Matison Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Witam Otóż wczoraj na strzelance usłyszałem chyba najgorszy dźwięk w broni czyli dźwięk kręcenia się samych zębatek :/ Znajomy powiedział że pewnie zęby na tłoku poszły i teraz mam dylemat jaki wziąć tłok nowy. Sprężyna jak i wszystko jest Stockowe tylko baterię zmieniłem z 8,4V na 9,6V i to pewnie doprowadziło do zniszczenia zębów w tłoku. Myślę by wziąć tłok z wszystkimi tłokami metalowymi bo ja nie będę tuningował tej broni a metalowe powinno wytrzymać bardzo długo. Takie znalazłem dość ciekawe ale ciężko ocenić czy będą dobre: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=2612&name=JBU_-_Tlok_ALU_z_Metalowymi_Zebami_-_Full_Teeth http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_60&products_id=1216 Też mi proponowano z tytanowymi zębami za 100zł ale poco mi tytanowe wiadomo że wytrzymają pewnie życie 3 replik ale do stockowej broni się nie opłaca. http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2346 Ale gdybym miał brać jakiś już do tych 100zł to wolałbym ten ale chciałbym jakiś tańszy. Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Osobiście bym polecił ci tłok JBU, ale pomowy http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=5333&name=JBU_-_Tlok_POM_z_Metalowymi_Zebami_-_Full_Teeth Sam mam i jestem zadowolony. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 najpierw rozkręc giwere i sprawdź co poszło. a nóż widelec padła zębatka ;p Quote Link to post Share on other sites
przemek_kk Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 ja tam się nie znam ale szukałbym z plastikowymi zębami, tłok chyba tańszy od zębatek, a jak tłok ma metalowe zęby to jest taka możliwość że zębatki zmieli, ale nie wiem czy się nie mylę, to jest tylko moja opinia Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Najpierw rozkręć replikę, bo rzeczywiście mogły paść ząbki ale w zębatce... Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted December 29, 2010 Author Report Share Posted December 29, 2010 Jutro jadę do znajomego który zna się na takich rzeczach i mi zerknie co jest. Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted December 30, 2010 Author Report Share Posted December 30, 2010 Zerknąłem do środka i się okazało że pękła obudowa Gearboxa przez co ostatni ząb w tłoku został wyrwany a ogólnie żaden ząb nie miał śladów zużycia tak samo zęby w zębatce. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Ząb został wyrwany nie przez pęknięty gb, to po prostu kolejny wydatek będzie. Czasami tak się zdarza, że "du.a" tłoka po prostu odlata. Czyli czeka Cię wymiana tłoka i przymiarka do nowego szkieletu Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted January 5, 2011 Author Report Share Posted January 5, 2011 Super zmieniłem tłok i szkielet wszystko ładnie się dopasowało tylko teraz jest jeszcze gorzej. Złożony wsadzony do Body jeden strzał i nagle nic jakby styki się tak rozłączyły że nie mogą się połączyć z powrotem :( Już mam dość tej MP5 w AK nie ma takich problemów. Normalnie idzie napięcie ale jak tłok walnie to już znów nie idzie. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 a sam składałeś czy komuś dałeś? pewnie kostka stykowa jest źle złożona Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted January 6, 2011 Author Report Share Posted January 6, 2011 Składałem ze znajomym i kostka jest dobrze wsadzona wcześniej przez to że spust montuje się 1mm niżej sprawiało że kostka spadała z zaczepu i wchodziła za spust więc kostka wtedy się nie poruszała więc daliśmy kostkę z SR25. Naciskaliśmy kilka razy i nic nie było ale po strzale znowu to samo. Styk wygląda że jest porządnie wsadzony. Nawet jak porównywałem szkielet z poprzednim to w miejscu styku są takie same więc nie wiem co może być. Myślę właśnie że po uderzeniu tłoka styk i tak spada ze spustu ale nic na to się nie poradzi co najwyżej będzie trze bało się pomęczyć by powiększyć tą powierzchnię styku styku ze spustem. Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted January 6, 2011 Author Report Share Posted January 6, 2011 Po ponownej próbie wszystko działa bez problemów ale tylko na Auto. Na semi występuje tylko ten problem. Możliwe że płytka selektora ognia nie pasuje super do GB. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.