Na szczęście pasowało :P A sklep raczej nastawiony na AEGi
  13. No i to wszystko co chciałem wiedzieć :D Byłem świadom, że wymiana bolta na stalowy jest równoznaczna z szybką wymianą pozostałych znalowych części, ale bolta póki działa nie mam zamiaru ruszać. Dopóki działa to morda mi się cieszy i chyba o to w tym sporcie chodzi :D
  14. @czeslaw3 czytałem ten temat i wiem, że stalowe części będą niszczyć znalowe. Dlatego też raczej odpuszczę wymianę bolta, chyba, że od razu w komplecie z komorą i dyszą. Wymienione zostały: RA Precision inner barrel 6.01 RA steel CNC hammer RA steel CNC sear RA steel CNC trigger RA TECH WE Valve Locker RA TECH WE firing pin base RA Hop up rubber I w związku z tym zastanawiam się na czym wymiana tych części będzie się mścić (poza moim portfelem ewentualnie). W sensie nie znam dokładnej budowy i nie wiem co z czym będzie kolidować i psuć. Na pierwszy rzut oka - bez rozkładania repliki na części pierwsze - jestem w stanie stwierdzić tylko, że hammer będzie krzywdził bolta. A wiedzę skądś trzeba czerpać :) Czytałem ten temat i sporo się dowiedziałem, ale zawsze lepiej samemu jeszcze dopytać. W sumie nie wiem czy niegłupim pomysłem byłoby zrobienie takiej prostej listy co z czym się gryzie, bo stwierdzenie "jak wymienisz cokolwiek to na końcu i tak wymienisz wszystko" choć może być prawdziwe niekoniecznie jest odpowiedzią na dane pytanie. Chodzi mi o coś takiego: RA steel CNC hammer --> Bolt Carrier RA steel CNC Bolt Carrier --> dysza RA steel CNC Aluminum front nozzle --> komora RA steel CNC sear --> ??? RA steel CNC trigger --> ??? RA TECH WE Valve Locker --> ??? RA TECH WE firing pin base --> ??? Poprawcie mnie jeśli już coś pomieszałem :P
  15. To RaTech ma monopol na części do we? :P Czy inni producenci to już w ogóle szajs i kasa w błoto?
×
×
  • Create New...