MaaT
Użytkownik-
Content Count
44 -
Joined
-
Last visited
-
Nie XD wszystko jest, kupiłem nowe baterie i najpierw celownik był tylko zielony nie reagował na przyciski wyjąłem i włożyłem znowu baterie i jak wszystko tylko się styknie sam się włącza z czerwoną kropką i od najmocniejszej mocy świecenia przeskakuje sam do najsłabszego i działa tylko guzik jeden guzik ON, działa on jako włącznik i wyłącznik a regulacji nie ma bo inaczej się wyłączy zmiany koloru też nie bo te dwa pozostałe nie działają i jak ET wyłącza się wciskają strzałkę w górę i w dół tak tu wystarczy po raz kolejny wcisnąć ON, działa teraz jak prosta latarka
-
Witam mam problem, wymieniłem nowe baterie w ET551 i co się stało, na gdy wyjmę i włoże baterie sam kolimator się włącza przełącza się na czerwony i schodzi na najniższy stopień świecenia jak normalnie procedura startowa, po czym można włączyć i wyłączyć go przyciskiem ON reszta nie działa regulacji też nie ma bo jak chce dać mocniejsze światło to trzeba wcisnąć strzałkę w górę czyli ON i się wyłącza tak jakby wszystko zrobiło się na krótko i działa tylko na ON jak włącz/Wyłącz, wiecie co może być przyczyną?
-
witam panowie, jestem zupełnie nowy jeżeli chodzi o sprawę tego hk, przymierzam się do zakupu tej repliki i pytanie do was, jak się sprawuję w stocku, co jest na starcie do wymiany, jak sie sprawują części w dalszym użytkowaniu, jak gearbox wytrzymuję mocniejsze sprężyny i w którym sklepie jest najlepiej zamówić? bo podobno też to trochę zależy
-
Sorki że tak tu wrzucam ale może kogoś zainteresuję, muszę się pozbyć mojego customa, może ktoś by chciał się z nim dalej bawić, idealny nie jest, ale jakiś kontu już tam jest :P http://wmasg.pl/pl/consignment/show/565765
-
możliwe, no nic błąd początkującego :P
-
sorki panowie za błąd ale sugerowałem się tym filmikiem 5:20 min koleś mówi o malowaniu lub oksydacji
-
1 pytanie nie jestem pewien ale chyba gdzieś tak było a 2 pytanie wychodzą czarne oksydowane
-
dobra dzięki panowie za wasze opinie, teraz chyba sprzedam mojego customa i przerzucę się na Aresa (większy koszer :P) teraz tylko czekać na kase :D
-
Panowie mam pytanie, niedługo będę miał zastrzyk gotówki i się cholera zastanawiam co lepsze beryl ares czy zostać i dokańczać moją samoróbkę, pytanie do was jako użytkowników aresa, jak z jakością części? jak z ekonomią, często coś w bebechach szwankuje? jak wrażenia z użytkowania i wyglądu repliki? i co najważniejsze czy się opłaca dawać nie małe pieniądze w aresa czy lepiej te pieniądze doinwestować w customa ? co wy o tym sądzicie? śmiało piszcie wady, zalety dosłownie wszystko co wiecie, jak się czujecie z jego posiadaniem.
-
musze pododawać po 2 kawałki metalu z jednej i drugiej strony taki kilku mm żeby ten dekiel nie wypadał jak jest bateria, tylko nie wiem jak to zrobić myślałem nad kawałkiem zwykłej blachy coś jak do pokrycia dachu, jest cienka a te kilka mm dla potrzymania by się nie wyginało i jakoś to z deklem przylutować, w weekend będę dłubał to powiem bo teraz nie mam za bardzo kiedy to powiem jak wyszło.
-
ja odgiąłem kombinerkami ale i tak wyskakuje bo jest za krótki przy podstawie szczerbinki
-
ja z deklem też mam problem i jak wsadzam minimalnie za dużą baterie to dekiel wyskakuje jak magazynek od garanda (sorki jak źle nazwałem XD) muszę dekiel jakoś przerobić bo do tej pory musiałem go taśmą obklejac
-
@mg schutze może i tablica ogłoszeń nie była by taka zła każdy z nas by miał info o częściach jako pierwszy, głowny problem polega na tym że cały czas są spory na temat pojedynczych aukcji
-
panowie pytanie, gdzie moge dostać albo jak zrobić ten okrągły bolec (nie wiem jak to nazwać) na kobie od zatrzasku szyny, http://militarialodz.sstore.pl/user/images/beryl%20v6.jpg widać go na tym zdjęciu, nie umiem tego fachowo nazwać
-
możliwe że mam gdzieś kable przetarte i się zwarcie robi, będę musiał wyjąć gearbox i popatrzeć kable