Raistllin Posted December 27, 2010 Report Share Posted December 27, 2010 Poczytałem temat i kilka ciekawych uwag się dowiedziałem, aczkolwiek mam pytanie dla osób, które już są po tuningu. Zamówiłem Scar L VFC III generacje na Specshopie- jedyne miejsce gdzie była. I tutaj pytanie ponieważ zanim do mnie przyjedzie chciałby zrobić jej tuning na m120/130. Co warto wymienić aby służyła długo- nie zależy mi na wysokim rofie itd.- maks 1000zł- chciałbym coś konkretnego wybrać aby zrobił to Spec albo wysłać np do CASG. Dodatkowe pytania- czy jak dołożę tłumik dźwięku standardowy do tego Scara to czy zmieszczę 407mm lufę- opcja że robię wersje CQC+ tłumik (przy okazji jakie są różnice jakościowe między tłumikiem Elementa/ G&G i VFC , po za tym że od lewej do prawej idzie cena w górę? ). Rozumiem, że największym problemem tego Scara jest dysza, która jest niestandardowa i nie da się dobrać innej? Ostatnia sprawa to magazynki w TAN midcapy 120- czy ktoś ma pojęcie gdzie można je kupić ? albo może ma ktoś jakieś na stanie do zbycia w dobrym stanie to chętnie kupię :) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 27, 2010 Report Share Posted December 27, 2010 do L chyba idzie zwykła dysza, natomiast do H idzie dłuższa z tego co kojarze. Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 do L chyba idzie zwykła dysza, natomiast do H idzie dłuższa z tego co kojarze. Zgadza się. Wersja Mk16 ma dokładnie identyczną dyszę jak każde inne M4/M16 w standardzie. W wersji Mk17 problem jest z dyszą - jest nie BU, nietypowa, długa. Ludziki coś dopasowywali, ale zawsze trzeba było obróbką się ratować. Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Jeśli chcesz wrzucić do SCARa m120 to wystarczy wymienić prowadnicę sprężyny i łożyska na metalowe (w I gen. były plastiki, nie wiem jak w III), silnik spokojnie to pociągnie na 9,6V Sanyo przy przyzwoitym ROFie. Przy m130 wypadałoby wymienić głowice tłoka (ewentualnie wrzucić borka) i tłok. Co do pytania dodatkowego to przy wersji CQC i tłumiku Elementa lufa 407mm kończy się równo z nim, nic nie wystaje. Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted January 1, 2011 Report Share Posted January 1, 2011 Jeszcze jedno pytanie czy kompletne zestawy Systemy Gearbox V.2 / sprężyna M170 + silnik wchodzą do takiego Scara ? Nie ma z tym problemu ? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4026 Wiadomo założenie, że sprężyna wymiana na m130 Guardera aby móc auto używać. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 1, 2011 Author Report Share Posted January 1, 2011 Po wymianie płytki selektora powinno wszystko hulać ;) Quote Link to post Share on other sites
Guest Jedi Knight Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 (edited) http://www.specshop....en._III_-_Black Podaje Link by dokładnie pokazać oco pytam. Więc czy systema GB V2 z M170 wchodzi tam? http://www.arniesairsoft.co.uk/reviewpost/showproduct.php/product/787/cat/16 - patrząc na te zdjątka, widze że GB jest zwykłe v2. Więc powinnowejść. Czyli gdyby przełożyć dysze i ewentualnie głowice cylindra plus cylinder, zeby pasiło, mogłby śmigać na tej m170. Edited July 23, 2012 by Jedi Knight Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 (edited) Zmieniasz tylko płytkę selektora i powinno pasować. Inną kwestią jest to, czy komuś potrzeba M170 w szturmówce. Edited July 24, 2012 by gecko123 Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Ojtam, jak jego ekipie ani osobom, z którymi się strzela to nie przeszkadza to co w tym złego? Ja tam wolę mieć mniej fps i nie martwić się o każdy strzał. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted July 26, 2012 Author Report Share Posted July 26, 2012 M170 na szturm? Chyba żartujecie! On to do CQB robi;) Zmienić dyszę i płytkę selektora. Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 Lukira, a czy SCAR-L przypadkiem nie ma dyszy jak w Mkach? Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted July 27, 2012 Author Report Share Posted July 27, 2012 Scar L - a i owszem ;) Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Przypomnijcie mi proszę bo się swojego pozbyłem jakiś czas temu i chyba ponownie zachoruję czy scar L/H mają niestandardową komorę Hop siup czy da się może włożyć innych firm? Z tego co pamiętam prosta plasticzna była. Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Podobno idzie wpasować 2 częściowe komory od Mek, AnR coś kiedyś o tym mówił. Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Po przeróbkach pasują i nawet przyzwoicie działają. Quote Link to post Share on other sites
Turo Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Czy w SCAR'a H idzie włożyć jakiś inny cylinder ? Bo u mnie pojawił się problem i muszę go wymienić . Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Jaki problem? Quote Link to post Share on other sites
Turo Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 (edited) Dzisiaj uległ lekkim zniekształceniom ;/. Edited September 14, 2012 by Turo Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Dowolny cylinder dopasowany do długości lufy. Co Ty temu zrobiłeś? Quote Link to post Share on other sites
Turo Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Dzięki za odpowiedź, a tak zapytam- do długości lufy którą mam aktualnie czy do długości stock'owej lufy? Hehe, szkoda gadać. Dzisiaj wziąłem się za przesmarowywanie GB ( należało już się ), podczas "prac" cylinderek pofrunął na ziemię a zaraz zanim odważnik 0,5kg i trochę go zniekształcił :). Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 o_O Typ 1. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 5, 2014 Author Report Share Posted May 5, 2014 Odgrzebuję kotleta. Czy tuningował ktoś kiedyś SCAR'a H MK17 VFC na 500+? Ogólnie niezależnie jakiej sprężyny nie dam (SP130, M135, SP140) nie da się przebić magicznej granicy 500fps. Rozumiem, że jest to problem ze stabilizacją szkieletu w body - na SP130 jest identyczny wynik jak na SP140, na M135 minimalnie więcej fps. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie, czy muszę sam wymyśleć patent? Pozdr. Quote Link to post Share on other sites
Neśmiertelny Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 Witam mam takie małe pytanko planuję kupić Scara od VFC http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail2.php?tabpage=2&search=searchItem&rs=VFC-AEG-SCARSSRFDE&item=VFC-AEG-SCARSSRFDE&search_From=searchItem&itemFrom=&orderno1=&orderno2= mój budżet to około 2000 zł moje pytanie brzmi czy kupić i tuningować czy kupić coś lepszego ? Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 Jeśli nie chcesz go powiesić na ścianie, to nie kupuj. Więcej z nim problemów niż pożytku. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 21, 2014 Author Report Share Posted May 21, 2014 Replika jest cudownie wykonana zewnętrznie. Wewnętrznie zmieniasz lufę i gumkę, nic więcej. Lepszej nie znajdziesz. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.