Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

witam

 

dostałem od znajomego GB v2 w częściach, chciałbym go złożyć

niestety z zębatki tłokowej zgubiła się ta mała żółta tuleja

 

http://desmond.yfrog.com/Himg401/scaled.php?tn=0&server=401&filename=zebatka.jpg&xsize=640&ysize=640

 

czy da się użyć tulejki z innej starej zmielonej nikomu niepotrzebnej zębatki? czy trzeba wymienić cały komplet?

te tulejki są takie same we wszystkich zębatkach? (tłokowych) na logikę powinny być ;]

 

pozdrawiam

 

ps

 

może ktoś ma taka popsuta zębatkę na zbyciu?

Posted (edited)

Użyj w odpowiedniej ilości zwykłych podkładek pod zębatki.

 

można w ten sposób i nic się nie stanie złego?

w tym momencie jako dystanser służy stare plastikowe stokowe łożysko ;]

ale balem się podłączyć silnik

ile max powinno się używać podkładek z jednej strony zębatki ? 2?

Edited by John Petrucci
Posted

Nie ma określenia ile zębatek max. Zależy od grubości podkładek oraz od każdego gearboxa osobno. Można np. walnąć 4 podładki 0.1mm, albo jedną 0.3mm i jedną 0.1mm.

 

Co do tulejki to popytaj po znajomych, może ktoś ma zmieloną zębatkę, i nie będzie jej potrzebował. Niektóre są montowane dość luźno (np w XYTach) a np. ja na swoich G&G mam wepchnięte tulejki na ośki siłą i ni "wuja" żeby je zdjąć.

Posted

Użycie podkładek bądź łożyska to błąd. Popychacz nie bedzie wracał całkowicie do przodu. Musi być tulejka cienkościenna.

 

 

takiej odp potrzebowałem ;)

 

thx Poldeck

 

jak ktoś ma taka zębatkę niech da znać, moi znajomi niestety nie maja już pytałem

Posted

Użycie podkładek bądź łożyska to błąd. Popychacz nie bedzie wracał całkowicie do przodu. Musi być tulejka cienkościenna.

Racja, nie zauważyłem, że chodzi o zębatkę tłokową.

×
×
  • Create New...