DZIKI GHOST
Użytkownik-
Content Count
66 -
Joined
-
Last visited
-
Zdaję sobie sprawę, że różnice mogą być od tzw "miotu" ale czy bliżej temu CB do Flyye czy może ACM :) Mimo wszystko będę wdzięczny za takowe porównanie.
-
A powiedzcie mi Panowie, jak wygląda kolorystyka CB. Z czym można ją porównać: Flyye, Pantac, MIWO, itd. A może ma ktoś z was kilka produktów w CB i mógłby zrobić fotkę z opisem co jest co, oczywiście zawierającą jakikolwiek produkt od PSTG
-
Niestety ta lufa nie będzie pasowała, musisz szukać luf które mają dodatkowe nacięcie dla komory HU, np taki Guarder http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_374&products_id=6458&name=Guarder_-_Lufa_Precyzyjna_-_6.02_-_550mm_-_M16,_AUG
-
Witam, ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Udało mi się w końcu zlokalizować gdzie mam mini nieszczelność i jak się okazało, powstaje ona przy komorze,co prawda jest ona minimalna, bo na M130 Guardera, dochodzę do 440 fps, ale chciałbym pozbyć się jej doszczętnie. Zamówiłem nową komorę, ale niestety na rynku dostępne są tyle te od Elementa, to przyznam się szczerze, że niewiele ona wniosła a nawet pogorszyła całą sprawę. W związku z tym, chciałbym dopasować dyszę i tutaj zwracam się do was z małym zapytaniem. Jaką dyszę ewentualnie polecacie i czy ktoś miał podobny problem, że musiał za
-
Witam, kolejny dzień zmagań z moją 14 :) przyniosły mały postęp, choć niestety jeszcze nie satysfakcjonujący. Po wymianie kilku uszczelek i pozostawieniu najlepszej praz po dołożeniu lufy Guardera 590 6,02 udało mi się dojść do 450 fps. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze kilka małych "efpeesików" ale już sam nie wiem, co i gdzie mogę jeszcze wyciskać :)
-
Ale gdyby tak było, to test z kawałkiem papierka powodowałby, że papierek położony na komorę byłby zdmuchnięty poprzez powietrze, które uciekałoby tą drogą, więc to raczej mało prawdopodobna idea
-
Tylko pytanie jak to sprawdzić, skoro po złożeniu wszystko jest praktycznie zasłonięte, poza tym, test dmuchania w cały układ od lufy wychodzi pozytywnie, więc dysza uszczelnia się na gumce, test z papierkiem również pozytywy, można odnotować lekkie drgania papierka na komorze, ale jest on raczej spowodowane pracą GB a nie nieszczelnością :)
-
BAATT57 - daj znać co i jak, bo być może mam podobny problem :) U mnie po przesmarowaniu wszystkiego ponownie i zmianie gumki na czarną Systemę cały czas nie mogę wyjść z 430 fps'ów na 130 Guardera. Wszystko szczelne jak diabli, wszelkie możliwe testy które znam i które mi podpowiadano przeprowadzone a mimo to cały czas wynik nie satysfakcjonujący :)
-
No to kolejny dzień moich zmagań. Tak jak polecaliście gumka została zmieniona (Systema Energy) całość jeszcze raz dogłębnie przejrzana, szczelność GB wzorowa, nawet po złożeniu całości nie da rady dmuchnąć przez dyszę. Gumka miała minimalne nieszczelności, ale teflon załatwił sprawę więc i tutaj szczelność bardzo dobra. Połączenie GB i komory również szczelne, czego dowodem jest próba wdmuchnięcia powietrze poprzez lufę, która to kończy się nadymanymi polikami i nic poza tym. Ale niestety jest "ale" - 418-420 fps - cały czas niestety dość mało, jak na sprężynę 130 (Guarder). Stąd kolejny
-
Tak, silnik krótki. Co do reszty to nie będę się wymądrzał, ale z tego co jest już tutaj napisane, to poza zębatkami wszystko masz OK, co nie zmienia faktu, że i tak na tych zębatkach spokojnie będzie wszystko działało, więc do zajechania, możesz śmiało używać. FPS'y natomiast nie są rewelacyjne, gdyż 425-430 mam w eMce przy sprężynie 120, więc albo sprężyna dość mocno się ubiła, albo była kiepskiej firmy a jak już wiadomo firma firmie nie równa, lub masz podobnie jak ja straty przy komorze HU. Pozdrawiam
-
Mam Energy więc zobaczę jak to będzie na niej i przyjrzę się dokładnie komorze, bo coś mi chyba w niej nie pasuje. No i zastanawiam się czy przez taką nieszczelność mogę mieć tak dużą stratę. W końcu na 130 powinienem mieć przynajmniej te 450 przy założeniu, że układ jest szczelny.
-
Właśnie jestem po wymianie cylindra i jego głowicy na zestaw od Ultimate i muszę przyznać, że jest mega szczelny, praktycznie ledwo włożę tłok i robi się takie podciśnienie, że dalej ani rusz, tak samo po założeniu dyszy układ pozostaje tak samo szczelny, natomiast po złożeniu całości niestety klapa, cały czas 380 fps. Gumka Guarder czarna, ale zastanawiam się czy może wszystko jest ok z popychaczem, bo wydaje mi się, że na samym końcu troszkę sprężynuje i może dlatego nie chce się uszczelnić dysza na gumce. Nigdzie też nie mogę dostać zielonej G&G, więc co ewentualnie w zastępstwie pol
-
Witam, dzięki za sugestie i szybkie odpowiedzi :) Co do testów, to sprawa wygląda następująco: test strzykawki przy samym zespole wychodzi pozytywnie, choć nie do końca zadowalająco, gdyż jak dołożę sporej siły, to mogę tłok do samego końca wcisnąć, więc pewnie już tutaj powstaje pierwsza nieszczelność. Drugi test - dmuchanie w układ jeszcze bez dyszy - niestety mogę dmuchać swobodnie, ale zastanawiam się, czy nie jest to wina tego, że otwór wylotowy jest praktycznie na poziomie otworów wentylacyjnych głowicy tłoka i stąd ten swobodny "dmuch" - jeśli powinno być inaczej proszę o korektę.
-
Witam, ja natomiast walczę z mega nieszczelnością i sam nie wiem gdzie jej szukać. Zmiany: głowica tłoka Guarder tłok SHS z 14 zębami dysza uszczelniona DF guma Guarder czarna Guma założona dobrze + teflon, sprężyna Guarder 130, reszta to stock i na tych podzespołach dość marny wynik (390 fps) w eMce na 120 mam 420, więc coś tutaj nie tak. Jeśli macie jakieś pomysły, prosiłbym o podpowiedź lub nakierowanie, bo troszkę tracę już pomysły. Myślę czy nie zmienić cylindra i jego głowicy (Ultimate) bo może tutaj być ewentualnie jakaś minimalna nieszczelność, choć tłok jest dość trudno
-
[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]
DZIKI GHOST replied to Legileg's topic in Karabiny wyborowe - opisy i tuning
Witam Panowie :) jednak mam problem z tą rurką na cylinder. Jedyną jaką udało mi się poszukać, to była to zwykła rurka miedziana, taka od wody, ale nie wydaje mi się, żeby była ona odpowiednia. Tokarze w mojej okolicy, a odwiedziłem ich kilku, poddało się jeśli chodzi o wykonanie cylindra. W związku z tym zwracam się do was z prośbą o małą podpowiedź, gdzie szukać takiej rurki która nadawała by się na przeróbki i adaptację na cylinder. Pozdrawiam