SabreUr Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Jako że to mój pierwszy post, witam wszystkich forumowiczów. Tak jak w temacie, nosze się z zamiarem tuningowania mojego LSW. Jak na razie jest to stock na baterii GE Power RC PACK LiPol 11,1 2200 mAh 20 C. ROF na niej jest dla mnie bardziej niż zadowalający :]. Co do samego tuningu, to przyznam, że jestem bardzo zielony, więc wrzucę poniżej to co myślę wsadzić do środka i będę wdzięczny za komentarze na temat tego, czy ma to sens. - wzmocniony tłok (przy ROFie z tej batki i sprężynie ściśniętej na high boję się, że w końcu coś się rozpieprzy) - prosiłbym o ew. podanie modelu jaki opłaca się tam wrzucić. - sprężyna M120 (M130?) Guarder - tu nie jestem pewien, bo w różnych miejscach słyszę różne opinie - w środku chyba siedzi m100, która można ścisnąć by odpowiadała m120? Jeżeli się mylę, poprawcie mnie. Zależało by mi też, by ROF nie spadł znacząco, LSW używam zgodnie z nazwą :]. - lufa KM-Head 550mm - poprawić skupienie (choć i tak jest już całkiem niezłe, na moje chamskie oko). - mosfet - podobno ciężko zamontować na tym "innowacyjnym układzie spustowym". Czy w ogóle ma to sens (tzn wiem, że w ogóle ma jak najbardziej, tylko czy w tym konkretnym modelu)? Na wzroście fps do zabójczych wartości nie zależy mi jakoś specjalnie, nie jestem fanem Wielkoprędkościowych Karabinów Airsofotwych - maks do 450 fps, a to i tak dużo. Będę wdzięczny za komentarze i pomysły. No i wypowiedzi innych właścicieli tej maszynki :] Quote Link to post Share on other sites
SabreUr Posted November 4, 2010 Author Report Share Posted November 4, 2010 Nikt nic nie wie? Ech, mam za swoje, że nie zostałem przy M16 :] :cool: Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 A więc tak - tłok jakiś POM z kilkoma zębami metal, coś lekkiego, Big Dragon, Madbull, CA. Precka - ok, ale popatrz na Promyki też. Sprężynę M110 Guardera, do tego dobre uszczelnienie + uszczelniona dysza (musisz popatrzyć jaka bo nie wiem co tam siedzi dokładnie). Prowadnicę, jeśli jest plastikowa. Tak według mnie. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Prowadnicy innej nie znajdziesz, więc zostaw. Sprężynę tę co kolega poleca - ściśnij na maksa i używaj, aż coś padnie. Jak padnie, to dopiero wtedy wymieniaj. Quote Link to post Share on other sites
SabreUr Posted November 5, 2010 Author Report Share Posted November 5, 2010 (edited) Dzięki wielkie za pomoc. Dysza i prowadnica sprężyny są charakterystyczne do tego gearboxa, więc dopóki ICS nie wypuści jakichś części tuningowych specjalnie pod serię L8x, jestem skazany na stock :]. O tłoku myślałem tym - http://www.madonion.eu/Wzmocniony_tlok_POM_p1129.html , serwis MadOnion też go polecił. Jeszcze odnośnie sprężyny i lufy: Czy nie będzie mniej niszczące dla sprężyny, jeżeli włożę mocniejszą, ale nie ścisnę jej na high (zostawię na medium)? Słyszałem, że promyki słabiej nadają się do replik o dużym ROFie, kulki mogą się w niej przycinać. EDIT: pomyłka zamiast prowadnica sprężyny napisałem tłok :] Edited November 5, 2010 by SabreUr Quote Link to post Share on other sites
SabreUr Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 Odebrałem wczoraj LSW z tuningu w MO koniec końców w środku wylądowało - Guarder M140 ściśnięty do medium - Tłok ICS wzmocniony - Lufa prometheus 550mm (KM Headów nie ma - w żadnym sklepie, czy polskim czy zagranicznym nie znalazłem, przynajmniej 550, bo czasem można trafić na jakieś "niedobitki" innych długości) - Gumka Hop-Up - Systema czarna Daje to 470 FPS (trochę więcej, niż zakładałem, muszę zmierzyć jak się sprawuje na ustawieniu "low") RoF jeżeli się zmienił, to "na ucho" tego nie wyczułem. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 M140 Guardera i tylko 470fps? Dziwny ten ICS ;) Btw. mosfet to tylko kwestia dobrego rozpracowania elektryki i tyle. Quote Link to post Share on other sites
SabreUr Posted December 19, 2010 Author Report Share Posted December 19, 2010 Przypuszczam, że to kwestia badziewnej, stockowej dyszy i nieszczelnego, stockowego cylindra. Ale to takie moje zgadywanki. Mosfeta też się da zamontować, ale na razie brak funduszy :]. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.