Armagedon981 Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 (edited) Witam! Mam problem z moim AK. GearBox nie wydaje zadnych odglosów ani nic sie niedzieje . Stalo sie to przy strzelaniu auto. Gdy strzlałem auto i chcialem przełączyć na semi to AK sie zacinało ale gdy znowu włączyłem na auto, strzeliłem i dałem semi to było wszystko dobrze. Tak się działo kilka razy aż w końcu AK przestał strzelać. Niewiem co się z nim dzieje. Sprawdziłem bezpiecznik ale jest ok. Baterie też sprawdziłem na innej replice i była ok. Macie jakieś pomysły co to może być ponieważ jest to moja pierwsza replika. Z góry dziękuje za pomoc 8) Jeszcze jedno to jest to czarne AK nie Desert :) Edited July 29, 2010 by Armagedon981 Quote Link to post Share on other sites
Koszyk Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Widzisz, deserty psują się częściej. Co do problemu jaki miałeś na początku, to jest z reguły urok chińskich replik, a naprawisz, potem znowu będzie tak samo. W związku z brakiem info co się stało (że nie strzela jest $@#% warte) mogę napisać to możesz sprawdzić, żeby ewentualne usterki wykluczyć. Standardowo: 1. Bez aku sprawdzasz czy po naciśnięciu spustu obwód się zamyka. 2. Na 99% się nie zamyka, więc sprawdzasz wszystkie konektory i wtyki przy silniku. Jeśli dalej nie działa, a nigdy nie rozkręcałeś repliki to zanieś/wyślij do serwisu. Quote Link to post Share on other sites
Armagedon981 Posted July 30, 2010 Author Report Share Posted July 30, 2010 (edited) Jak ją będe wysyłał do serwisu to im to powiem co napisałeś. Dzięki za pomoc :) Aha no i niepodałem więcej info ponieważ sam niewiem co się stało ;/ Jak się sprawdza czy obwód się zamyka ponieważ nieznam się jeszcze na tym?? Edited July 30, 2010 by Armagedon981 Quote Link to post Share on other sites
Koszyk Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Miernikiem? Quote Link to post Share on other sites
Armagedon981 Posted July 30, 2010 Author Report Share Posted July 30, 2010 aha ok dzięki Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Może by tak wszystkim pisać od razu żeby do serwisu posłali? Ehh. Sprawdzenie czy obwodowo się zamyka nie jest miarodajne! Może być "spalenizna" na stykach gdzie prąd przechodzi ale o zbyt małym natężeniu. Skoro kolega Koszyk nie wie że takie sytuacje to częstość w serwisach może niech się nie udziela. Rozkręć chwyt na początek i zobacz czy styki silnika i wsuwki nie są połamane bądź nie są zwarte. Jeśli i tak będzie że cała elektryka zewnętrzna jest sprawna, trzeba go otworzyć. Opcji jest parę ale tutaj może być wada styków ( tych od spustu ) można wtedy zakupić nowe albo te oskrobać i zamontować mosfet co będzie w tym samym przedziale cenowym i na bank po jego zamontowaniu nie będzie już takich przebojów. Quote Link to post Share on other sites
Armagedon981 Posted August 1, 2010 Author Report Share Posted August 1, 2010 Niedawno zauważyłem że między językiem spustowym a chwytem pistoletowym wystaje mały jakby urwany kabelek. Może to wina tego kabelka?? Postaram się zrobić fotke i wstawić jak najszybiciej. Quote Link to post Share on other sites
Armagedon981 Posted August 2, 2010 Author Report Share Posted August 2, 2010 (edited) http://img191.imageshack.us/f/akkabel.jpg/ to jest link do zdjęcia tego "urwanego" kabelka. Edited August 2, 2010 by Armagedon981 Quote Link to post Share on other sites
