lukas22 Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 (edited) Witam!, mam pytanie odnośnie części gearboxa v2. Mam GB cymy, JG i zębatki CM. Przełożyłem bebechy (bez zębatek) z cymy do szkieletu JG (gene. 3) a zębatki z gearboxa ca (taki mają kolor blady złoty)... i mam problem :) Blokada spustu i przerywacz nie działają jak należy.. Po przesunięciu selektora, strzałeczka z blokady spustu powinna odskakiwać:) a ona nie odskakuje.. włożyłem sprężynkę. W Cymowskich szkieletach miejsce na tą blokadę jest przelotowe, tzn: przykręca się to ,,coś''. Co do przerywacza to on wgl nie zahacza o wahadełko na zębatce tłokowej o.O Moje pytanie jest następujące: Jaką blokadę i przerywacz mam kupić? Edited October 31, 2010 by lukas22 Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Standardu v3?:bialaflaga: Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted October 31, 2010 Author Report Share Posted October 31, 2010 (edited) EE? Dlaczego? Uzasadnij .. Co tylko częsci z GB v3 Pasują do szkieletów JG v2 g. 3? bez sensu. Napisał bym ci gdzie masz sobie tą flagę włożyć:). Edited October 31, 2010 by lukas22 Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 EE? Dlaczego? Uzasadnij .. Co tylko częsci z GB v3 Pasują do szkieletów JG v2 g. 3? bez sensu. Napisał bym ci gdzie masz sobie tą flagę włożyć:). Tak, niektóre części są dedykowane do poszczególnych typów gearboxów te części to np: prowadnica sprężyny, wspomniane przerywacze, głowice cylindrów, silniki (chociaż to nie reguła bo ważniejsza jest akurat replika od typu GB) i chyba coś jeszcze ale nie chce mi się teraz wchodzić na strony sklepów. A flagę możesz włożyć sobie między oczy :) może poruszy to Twoje szare komórki :) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted October 31, 2010 Author Report Share Posted October 31, 2010 Nie napisałeś dlaczego częsci z V3 miały by pasować do V2. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 OMG o.O Stary, a wiesz, jak założyć koła od ciężarówki do Malucha? Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Części z V3 miałyby pasować do V2 gdyż albowiem takie rzeczy jak zębatki, cylinder, tłok, łożyska, podkładki, sprężyna są identyczne w obu przypadkach, czyli można montować je zamiennie. Narysować? Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Tylko z tego co zrozumiałem, to on włożył wszystkie części z v.2 do v.3 (łącznie z tymi niekompatybilnymi) i pyta się dlaczego nie działa. Oraz nie wie dlaczego części dedykowane do v.3, mają do v.3 pasować. Rysować nie musisz. Chyba, że odczuwasz taką potrzebę :) Quote Link to post Share on other sites
jarzab Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Tylko z tego co zrozumiałem, to on włożył wszystkie części z v.2 do v.3 (łącznie z tymi niekompatybilnymi) i pyta się dlaczego nie działa. Oraz nie wie dlaczego części dedykowane do v.3, mają do v.3 pasować. Rysować nie musisz. Chyba, że odczuwasz taką potrzebę :) A czy On napisał ze włożył to do v.3? Bo ja tam widze że do JG v.2 gen 3, a to różnica jest chyba nie? Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Z V2 do V2 przekładka części powinna się odbyć bez większych problemów (poza niespodziankami typu luźno latający przerywacz ognia lub niedziałające zabezpieczenie przed przypadkowym naciśnięciem spustu, kiedy replika jest zabezpieczona, niedziałająca kostka - zbyt ściśnięta w szkielecie albo blokujący się popychacz). Schody mogą się pojawić dopiero przy pasowaniu szkieletu do body... Każdy producent może mieć nieznacznie zmienione standardy... i np. szkielet boyi może nie do końca pasować do body jg... takie drobne niuanse. Musisz się nastawić na to że w grzebaniu w chińskich replikach wszystko na pozór tylko się wydaje proste. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted November 2, 2010 Author Report Share Posted November 2, 2010 Bojeq ?, gdzie ja napisałem że przekładałem z v2 do v3? Kermit - dzięki. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 Pewnie z tego: Przełożyłem bebechy (bez zębatek) z cymy do szkieletu JG (gene. 3) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted November 2, 2010 Author Report Share Posted November 2, 2010 Hmm może i z tego ale później dokładniej napisałem żę z v2 do v2 a on nadal był przy swoim. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 Przepraszam za niezrozumienie. Może za szybko czytałem, może niezbyt jasno napisałeś. A czy w obu szkieletach są jakieś różnice widoczne gołym okiem? Quote Link to post Share on other sites
DaMcZyK Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 Pewnie z tego: Pozdrawiam. O ile sie orientuje to gearboxy JG oznacza sie tak jak każde czyli V(version) a GB produkcji JG mają dodatkowe oznaczenia zgodnie z kolejnymi modyfikacjami ulepszeniami zmianami materiału itp "G" oznacza generację. tak samo jest z zębatkami JG ;) wiec kolega napisał dobrze tylko pominął V2. nie ma se co czepiac panowie. tez mam teraz pewien problem z selektorem ;D paskudna sprawa wszystko jest ok parcuje jak powinno a nie ma "single" watpie zeby to byla wina mosfetu bo co on ma do tego ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.