Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

W stopce jest śruba regulująca docisk silnika do GB. Widać jest wkręcona za mocno, musisz ją nieco wykręcić. Rób to stopniowo, metodą prób i błędów. Śruba jest dobrze wyregulowana wtedy, kiedy szybkostrzelność repliki jest największa a hałas pracujących zębatek jak najmniejszy.

Link to post
Share on other sites

Może uszkodzona izolacja na kablach? W momencie jak przykręcasz metalową stopkę chwytu, to stopka powoduje zwarcie? Ale tu raczej miałbyś dymiące kable i baterię...

 

Tu niemal na pewno musi chodzić o regulację dociśnięcia silnika do GB. Jeżeli regulacja śrubą w stopce nic nie daje, to spróbuj słabiej dokręcać samą stopkę do chwytu...

Link to post
Share on other sites

Chciałem to zasugerować już w pierwszym poście (albo obrócony silnik, ale źle poprowadzone kable do wtyczki, bo w mini są odwrotnie niż w large), ale skoro mówiłeś, ze przy przyciśnięciu silnika palcem jest ok, to myślałem zę wszystko gra w elektryce...

Link to post
Share on other sites

Najpierw dotarła replika to zmieniłem na mini, na następny dzień przychodzi batka, a tu large. Dobrze, że mój tato jechał do Lublina to pojechałem z nim i kupiłem large. Gdyby ojciec prowadził to bym nie zdążył przed 17.

Edited by NashVille
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...