toni8567689 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Ostatnio moje m16 zaczęło (znowu!) szwankować. Mianowicie, gdy podłączam baterię do repliki nie ma reakcji na spust... Podłączam drugi raz i strzela. Zostawię na trochę i nie strzela... Co się zepsuło/ jest do wymiany? Dodam jeszcze że bateria 9,6V bezpiecznik 20A (samochodowy) a silnik iskrzy przy strzelaniu... Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Najlepiej oddaj do serwisu, ale jeśli chcesz ją rozkręcić to zobacz styki i okablowanie bardzo możliwe że gdzieś kabel jest przetarty i styka się z obudową. Po rozkręceniu podłącz baterię bezpośrednio do gearboxa i zobacz czy problem się powtarza. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted October 14, 2010 Author Report Share Posted October 14, 2010 Hmm no do serwisu nie oddam, bo nie za bardzo mam czas i chyba bd musial to zrobić sam. Mam rozumieć, że rozkręcić gb i przepatrzeć każdy kabel po centymetrze tak? Jak mam podłączyć baterię do gb bezpośrednio? nie do końca rozumiem... Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 (edited) Nie nie gearbox tylko obudowę zobacz czy kable do gearboxa nie są gdzieś przetartę Z gearboxa wychodzi taka kosteczka jak pod baterię i ją tam bezpośrednio podłączasz. Edited October 14, 2010 by maciowalczak Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted October 15, 2010 Author Report Share Posted October 15, 2010 Dzisiaj rozłożyłem mkę. Faktycznie kabel był przetarty. Pojawił się jednak następny problem. Silnik przy strzale iskrzy. Czuć też taki charakterystyczny zapaszek... Co to może być? Dlaczego tak się dzieje? Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 (edited) Silnik zawsze będzie trochę iskrzyć, to normalne. Oczywiście nie ma być takiego czegoś :hahaha: Chociaż, z drugiej strony, o zapaszku mówisz... Sprawdź szczotki na silniku i okablowanie w okolicy, może coś się zjarało... Edited October 15, 2010 by sqo Quote Link to post Share on other sites
Vault13 Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 A to dziwne, ja mam replikę M16 dokładnie identyczna i nic sie nie dzieje. Od 3 lat... Zero problemów. W którym miejscu ten silnik iskrzy? spróbuje pomóc Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.