NashVille Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 witam, zakupiłem używane m16 z g&p. Była potrzeba zmiany wtyczki z large na mini, zmieniłem. Replika nie działała to rozkręciłem chwyt pistoletowy, wyjąłem silnik i działał. Następie rozkręciłem gb i był w porządku. No i teraz nie wiem co robić. Quote Link to post Share on other sites
NashVille Posted August 26, 2010 Author Report Share Posted August 26, 2010 bez stopki w chwycie jak dopycham silnik palcami to strzela jak dałem stopkę to przestaje Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 W stopce jest śruba regulująca docisk silnika do GB. Widać jest wkręcona za mocno, musisz ją nieco wykręcić. Rób to stopniowo, metodą prób i błędów. Śruba jest dobrze wyregulowana wtedy, kiedy szybkostrzelność repliki jest największa a hałas pracujących zębatek jak najmniejszy. Quote Link to post Share on other sites
NashVille Posted August 26, 2010 Author Report Share Posted August 26, 2010 robiłem to i nic Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Zobacz czy nie pomyliłeś we wtyczce kabli (+ i -) podczas wymiany. Quote Link to post Share on other sites
NashVille Posted August 27, 2010 Author Report Share Posted August 27, 2010 z tym nie było problemu już działa, sam nie wiem co było z nią ale chyba zle silnik podłączony Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
NashVille Posted August 27, 2010 Author Report Share Posted August 27, 2010 problem powrócił. wygląda na to, że silnik ' nie ma siły' kręcić zębatkami w gb Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Naładuj porządnie batkę :). Quote Link to post Share on other sites
NashVille Posted August 27, 2010 Author Report Share Posted August 27, 2010 naładowana na full i silnik działa jak nie jest dopchany, jak go dopcham to przestaje działać Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Może uszkodzona izolacja na kablach? W momencie jak przykręcasz metalową stopkę chwytu, to stopka powoduje zwarcie? Ale tu raczej miałbyś dymiące kable i baterię... Tu niemal na pewno musi chodzić o regulację dociśnięcia silnika do GB. Jeżeli regulacja śrubą w stopce nic nie daje, to spróbuj słabiej dokręcać samą stopkę do chwytu... Quote Link to post Share on other sites
NashVille Posted August 27, 2010 Author Report Share Posted August 27, 2010 Nie, bo jak śruba w stopce nie dociska silnika to brzęczy i tylko zębatkę zjeżdżam a jak powoli dociskam i ciągne za spust, to w końcu przestaje brzęczeć i cokolwiek robić. Quote Link to post Share on other sites
NashVille Posted August 28, 2010 Author Report Share Posted August 28, 2010 Już wysztko jasne, teraz na 100%. Silnik był obrócony o 180° i kręcił w drugą strone, a zapadka przeciwpowrotna zatrzymywała wszystko. Dzięki cze. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Chciałem to zasugerować już w pierwszym poście (albo obrócony silnik, ale źle poprowadzone kable do wtyczki, bo w mini są odwrotnie niż w large), ale skoro mówiłeś, ze przy przyciśnięciu silnika palcem jest ok, to myślałem zę wszystko gra w elektryce... Quote Link to post Share on other sites
NashVille Posted August 28, 2010 Author Report Share Posted August 28, 2010 (edited) Najpierw dotarła replika to zmieniłem na mini, na następny dzień przychodzi batka, a tu large. Dobrze, że mój tato jechał do Lublina to pojechałem z nim i kupiłem large. Gdyby ojciec prowadził to bym nie zdążył przed 17. Edited August 28, 2010 by NashVille Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.