Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Standardy GB v2.


Recommended Posts

Witam!, mam pytanie odnośnie części gearboxa v2.

Mam GB cymy, JG i zębatki CM.

Przełożyłem bebechy (bez zębatek) z cymy do szkieletu JG (gene. 3) a zębatki z gearboxa ca (taki mają kolor blady złoty)... i mam problem :) Blokada spustu i przerywacz nie działają jak należy.. Po przesunięciu selektora, strzałeczka z blokady spustu powinna odskakiwać:) a ona nie odskakuje.. włożyłem sprężynkę.

W Cymowskich szkieletach miejsce na tą blokadę jest przelotowe, tzn: przykręca się to ,,coś''.

Co do przerywacza to on wgl nie zahacza o wahadełko na zębatce tłokowej o.O

Moje pytanie jest następujące:

Jaką blokadę i przerywacz mam kupić?

Edited by lukas22
Link to post
Share on other sites

EE? Dlaczego? Uzasadnij .. Co tylko częsci z GB v3 Pasują do szkieletów JG v2 g. 3? bez sensu.

Napisał bym ci gdzie masz sobie tą flagę włożyć:).

Tak, niektóre części są dedykowane do poszczególnych typów gearboxów te części to np: prowadnica sprężyny, wspomniane przerywacze, głowice cylindrów, silniki (chociaż to nie reguła bo ważniejsza jest akurat replika od typu GB) i chyba coś jeszcze ale nie chce mi się teraz wchodzić na strony sklepów. A flagę możesz włożyć sobie między oczy :) może poruszy to Twoje szare komórki :)

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Tylko z tego co zrozumiałem, to on włożył wszystkie części z v.2 do v.3 (łącznie z tymi niekompatybilnymi) i pyta się dlaczego nie działa. Oraz nie wie dlaczego części dedykowane do v.3, mają do v.3 pasować.

 

Rysować nie musisz. Chyba, że odczuwasz taką potrzebę :)

Link to post
Share on other sites

Tylko z tego co zrozumiałem, to on włożył wszystkie części z v.2 do v.3 (łącznie z tymi niekompatybilnymi) i pyta się dlaczego nie działa. Oraz nie wie dlaczego części dedykowane do v.3, mają do v.3 pasować.

 

Rysować nie musisz. Chyba, że odczuwasz taką potrzebę :)

 

 

A czy On napisał ze włożył to do v.3? Bo ja tam widze że do JG v.2 gen 3, a to różnica jest chyba nie?

Link to post
Share on other sites

Z V2 do V2 przekładka części powinna się odbyć bez większych problemów (poza niespodziankami typu luźno latający przerywacz ognia lub niedziałające zabezpieczenie przed przypadkowym naciśnięciem spustu, kiedy replika jest zabezpieczona, niedziałająca kostka - zbyt ściśnięta w szkielecie albo blokujący się popychacz). Schody mogą się pojawić dopiero przy pasowaniu szkieletu do body... Każdy producent może mieć nieznacznie zmienione standardy... i np. szkielet boyi może nie do końca pasować do body jg... takie drobne niuanse.

Musisz się nastawić na to że w grzebaniu w chińskich replikach wszystko na pozór tylko się wydaje proste.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Pewnie z tego:

 

 

 

Pozdrawiam.

 

O ile sie orientuje to gearboxy JG oznacza sie tak jak każde czyli V(version) a GB produkcji JG mają dodatkowe oznaczenia zgodnie z kolejnymi modyfikacjami ulepszeniami zmianami materiału itp "G" oznacza generację. tak samo jest z zębatkami JG ;) wiec kolega napisał dobrze tylko pominął V2. nie ma se co czepiac panowie. tez mam teraz pewien problem z selektorem ;D paskudna sprawa wszystko jest ok parcuje jak powinno a nie ma "single" watpie zeby to byla wina mosfetu bo co on ma do tego ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...