Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Poczytałem temat i kilka ciekawych uwag się dowiedziałem, aczkolwiek mam pytanie dla osób, które już są po tuningu.

 

Zamówiłem Scar L VFC III generacje na Specshopie- jedyne miejsce gdzie była. I tutaj pytanie ponieważ zanim do mnie przyjedzie chciałby zrobić jej tuning na m120/130. Co warto wymienić aby służyła długo- nie zależy mi na wysokim rofie itd.- maks 1000zł- chciałbym coś konkretnego wybrać aby zrobił to Spec albo wysłać np do CASG.

 

Dodatkowe pytania- czy jak dołożę tłumik dźwięku standardowy do tego Scara to czy zmieszczę 407mm lufę- opcja że robię wersje CQC+ tłumik (przy okazji jakie są różnice jakościowe między tłumikiem Elementa/ G&G i VFC , po za tym że od lewej do prawej idzie cena w górę? ).

 

Rozumiem, że największym problemem tego Scara jest dysza, która jest niestandardowa i nie da się dobrać innej?

 

Ostatnia sprawa to magazynki w TAN midcapy 120- czy ktoś ma pojęcie gdzie można je kupić ? albo może ma ktoś jakieś na stanie do zbycia w dobrym stanie to chętnie kupię :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

do L chyba idzie zwykła dysza, natomiast do H idzie dłuższa z tego co kojarze.

Zgadza się.

Wersja Mk16 ma dokładnie identyczną dyszę jak każde inne M4/M16 w standardzie.

W wersji Mk17 problem jest z dyszą - jest nie BU, nietypowa, długa. Ludziki coś dopasowywali, ale zawsze trzeba było obróbką się ratować.

Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz wrzucić do SCARa m120 to wystarczy wymienić prowadnicę sprężyny i łożyska na metalowe (w I gen. były plastiki, nie wiem jak w III), silnik spokojnie to pociągnie na 9,6V Sanyo przy przyzwoitym ROFie.

Przy m130 wypadałoby wymienić głowice tłoka (ewentualnie wrzucić borka) i tłok.

Co do pytania dodatkowego to przy wersji CQC i tłumiku Elementa lufa 407mm kończy się równo z nim, nic nie wystaje.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
Guest Jedi Knight

http://www.specshop....en._III_-_Black

 

Podaje Link by dokładnie pokazać oco pytam. Więc czy systema GB V2 z M170 wchodzi tam?

 

http://www.arniesairsoft.co.uk/reviewpost/showproduct.php/product/787/cat/16 - patrząc na te zdjątka, widze że GB jest zwykłe v2. Więc powinnowejść.

 

Czyli gdyby przełożyć dysze i ewentualnie głowice cylindra plus cylinder, zeby pasiło, mogłby śmigać na tej m170.

Edited by Jedi Knight
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dzięki za odpowiedź, a tak zapytam- do długości lufy którą mam aktualnie czy do długości stock'owej lufy?

Hehe, szkoda gadać. Dzisiaj wziąłem się za przesmarowywanie GB ( należało już się ), podczas "prac" cylinderek pofrunął na ziemię a zaraz zanim odważnik 0,5kg i trochę go zniekształcił :).

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Odgrzebuję kotleta.

 

Czy tuningował ktoś kiedyś SCAR'a H MK17 VFC na 500+? Ogólnie niezależnie jakiej sprężyny nie dam (SP130, M135, SP140) nie da się przebić magicznej granicy 500fps. Rozumiem, że jest to problem ze stabilizacją szkieletu w body - na SP130 jest identyczny wynik jak na SP140, na M135 minimalnie więcej fps.

 

Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie, czy muszę sam wymyśleć patent?

 

Pozdr.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...