Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Lukaz999

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lukaz999

    AK [E&L]

    Rozumiem Twoje założenia, ale przy tych wytycznych można było zamówić dałnsajzing na GF i zostać przy stocku. Te repliki naprawę ładnie chodzą w stocku. BTW -przydałby się hamulec wylotowy typu Dtk żeby ładnie wykończyć całość.. no i jakiś bardziej stylowy koli - w użyciu są zarówno Aimpointy jak i Eotechy, pomijając oczywiście rosyjskie odpowiedniki.
  2. Lukaz999

    AK [E&L]

    Ja na tym "stockowym badziewiu" podobnym secie -komora Prowin i lufa od Edgiego (363) wyciągnąłem 520fps... Musiałem zmienić spring bo było za dużo. 440fps naprawdę nie powala... Aha, przy założonym tlumiku - w środku mam ponawiercaną rurkę aluminiową wyszło 450fps na 0.28 -uwierz że te repliki mają naprawdę spory potencjał... Długa lufa Promyka powinna dać jej naprawdę sporego "kopa".. Oczywiście wszystko na cylindrze typ 2 dostosowanym do długości lufy, typ 0 dodatkowo "skoksuje" osiągi.
  3. Lukaz999

    AK [E&L]

    Pięknie dziękuję
  4. Lukaz999

    AK [E&L]

    Ktoś z Was wymieniał lufę w 104ce E&L? Jaką dokładnie ma długość? Chcę zamówić lufę dokładnie na wymiar, a moja replika trafiła na serwis do GF. Podobno dane przez nich podawane na stronie nieco mijają się z prawdą...
  5. Lukaz999

    Type 97 [RS]

    Gdybym był złośliwy spytałbym czy wiesz co to "sarkazm i ironia", ewentualnie podałbym link do jakiejś encyklopedycznej definicji tych pojęć. Jak się pewnie domyślasz złośliwy nie jestem, uznam więc że chodzi Tobie o moje ujęcie wspomnianych konwencji formułowania wypowiedzi.
  6. Lukaz999

    Type 97 [RS]

    Kulki :icon_lol: , lufa, kable, bateria.. Niesamowite jest to co piszesz.. Nigdy bym nie pomyślał, że tak wiele elementów tej niepowtarzalnej repliki jest jednak STANDARDOWE :icon_eek: Trochę boje się spytać, czy możliwa jest wymiana sprężyny hmmm :icon_confused: Co masz na myśli pisząc o dopasowaniu lufy? Bo w moim przypadku pasowała standardowa... nie do wiary, znów STANDARD :icon_eek: Widzę, że przy okazji modyfikacji/tuniungu jestem zdany na siebie.. PS. Dwie zębatki są w standardzie Type89 TM, jedna (środkowa) M14 TM. PS2. Z lunety 24x możesz śmiało namierzyć Mgławicę Oriona albo Andromedę..
  7. Lukaz999

    Type 97 [RS]

    Masz mnie. Mierzyłem krokami. Nawet nie przyszło mi do głowy bieganie z miarką.. W tym przypadku jednak chodziło o zdjęcie orientacyjnej miary długości.
  8. Lukaz999

    Type 97 [RS]

    "Więc uzyskałeś odpowiedź jakie części pasują, jakie nie, a jakie trzeba testować metodą prób i błędów." Najlepsze jest to że odpowiedzi na temat konkretnych części nie dostałem żadnej.. :icon_biggrin: Nie licząc tłoka, że nie jest standardowy,co zresztą poruszane było w poprzednich postach, więc tajemnicą to nie było. Swoją droga to ciekawe -karabinek w układzie bull-up, ze stosunkowo długa lufą przy zachowaniu kompaktowości.. Jak dla mnie aż prosi się żeby wykorzystać budowę i osiągnąć dobry zasięg i celoność przy ponadprzeciętnej poręczności i wygodzie użytkowania. Wasze modyfikacje wygladają raczej na downgrade niż tuning.. Sam producent przecież oferuje w akcesoriach dwójnóg i szyne pod optykę -to sugeruję wykorzystanie raczej w kierunku zasięgu i precyzji, no ale może sie mylę, bo mam swojego Typa za krótko.. :icon_biggrin:
  9. Lukaz999

    Type 97 [RS]