Koszyk Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 (edited) Sprawdzenie czy obwodowo się zamyka nie jest miarodajne! Może być "spalenizna" na stykach gdzie prąd przechodzi ale o zbyt małym natężeniu. Ustali właśnie czy przyczyna jest prąd o małym natężeniu, czy jego zupełny brak. Małe natężenie będzie oznaczać najprawdopodobniej przepalone styki. Zupełny brak prądu, problemy przy konektorach, wtyki przy silniku, urwane kabelki. Mierzenie miernikiem może nie jest miarodajne, ale niektóre rzeczy można od razu wykluczyć. Rozkręć chwyt na początek i zobacz czy styki silnika i wsuwki nie są połamane bądź nie są zwarte. Dokładnie to napisałem w punkcie nr 2. Jeśli i tak będzie że cała elektryka zewnętrzna jest sprawna, trzeba go otworzyć. Opcji jest parę ale tutaj może być wada styków ( tych od spustu ) można wtedy zakupić nowe albo te oskrobać i zamontować mosfet co będzie w tym samym przedziale cenowym i na bank po jego zamontowaniu nie będzie już takich przebojów. Na taką usterkę odpowiadam w zdaniu ostatnim: "Jeśli dalej nie działa, a NIGDY NIE ROZKRĘCAŁEŚ repliki to zanieś/wyślij do serwisu." Edited August 2, 2010 by Koszyk Quote Link to post Share on other sites
Armagedon981 Posted August 2, 2010 Author Report Share Posted August 2, 2010 A co z tym co dałem na zdjęciu??? Czy to może być wina tego??? Quote Link to post Share on other sites
Pucu Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Na tym zdjęciu to mało co widać. Zdejmij chwyt i zrób jeszcze jedno, a najlepiej to wyjmij ten GB. Quote Link to post Share on other sites
Armagedon981 Posted August 2, 2010 Author Report Share Posted August 2, 2010 Byłem dzisiaj u elektryka i obwód się zamyka a bateria ma 9.2V. Co może być przyczyną niedziałania repliki? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 a może to po prostu coś z płytką selektora ognia Quote Link to post Share on other sites
Koszyk Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Plytka nie powinna miec znaczenia. Zostaje uszkodzony silnik lub przepalone styki. Jesli umiesz to wyjmij silnik i bezposrednio do nich podlacz akumulator(wymagane dodatkowe kable) powinien od razu zaczac sie krecic, nawet jak podlaczysz kilka paluszkow(w zasadzie to nie podlaczaj aku od aega, bo silnik bardzo szybko sie kreci). Quote Link to post Share on other sites
Armagedon981 Posted August 2, 2010 Author Report Share Posted August 2, 2010 Sam tego nie zrobie ponieważ nie umiem a replika jest na gwarancji ale serwisant wraca z urlopu dopiero 9 sierpnia więc muszę czekać. Jak będe odsyłał powiem mu żeby sprawdził silnik i wszystkie styki. Quote Link to post Share on other sites
Koszyk Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Odkręcasz w śruby(prawdopodobnie imbusowe)), zostawiając środkową(regulacja docisku) w spodzie chwytu pistoletowego. Wyjmujesz kable z silnika i wyjmujesz silnik. Podłączasz 3-4 paluszki do silnika i patrzysz czy się kręci. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Ten wystający kabelek nie ma nic wspólnego z działaniem repliki ( obecnym stanem ) Koszyk, co z tego że silnik się kręci? Nie wspominając o tym agro-sposobie. Silnik może się kręcić, będzie się kręcił jednak nie naciągnie sprężyny, jak chcesz Koszyk, mogę Ci parę takich silników wysłać, trochę tego u mnie leży. Skoro sytuacja jest taka jak widać, najlepiej będzie rozłożyć wszystko i poskładać raz jeszcze bo widzę że ostro jest tam na grzebane. Jeśli po poprawnym złożeniu i działającej elektryce, MP5 dalej będzie psycholować, do wymiany będzie silnik prawdopodobnie zakładając że podłączysz dobry aku. do testów. Quote Link to post Share on other sites
Koszyk Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 To, ze sie kreci nie potwierdza pelnej sprawnosci, zgadzam sie, ale co jak sie nie kreci? Wtedy problem rozwiazany. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.