Błazen Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Witam. Chciałbym wymienić sobie w Giecie (G36C od JG) lufę na preckę, ale na dłuższą niż fabryczna. Z tego co udało mi się doczytać, to bez ingerencji w Gear Box (wymiana cylindra) mogę założyć maksymalnie 30cm lufę. Orientuje się ktoś, czy na przykład taka lufa podejdzie do mojej giety: http://www.taiwangun...33_src-128.html ? Nie będzie za długa? Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 1. Już jest temat o tuningu G36C - tam powinieneś najpierw zajrzeć i w razie wątpliwości zadać to pytanie. 2. Wstawiony przez Ciebie link jest nieprawidłowy. 3. Lufa o którą pytasz "podejdzie" (bo czemu miałaby nie pasować) ale będzie za długa. Albo kup lufę 247mm albo tłumik dźwięku i w nim schowaj dłuższą lufę wewnętrzną. Quote Link to post Share on other sites
Błazen Posted November 18, 2010 Author Report Share Posted November 18, 2010 Tu jest poprawiony link: http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesoria_lufy_precyzyjne/lufa_precyzyjna_6_03mm_do_m733_m933_src-128.html Tematy o tuningu giety czytałem, ale nie znalazłem w nich jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie. To że lufa będzie wystawać mi nie przeszkadza, bo właśnie mam gietę z tłumikiem. Chodzi mi o to, że wyczytałem, iż "pojemność powietrzna lufy" (nie wiem czy to dobre sformułowanie) nie może być większa niż pojemność cylindra. I dlatego zapytuję, czy lufa o długości 310mm nie będzie za długa.. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Długi masz ten tłumik? Może warto go wykorzystać w pełni i wstawić lufę 363mm. I może coś z wyższej półki niż SRC? JBU, Guarder, Systema, Prometheus, KM Head? Tu polecam lekturę tematu: Jak preclufa lepsza? W kwestii cylindra - w G36C powinieneś mieć w stocku Typ 2 i przy tej długości wymiana nie powinna być konieczna, jednak jeśli nie będziesz zadowolony z osiągów może warto by było wstawić Typ 1 Tutaj trochę o cylindrach Poczytaj trochę, będziesz miał rozeznanie i będziesz mógł podjąć decyzję. I jak już wspomniałem. Powinieneś pytać w temacie o tuningu G36C. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.