Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Agresywny_Spawacz

Użytkownik
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

  1. Jedyną rzeczą która podaje kulki bezpośrednio do komory jest magazynek. Gearbox aby replika oddała strzał musi wykonać taki sam cykl nie ważne czy bateria jest słaba czy nie, istotnie przy słabej baterii ten strzał padnie chwile później (chyba że batka jest tak słaba że silnik nie da rady w ogóle naciągnąć sprężyny i strzał nie padnie) ale gearbox w tym momencie wykona taki sam cykl jak przy naładowanej baterii w związku z czym ruch dyszy (element wprowadzający kulkę dalej w komorę) będzie równie poprawny co przy naładowanej baterii. Daj do jakiegoś dobrego serwisu, wcześniej opisując dokładni
  2. Problem może być z listwą popychacza bądź obsługującą ją sprężynką. Powinien się tym zająć jakiś serwisant, który wymieni ów sprężynkę lub dopasuje inną listwę.
  3. Jesteś pewny że kulka zacina się w lufie? Może po prostu coś jest nie tak z magazynkiem (o ile to nie Hi-Cap). Proponuję sprawdzić czy problem występuje przy innym magu.
  4. Ja nie pytam od czego zalezy prędkość wylotowa, bo dobrze zdaje sobie z tego sprawę, interesuje mnie tylko potencjał sprężyny stockowej i to jaką moc osiągnę z wyżej wymienionymi częściami.
  5. Mam pytanko, ile fps wyjdzie w M4 CQR mod1 przy zmianie cylindra na typ 0, wsadzeniu wentylowanej głowicy tłoka i lufy 509mm? Z poprzednich postów wynika że koło 450FPS jest w tej konfiguracji do osiągnięcia nawet na stockowej sprężynie, prawda to? :D
  6. Witam! Mam pytanie do was, ponieważ niepokoi mnie jedna rzecz. Otóż moje M16 KWA ma założoną sprężynę SP130, Silnik JBU High Torque oraz dobrze wypodkładkowane zębatki. Używam baterii lipo 11,1v i po paru seriach silnik się dość nagrzewa. Kable oczywiście niskooporowe, silnik dobrze wyregulowany, nic nie piszczy ani nie zgrzyta, jednak silnik generuje dużo ciepła. Dodam że nawet wyjęty silnik po paru startach również sie całkiem szybko nagrzewa. Czy to normalne? Wolę się dowiedzieć niż stracić silnik za prawie 2 stówy :icon_razz:
  7. Ok, zamierzam jeszcze załozyć tłok SHS z 14 zębami metalowymi i dać kulowe łożyska, a więc jaka średnica tam jest? Oraz jakie lipo dać? 7,4v będzie dawać rade czy 11,1v? Zadajesz pytania, które już wielokrotnie padły, poczytaj trochę forum zanim zadasz kolejne dziwne pytanie. Kup replikę to sie dowiesz jakiej średnicy są łożyska a jak sie dowiesz jakiej są średnicy to po przejrzeniu forum dowiesz się co jest polecane. Kolejne dziwne pytania będą kasowane. S1
  8. Zębatki stockowe zostawić? To wymienię cylinder, głowicę cylindra i głowicę tłoka + sprężyna
  9. Cześć, mam do was pytanie. Otóż planuję zakup RK-05 od Boyi i zamierzam zrobić go pod 450 fps. Jednak do tej pory grzebałem tylko w emkach i nie wiem do końca co wsadzić do GB aby uzyskac te 450 fps. Podobno ten wynik można uzyskać na Sp130 jednak nie wiem czy na pewno, oraz co jeszcze wymienić aby nie posypało? I czy po tych wymianach lipo 7,4 sobie poradzi?
  10. Witam, przymierzam się do zakupu długiego silnika High Torque firmy JBU, moje pytanie brzmi jakiego typu jest tam ośka D czy O? Pytam ponieważ nigdzie nie moge znaleźć informacji o tym ani zdjęć ośki ów silnika.
  11. Witam! Mam takie pytanie, otóż założyłem sobie w M16 mosfet Gate GDS-4005AB zgodnie z schematem, wszystko chodzi, hamulec zatrzymuje silnik. Jednak po paru krótkich wciśnięciach spustu, silnik zaczyna się mocno nagrzewać, mosfet również ale tylko trochę, wszystko na baterii lipo 11,1v / nimh 9,6v. Czy to normalne? Czy silnik nagrzewa się tak tylko z powodu zwierania na nim biegunów i powstającej w tym czasie iskry?
  12. Właśnie zębatka ciasno siedzi i normalnie pracuje, muszę tylko wyeliminowac ruch góra-dół. Ale i tak dzięki, bede majstrował tak jak radzisz w razie czego :D
  13. Dobra panowie, śledztwo zakończone :icon_wink: Zębatka na silniku podejrzana o zsuwanie się w dół okazała się winna. Tym razem zaszła odwrotna sytuacja, wyjąłem silnik i przesunąłem zębatkę w góre do prawidłowej pozycji. Włożyłem i wszystko normalnie chodziło, po chwili słyszę hałas i pracujący silnik. Wyciągam go a zębatka znowu w dole. Poprawiłem ją, wsadziłem i wszystko znowu lata miodnie. W związku z tym skazuję zębatkę silnikową na dożywotnią podkładke między nią a łożyskiem ze sprężyną :icon_biggrin:
×
×
  • Create New...