Meche Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 (edited) Mam zamiar wysłać na serwis moją replikę (3 lata na stock gb). Na chrono było jakieś 350FPS. Mam zamiar wymienić trochę części: - sprężyna Guarder m110 - tak żeby było ok.380fps - zębatka na silniku - prawdopodobnie kupię Guardera, na chyba ze w specshop będzie g&p - tłok ... ... i tu pojawia się problem z doborem, bo różne tłoki, różni producenci, różna wytrzymałość ;/ Mam kilka typów: - Wzmocniony poliwęglanowy tłok z 10 stalowymi zębami [uLTIMATE] http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_60&products_id=1576 - Wzmocniony tłok POM ze stalowymi zębami [Dream Army] http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_60&products_id=1216 Możecie pomóc przy wyborze tak do 65zł? Jeśli to coś pomoże to batka 9,6V 1200mAh. Pozdrawiam :) Edited November 8, 2010 by Meche Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 (edited) Bierz tłok z zębami z tworzywa. Stalowe zęby bierze się do bardzo mocnego tuningu, gdzie tworzywo nie daje rady. Jak będziesz miał zacinke z tłokiem, który ma zęby z tworzywa to najwyżej parę zębów się zetrze i kupisz nowy. Jak zacinka zdarzy się przy tłoku ze stalowymi zębami to prawdopodobnie tłok wyjdzie z tego cało, gorzej z zębatkami, a one kosztują więcej ;) Przy sprężynie M110 nie ma potrzeby wkładania tłoka z zębami ze stali. Tworzywo też da radę ;) Edited November 8, 2010 by dobry_mudzyn_z_afryka Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 Te, ekspert! Sio! a) Wstaw SP120. b) Tłok jak już musisz żółty CA. c) Zębatka na silniku faktycznie wymaga wymiany? Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted November 8, 2010 Author Report Share Posted November 8, 2010 (edited) Czyli tłok kompozytowy, dobra to może jakiś wzmacniany czy ten CA z nowej serii? Z tym m120 to tak jakoś nie jestem przekonany, bo teraz mam 360fps i zasięg jest oki na 0,25, wiec po co będę przeciążał, po prostu chcę żeby możliwie długo ta konfiguracja pracowała. W zębatka na silniku wygląda także: jednego zęba zostało pół, później jest kilka ostro spiłowanych, znowu pęknięty i spiłowane. Silnik TM EG700 Edited November 8, 2010 by Meche Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 Te, ekspert! Sio! A co? Napisałem coś nie tak? Jeśli tak to sorry :P Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 (edited) http://azteko.pl/tlok-gearboxa-p-174.html To są fajne tłoki. Żadnych stalowych zębów. Będą Ci iskry z dżyrboksa leciały :biggrin: Edited November 8, 2010 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted November 9, 2010 Author Report Share Posted November 9, 2010 http://azteko.pl/tlok-gearboxa-p-174.html To są fajne tłoki. Żadnych stalowych zębów. Będą Ci iskry z dżyrboksa leciały :biggrin: Tak mi się zdaję, ze twoje "pseudo" żart są nie na miejscu o_O? no ale jak lubisz nabijać posty i cieszą cie twoje nieśmieszne kawały to miłego dnia. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 9, 2010 Report Share Posted November 9, 2010 Z tłokami JG mówiłem akurat poważnie. :dry: Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted November 9, 2010 Report Share Posted November 9, 2010 Zgadzam się. Nie kupuj tłoka ze stalowymi zębami. JG z linku będzie bardzo dobry. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted November 9, 2010 Author Report Share Posted November 9, 2010 eh to juz sam nic nie wiem, gb od g&p to moze jakiś lepszy tłok, żeby sobie razem dobrze hulało. To jak tłok w pełni kompozytowy to moze taki: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=2575&name=G&P_-_Wzmocniony_Tlok_Poliweglanowy_-_Nowy_Model Albo ten Guarder poliwęglanowy za 79zł? Teraz to jestem w . Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted November 12, 2010 Author Report Share Posted November 12, 2010 ehh jeszcze takie pytanko, brać zębatkę na silnik firmy Guarder? bo w specshop to sie nie spieszą a na zbrojowni jest wszystko co potrzebuję Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.