rogalov Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje coś takiego jak VDV Specnaz lub WDW Specnaz? Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o jednostki w Federacji Rosyjskiej. Proszę o wyrozumiałość. ;) Dziękuje i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Samozlo Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 (edited) wiekszość rodzajów wojsk Federacji Rosyjskiej ma swoje jednostki Specnazu WDW także Edited July 20, 2010 by Samozlo Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted July 20, 2010 Author Report Share Posted July 20, 2010 Czyli mam rozumieć że istnieje też VDV Specnaz? Quote Link to post Share on other sites
Wolf Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Tak, w wojskach Federacji Rosyjskiej w skład Specnazu wchodzą rownież między innymi WDW, ВДВ - Воздушно-десантные войска, czyli jednostki powietrzno-desantowe. Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted July 21, 2010 Author Report Share Posted July 21, 2010 Wielkie dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
Caballor Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 Tak, w wojskach Federacji Rosyjskiej w skład Specnazu wchodzą rownież między innymi WDW, ВДВ - Воздушно-десантные войска, czyli jednostki powietrzno-desantowe. A czasem nie WDW to jednostki powietrzno-desantowe? To takie poboczne pytanie - szukałem tematu związanego z tym rodzajem jednostek. Chciałbyś się dowiedzieć jak wygląda podział takiej pojedynczej jednostki WDW. Podobno mają tam jednego snajpera z karabinem wyborowym SWD zawsze w wersji S. Kim jest reszta w takim oddziale? Jacyś spotterzy, karabiny wsparcia? Ilu ich ogóle jest? Używają flory z tego co też wiem, jakich pistoletów używają? Czy są repliki tych broni na rynku (choćby światowym)? Quote Link to post Share on other sites