razor7 Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Czy istnieje możliwość wytoczenia sobie elementów modyfikacyjnych do replik? Jakie mogły by to być? Lufy? Bo w GB chyba nie ma nic do toczenia (choć na razie nic się na tym nie znam). A także czy można zrobić własną batkę, ładowarkę i chrono? Link to post Share on other sites
Bacao Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Teoretycznie sie da ale w praktyce wytaczanie czesci wiekszego sensu nie ma. Wlasna batke i ladowarke mozesz zrobic jak sie na tym znasz, opis jak zmierzyc predkosc wylotowa za pomoca mikrofonu masz na stronie glownej, w google tez to znajdziesz. Link to post Share on other sites
razor7 Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Czemu sensu nie ma? Wytoczyć mogę za free. Link to post Share on other sites
kornelm Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 (Chyba) Możesz sobie wytoczyć np. lufę zewnętrzną http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2156 Nie znam się na "toczeniu" i nie wiem czy to technicznie możliwe, ale lufa zew to jedyne co mi się kojarzy ;) Link to post Share on other sites
razor7 Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Czy wie ktoś co dokładnie dałoby się wytoczyć? Jakie materiały byłyby najlepsze? Chętnie zobaczył bym jakiś schemat części z ich rozmiarami itp. Jeśli takowy jest. Link to post Share on other sites
Bacao Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Możesz cylinder wytoczyć, lufę wewnętrzna (ale raczej nie zachowasz wymaganej precyzji) i tak jak powiedział kolega lufę zewnętrzną. Link to post Share on other sites
razor7 Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 (edited) Więc aby wszystko dorównywało jakością i precyzją tym kupnym to najlepiej tylko cylinder i lufę zewnętrzną? Podał by ktoś dokładne wymiary do toczenia? Najlepiej ze zdjęciem. Z czego najlepiej to wytoczyć? Chodzi o materiał. I z jakich akumulatorów zrobić porządną/porządne batki do M4A1 III JG lub BOYI CASV 3581M? Narysowałby też może ktoś jak to wszystko połączyć? ;) A i czy w fabryce znalazłbym odpowiednią sprężynę? Edited July 19, 2010 by razor7 Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Nie istnieje tuning tanim kosztem, jeżeli nie zajmujesz się tworzeniem części do ASG to daj sobie spokój bo i tak bedzie przepaść między wytoczonymi przez Ciebie częściami a fabrycznymi. Link to post Share on other sites
razor7 Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Ale baterię i ładowarkę samemu mógłbym zrobić mam nadzieję? Link to post Share on other sites
Bacao Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Jak nie wiesz czy można to znaczy że nie umiesz, wiec nie masz co się za to zabierać. A jak już koniecznie musisz to jest na forum o tym temat, poszukaj. Z resztą nie są to na tyle duże koszta żeby robienie tego ręcznie miało większy sens... Link to post Share on other sites
Janek Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Do AEG-a było by ciężko. Ludzie często do springów toczą sobie tłoki i cylindry. Poczytaj... Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Jak sam nie wiesz czy mozesz ... to nie mozesz. Wydasz 10 razy wiecej niz kupujac markowe czesci. To ze masz za darmo nie znaczy ze wyjdzie to darmo... Precki robi sie innym sposobem niz toczenie. To samo tyczy sie cylindrow do aegow. Moze cos do springow udaloby sie ale i tak koszt prob wyniesie cie wiecej niz kupno (materialy). Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Kolega Bacao wyczerpał chyba odpowiedź na zadane pytane przez autora ;). Mówiąc poważniej, chciałoby się powiedzieć, że takie robienie części jest możliwe, ale raczej NIE, posiadając samą tokarkę. Mając doświadczenie w obsłudze innych precyzyjnych maszyn pewnie TAK, jednak pozostaje fakt, że cała zabawa będzie miała cel bardziej hobbystyczny, niźli praktyczny. Link to post Share on other sites
kornelm Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 (edited) Ja dalej uważam, że jeśli koszt wytoczenia+materiału nie przekracza ceny sklepowej, a nawet się do niej nie zbliża, to MOŻNA, podkreślam - MOŻNA, zrobić cokolwiek stąd: http://gunfire.pl/cat-pol-1230981717-Czesc...zewnetrzne.html Albo przedłużenie lufy do SCAR'a Co do części wewnętrznych, w których potrzebna jest precycja i jakość wykonania, to uważam, że nie ma sensu. Bez doświadczenia (w tworzeniu dokładnie tej części) ew. maszyn, za dużo nie zrobisz Edited July 20, 2010 by kornelm Link to post Share on other sites
razor7 Posted July 21, 2010 Author Report Share Posted July 21, 2010 Dobra temat do zamknięcia. Są to zbyt precyzyjne części, aby samemu je tłoczyć. A gdyby zepsuły replikę koszta byłyby o wiele większe. Link to post Share on other sites
Viamortis Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 (edited) Ja dalej uważam, że jeśli koszt wytoczenia+materiału nie przekracza ceny sklepowej, a nawet się do niej nie zbliża, to MOŻNA Oczywiście, wszystko można. Jak nie masz pracy, nie masz co robić, ale masz dostęp do warsztatu i materiałów, masz dostęp do części, które chcesz skopiować i potrafisz je skopiować oraz masz dość kwalifikacji lub kogoś z wolnym czasem i kwalifikacjami do zrobienia takiej części, to oczywiście, że można. Tylko czy na pewno jest sens? Poza tym, autor tematu zabrał się za robienie części od zadania pytań na forum: czy się da? czy możecie mi podać wymiary? czy możecie wrzucić projekty? Bo mam tokarkę za darmo... Nawet się nie wysilił, żeby poszukać. Dobrze, że nie poprosił, żeby za niego te części wytoczyć. Produkcja części to jest przedsięwzięcie. Trzeba mieć próbki, przygotowanie, doświadczenie, wiedzę, zrobić projekty. To nie lepienie z plasteliny, że można siąść przy biurku w pokoju i ulepić. Edited July 21, 2010 by Viamortis Link to post Share on other sites
razor7 Posted July 21, 2010 Author Report Share Posted July 21, 2010 Operatorem tokarki bym nie był i to nie ja bym robił tylko ktoś kto ma doświadczenie. Ale wolę kupić i być pewien/mieć gwarancję. Link to post Share on other sites
Recommended Posts