horohoro Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 (edited) Witam! Nie jestem jakimś znawcą w temacie gearboxa a więc piszę z prośbą o pomoc czy silnik High Speed [guarder] będzie w miarę normalnie działał przy sprężynie 130[guarder]. Dodam że nie zależy mi na ROF'ie i dodam jeszcze że mam AUG'a A1 od JG full stock :uśmiech: Edited August 21, 2010 by horohoro Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Masz większa szansę na spalenie silnika, niż na normalne działanie;) Quote Link to post Share on other sites
horohoro Posted August 21, 2010 Author Report Share Posted August 21, 2010 yhy. A mógłbyś poradzić mi jakiś silnik w cenie tak ok. 150 zł?? Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Najlepiej jakiś high torque, bo przy high speed ( u mnie siedzi high speed G&P na M130 ) silnik strasznie się grzeje jak już kolega przed chwilą wspomniał. Ze swojej strony mogę polecić ten oto silnik - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5572 lub http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5573, zależnie jaki masz typ silnika, bo nie pamiętam już jaki siedzi w AUG`u. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 W AUGu siedzi krótki silniczek, jeśli masz około 150 złociszy, to pozostaje Ci tylko wybrać ten silnik : http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...arder-1602.html ;) Pozdrawiam forzamilan Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Zdecydowanie nie polecam guarderow. Chcesz mocny silnik - kup elementa torque. Turbo podobno tez daje rade przy m130 - ale zabije ci w srodku tlok. Za duzy for bedzie. Element torqowy jest bardzo mocny i bardzo szybki, ale wymaga poteznego akumulatora. Bez lipola nie podskoczysz - zajedzie ci szybko nimhowe pakiety o malej pojemnosci. A do auga large duzych nie wcisniesz. Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 m120 guardera i silnik hi speed tejże firmy = fajny rofik na lipo 7,4v czy nawet chińdskiej 9,6v, ale silnik i kable już się nieźle grzeją. Jeśli rof nie jest ważny to jak koledzy wyżej silnik hi torque Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Wszystko zależy od zębatek... Jak masz TU lub STU to Guarder HS pewnie da radę (większe przełożenie-łatwiej naciągnąć sprężynę). Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Pisał, że replika to stock. Ale zasada pozostaje jedna: - szybki silnik do słabych sprężyn i dużego ROFa - silne sprężyny do mocnych silników i przyrostu FPSów SP130 to już silna sprężyna. Przy jej użyciu nie tylko silnik należy wymieniać. Na dobrą sprawę, sporo do wymiany - z czego silnik na ostatnim miejscu. Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 http://gunfire.pl/product-pol-1152194127-U...hort-Type-.html Ten silnik wszystko uciagnie ;) Tylko jak Kocur napisał, w chwilę zeżre batkę... Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Guardera silnikow nie polecam nie dlatego ze sa slabe czy wolne ... ale dlatego ze ich szczotki scieraja sie w przeciagu jakis 3 miesiecy. Moj Guarderowski revolution - ma teraz szczotki od stockowego silnika JG zwyklego bez neodymowych magnesow. Zostawilem sobie skorupe z neodymami, wirnik od stocka JG, szczotki i mocowanie szczotek od JG i smiga pieknie. ps. Mocowanie szczotrek guardera jest inne niz standard TM (czyli inny niz wszystkie stockowe silniki). Jest szerszy i wymiana szczotek w guarderach nie jest mozliwa. (przynajmniej na szczotki standardu TM). Quote Link to post Share on other sites
horohoro Posted August 22, 2010 Author Report Share Posted August 22, 2010 a mogli by panowie ( lub panie ;-) ) podpowiedzieć mi jeszcze co by się przydało wymienić przy tuningu mocowym który planuję ( zębatki, łożyska itp.) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.