    Kolego, pisałem o "słabej jakości paliwie", a nie o liczbie oktanów. Chodziło mi o tak zwane "dziadowskie oszczędności", które moga pociągnąc za soba dużo wyższe wydatki. Często paliwo tanie (bez wzgledu na jego rodzaj) to paliwo z róznymi "nieautoryzowanymi" dodatkami, które mogą podziałać destrukcyjne na cały układ, powodując spore wydatki, bądź co najmniej zniweczyć jego prawidłowa pracę. Per analogia przekładam ten schemat do działania repliki. Tym bardziej, że nie rozmawiamy o pierwszej z brzegu. Zgadzam sie że są inne, bardziej ustandaryzowane, łatwiejsze do modyfikacji. Jednak z jakiegoś powodu ludzie (tacy jak i ja) dezydują się na zakup takiej właśnie repliki. Z uwagi na niską popularność tejże zwróciłem sie z konkretnym zapytaniem, dlatego chociażby żeby zaoszczedzić sobie czasu testując metodą prób i błędów. Nie widzę w tym nic złego. Z Twoich wypowiedzi można wysnuć wniosek, że Real Sword produkuje repliki niewarte szerszych inwestycji, że najlepiej traktować je budżetowo. Ja uważam, że prawdziwy potencjał pokazują po niewielkich modyfikacjach. Nie staram sie przy okazji pełnić funkcji wyroczni, dlatego staram sie unikać protekcjonalizmu czy pryncypialnych wypowiedzi. Humor jednak jeszcze nikomu nie zaszkodził.. Cieszę, się jednak że chociaż w cześci zgodziłeś sie z moim stanowiskiem, i potwierdzasz że w przypadku wielu dostępnych elementów wybierasz ten lepszy :) Jak też tak myślę :)
  10. Lukaz999

    Type 97 [RS]

    Wiesz, z części pytałem o głowice cylindra V7, była mowa też o gumce hop-up oraz preclufie. Każda z tych części dostępna jest w szerokim asortymencie i możemy wybierać-przebierać. Abstrahując od faktu czy głowica cylindra od V7 pasuje czy tez nie -bo głowica tłoka jest standardowa.. Co do tłoka to zgoda -ale tutaj wielkiego problemu nie ma, bo oryginał można kupić, i trudno sie do niego czepiać -wygląda ok. Jeśli jednak ta dostepność sie skończy o co w RS nietrudno można dopasować standardowy, co było już na forum przerabiane... Ja zmieniając lufę, kable, gumkę hop-up oraz springa (sp130) uzyskałem zasięg o jakieś 20-25 metrów wyższy od tego o którym wspominasz, a biorąc pod uwagę fakt że tak naprawdę szczelność jest na poziomie stocku, i daje nieco do życzenia -na pewno to nie koniec możliwości tej repliki.. Aha -jeszcze jedno, przy lufie w stocku o średnicy 6.04 wymiana na bylejaką preckę po prostu mija się z celem. Kwestia wyboru oraz preferencji.
  11. Lukaz999

    Type 97 [RS]

    Zabrzmiało poważnie... Teraz wiem, że najlepsze gumki robi się ze starych dętek rowerowych, nie ma sensu przepłacać tych trzydziestu kilku złotych. Zreszta co mamy do stracenia? Że głupia, żle dopasowana lub słabej jakości gumka zniweczy modyfikację wartą kilka razy więcej? Nie wiem Kolego, gdzie Ty sie dopatujesz tych "najdroższych" części... Gumkę jestem w stanie dać i dwa razy droższą, jeśli to ma zoptymalizować efekt i wykorzystać potencjał całości, to dlaczego nie? Oszczędzanie na czymś takim to tak jakby kupić ekskluzywny samochód i oszczędzać na słabej jakości paliwie -bo przecież wystarczy.. Co do "pasujących" cześci -wydaje mi sie że rynek oferuje na tyle szeroką ofertę tożsamych elementów, że można wybierać według upodobań oraz zastosowań. W pewnych przypadkach pasujących części można liczyć w dziesiątkach, a forum jest po to żeby dzielić sie doświadczeniami płynącymi z użytkowania tych konkretnych.
  12. Lukaz999

    Type 97 [RS]

    Wiesz Kolego, budżetowe te repliki raczej nie są.. Ja wychodziłem z założenia, że do repliki tej klasy daje dobre części. Ale do rzeczy. Problemy z celnością i zasięgiem spowodowała gumka, która niespecjalnie chciała się uszczelnić. Udało się ją dopasować po lekkim skróceniu. Teraz to zupełnie inny świat. Przestrzeliwałem ją tylko na szybko, wywalając tylko parę magazynków, ale różnica jest kolosalna -kulki idą jak po sznurku na naprawdę ładna odległość -nie mierzyłem, więc nie chcę estymować w ciemno, ale moją stara Cymka z około 70-75metrowym zasięgiem pójdzie chyba w odstawkę. Z kapryśnymi gumkami (a raczej repliką która ich nie lubi) miałeś rację, ale opłacało sie czekać. Tłok standardowy nie jest na pewno -mam już zapasowy, i jest (a jakże) niewymiarowy -pewnie dałoby się dopasować standard dokładając podkładki, aczkolwiek wygląda porządnie, więc nie widzę powodu żeby go ruszać. Głowica tłoka też wygląda niczego sobie, jest łożyskowana, chociaż kusi mnie żeby wymienić na aluminiową. Gdyby okazało sie żę głowica cylindra V7 pasuje -byłby pełny zestaw tuningowy..
  13. Lukaz999

    Type 97 [RS]

