Medium Posted December 20, 2004 Report Share Posted December 20, 2004 Z technicznego punktu widzenia im większa średnica wewnętrzna tym mniejsze opory ma do pokonania sprężone powietrze, co za tym idzie przy większej średnicy szybciej jest "wyrzucane" z cylindra i kulka uzyskuje nieznacznie wyższą prędkość początkową. Ma to swoje wady, ponieważ osłabia to konstrukcję dyszy. Należy zatem wypośrodkować pomiędzy wytrzymałością i zwiększeniem średnicy wewnętrznej dyszy. Pozdrawiam Medium Link to post Share on other sites
Pablo83 Posted January 6, 2005 Report Share Posted January 6, 2005 Czesc Jesli chodzi o dysze to jak ciasno powinna wchodzi ona do lufy Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Medium Posted January 6, 2005 Author Report Share Posted January 6, 2005 Możesz zrobić tak, że będzie wchodziła w głąb lufy, ale moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest to wykorzystywane w replikach które widziałem dotychczas. Uszczelnienie jest na końcówce lufy i tworzy elastyczne, szczelne połączenie pomiędzy lufą i dyszą. Dodatkowo lufa wewnętrzna czasami jest na sprężynie, która po całkowitym ruchu dyszy do przodu nieznacznie ugina się i wzmacnia szczelność połączenia lufa – dysza. Pozdrawiam Medium Link to post Share on other sites
Recommended Posts