Marek_pno Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Mam auga z ca ,silnik stockowy, kable chyba też stockowe (był w tuningu,ale czy kable wymieniali to nie pamiętam,ale wiem ,że nie są w najelpszym stanie). Sprężyna m120 (odkształcona bardzo). Baterie ma li-po 900mah i 800mah 8,4V Pytanie potrzebny mi jakiś bezpiecznik? W serwisie powiedzieli, że jak coś ma się spalić to i tak się spali, a bezpiecznik nic nie pomoże,więc go wyjęli i w tej plastikowej "puszcze" zlutowali kable.. Trochę dziwne mi się to wydało.. Proszę o odpowiedź czy bezpiecznik coś daje czy nie. (tematu w szukaj nie znalazłem więc zakładam nowy) Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 A kto używa bezpieczników? ;) Dobrze, że go wywalili, tylko miejsce nie potrzebnie zajmuje :P Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 pogrzeb na forum. Odpowiedzi na twoje pytania już padły. więc go wyjęli i w tej plastikowej "puszcze" zlutowali kable. co wskazuje na to iż kabli nie wymienili. Baterie ma li-po 900mah i 800mah 8,4V nie ma lipoli o takim napięciu znamionowym. Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 nie ma lipoli o takim napięciu znamionowym. Mi się wydaje, że kolega ma lipola 900mAh (7,4 lub 11,1V) i nimha 8,4V 800mAh Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 W serwisie powiedzieli, że jak coś ma się spalić to i tak się spali, a bezpiecznik nic nie pomoże,więc go wyjęli i w tej plastikowej "puszcze" zlutowali kable.. Trochę dziwne mi się to wydało.. Wiec nie zrobili tego prawidłowo, powinni wywalić cały, stary kabel i dac nowy a nie lutowac, dawać opór. Bezpiecznik jest jak zły post: do usuniecia. :D Quote Link to post Share on other sites
Oozie Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Bezpiecznik jest jak zły post: do usuniecia. :D Wypowiem się na temat bezpieczników. Ostatnio zakupiłem sobie SCAR'a od CA i nie dzialał. Ni cholery. Niby silnik dawal oznaki życia, ale pozatym nic nie krecil. Okazało się ze to był jakiś kiepski bezpiecznik. Po jego usunięciu replika działa jak szalona :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted December 14, 2010 Author Report Share Posted December 14, 2010 lipol 7,4 V (moja pomyłka) Hmm ok czyli bezpiecznik= zło czy przez zły stan kabli może mi się zniszczyć silnik,czy to nie ma znaczenia? Jak tak to ile kosztuje jakiś silnik w miarę dobry (aug ca) Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Kupuj silnik z magnesami neodymowymi. Jak nie planujesz wydawac naprawde duzo na tuning - to lepiej nie kupuj speedowego. Najtanszy sensowny to silnik PJ/Cyma - ten z niebieskim koncem. Malo pradu bierze a ciagnie do m165. Dziala tez na slabych pakietach w zime. Jezeli chcesz troche szybszy ale bardzo pradozerny - elementa torque sa szybkie i bardzo mocne. Jezeli chcesz cos markowego - to masz do wyboru mase silnikow od ICSa, GP czy inne. Nie kupuj czasem silnikow Guardera - sa badziewne. Ale tak naparwde w augu z uwagi na latwosc montazu styka chinczyk. Zwlaszcza do m120. Dodatkowo polecam mosfet - w augu miesci sie bardzo latwo. Koszt nie duzy a nie boich sie wiecej o styki, i rof wzrasta. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.