    Witam wszystkich użytkowników Type 97. Zakupiłem tę oto replikę i już jakiś czas próbuję z nią dojść do porządku. Od razu do wymiany poszła lufa -na preckę Prometheusa 6,03 długości 469mm. Do tego nowa gumka -Systema Energy. Oczywiście kable niskooporowe (Ultimate), mosfet, dedykowana stalowa, łożyskowana prowadnica sprężyny RS, spring 130 Guarder. Moc oczywiście wzrosła, chociaż nie aż tak jakbym sie tego spodziewał przy wymianie tylu elementów. Co ciekawe stockowy spring generował zamiast deklarowanej prędkości początkowej 430fps (potwierdzonej certyfikatem tego konkretnego egzemplarza) "tylko" 400fps. Nowa konfiguracja podniosła tę wartość do 490-495 fps (mierzone na kulkach 0,2 przy skręconym hopie). Spodziewałem się na tej lufie i sprawdzonej gumce Systemy bardzo dobrej, jeśli nie genialnej powtarzalnosci strzałów oraz celności. Kulki używam tylko G&G 0,28 oraz 0,3. Otóż zarówno skupienie, jak i zasieg ledwo dorównuje mojej (nieco podkręconej ale "tylko") Cymie 048 przy czym jest ona zaopatrzona w krótszą lufę (455mm) co prawda bardziej prestiżowej marki (PDI) ale za to budżetowej wersji (Raven). Do tego doświadczam bardzo irytującej dolegliwości, to jest kulki skrecają w prawo -wydaje się, że tym bardziej im bardziej podkręcam hopka. Zakładałem wymianę komory hopup na jakąś topową "emkową", ale niestety mój serwisant sprowadził mnie na ziemię -"niestandardowa, wymianić sie nie da". Czy ktoś z Was miał podobną przypadłość w tym modelu? Kolejne pytanie do bardziej świadomych użytkowników którzy mieli juz okazje coś zmieniać w tej replice -czy głowica cylindra od gearboxa V7 będzie pasowała do T97? Ze stockową niby wszystko jest ok, ale daje sie wyciągać palcami z minimalnym oporem -na super doszczelnioną nie wygląda, generalnie wnętrze wyglada jak bardziej lub mniej ale "typowy" stock. Czyli przydałoby się coś usprawnić, czytaj -wrzucić wzmocnione części.. Tylko że w tym przypadku to nie takie proste.. Do wymiany moim skromnym zdaniem kwalifikuje sie także silnik, ale to akurat nie jest żaden problem. Czy ktoś z użytkowników miał jakies doświadczenia z dopasowaniem elementów zespołu tłoka (głowica cylindra, głowica tłoka, ew. sam tłok)? Nie planuje użytkowac repliki na silniejszych sprężynach (niż m130), chciałbym jednak podnieść jej efektywność -szczelność całego układu, a wydaje się że stockowe części jej nie zapewniają. Będe wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
  14. Lukaz999

    Gunfire.pl

    To była Cyma 48m. Dodam też, że oferowano mi przy zakupie bezpłatny pierwszy przegląd w ramach gwarancji, który później zweryfikowano na płatny... Jak dla mnie to po prostu śmieszne.. Serwis i tak jest zawalony, więc nie chodzi tutaj o kasę, a traci wiarygodność i reputacja sklepu, co w przypadku zakupów internetowych ma niebagatelną wartość, chyba że właściciele i management sklepu myśli inaczej.. Najgorsze jest to że niefrasobliwość, zblazowanie i brak motywacji tylko garstki wyrabia opinie reszcie. Moim zdaniem powinien to być czytelny sygnał dla osób decyzyjnych, bo wszyscy na tym tracą, my także. Inna sprawa, że powinni zdefiniować pojęcie tuningu, bo jeśli wymiana sprężyny na mocniejsza takowym nie jest, to nie wiem co może się w tym pojęciu mieścić.. wymiana batki na niestockową? W kwestii tuningu rozmawiałem z serwisantem -gość rzeczowy, kompetentny, chętny do pomocy i rzeczywiśćie wspominał że na tuning nie dają gwarancji, ale że może się to zmieni. Z drugiej strony sugerowanie grzebania się w bebechach na podstawie filmiku z netu (miałem takkż propozycję, bo nie ma czasu na serwisie, oczywiśćie z zachowniem gwarancji) zakrawa na "korporacyjną schizofrenię".. Może po prostu brakuje tam kogoś kto nakreśliłby jasne zasady postepowania?
  15. Lukaz999

    Gunfire.pl

    Ciekawe jest to, że na miejscu jeden z obsługujących proponował mi samodzielne założenie preclufy, zapewniając że nie ma to wpływu na gwarancję, podobnie ze sprężyną, słyszałem deklaracje że do 130ki gwarancja jest utrzymana mimo wymiany tej części. Oczywiście na piśmie tego nie mam, ale deklaracje były jednoznaczne i zupełnie niesprowokowane z mojej strony.
×
×
  • Create New...