lech Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 W starych tematach juz nikt nie odpisuje, zaloze wiec nowy. Robie własnie plan tuningu (m16a4 rifle CA), wybieram czesci, narazie zaplanowałem tak: Wzmocniona głowica z aluminium (CNC) V.2 z poszerzoną dyszą - Deep Fire Metalowa, uszczelniona dysza do M16 o poszerzonej średnicy - Deep Fire Sprężyna główna M120 - Deep Fire Aluminiowa głowica tłoka z łożyskowaniem - Deep Fire Mosiężna prowadnica sprężyny z łożyskowaniem V.2 - Deep Fire Popychacz do gearboxa V.2 / M16, M4A1 - Deep Fire (zajechał sie strasznie) precke 6.04 juz mam. i ogolnie razem z bateria (jeszcze do przemyslenia, uzywalem nicd 1800mah 8.4v i nie wiem czy zmienic na nicd 9.6 1800mah czy na 7.4 lipo 2200mah) zamkne się w 400zł, zastanawiam sie czy konieczne jest wymienianie zębatek i tłoka? Z tego co pamietam, zębatki i żółty stockowy tłok CA są dość niesmiertelne i przy sprezynie 120 jeszcze troche pozyja? Prosze o rady co do częsci, czy cos zmienic, czy to inny rodzaj czy to inna firma. wszystkie rady mile widziane :) Jeszcze jedna sprawa. Rozebrałem w końcu GB zeby obczaic co się tam dzieje. Od dłuższego czasu giwera strzelała gorzej niz sprezynowa klamka, w zime pluła na 5min, ogrzana juz na 20m. zawsze zrzucalem wine na gumke HU, chociaz mimo zmiany nadal była lipa. Kiedys juz zauwazylem, ze dysza lata na boki jak pijany ruski pilot, ale przy dzisiejszym rozbieraniu zwyczajnie wypadła (ukruszona), okazało się, ze cały ten dziubek głowicy cylindra sie upierdzielił, ale jak go włozyć to trzyma sie nadal mocno. Zastanawiam sie, czy przez tak dlugi czas mialem zwyczajnie roztrzaskaną głowice cylindra? Czy to mogło się stać np. dzisiaj strzelając na sucho? Mysl o tym, ze w koncu sie uporam z moim odwiecznym niedoborem mocy powoduje u mnie zdziwienie zmieszane z niedowierzaniem. Te malutkie tubeczki smaru po 18zł, rozdzielające sie na smar do cylindra, zębatek itd naprawde sa tak niezbędne, czy to taki chwyt na ludzi myślących, ze smar teflonowy w innej tubce jest faktycznie inny? Moge kupic smar teflonowy guardera w większym opakowaniu i oszczedzić sobie rozdrabniania? Bo z jednej strony mogę mieć darmowy montaż w asgshopie (kupilem u nich replike) a z drugiej strony nauczyć sie troche. A nie ma dla mnie gorszego uczucia na świecie niż brak tej pewności, ze wiem jak to działa i moge to zrobic sam ;) Zastanawiam sie jeszcze, jak to jest z częściami elementa i ultimate'a. Na zbrojowni ten sam konfig (bez poszerzonej dyszy i glowicy cylindra) ze spręzyna m125 elementa wychodzi mi za 186zł, na asgshopie na częsciach deep fire z m120 za 270zł. Jak mocno te częsci odbiegają jakościa? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Aluminiowa głowica tłoka zabije szkielet po kilkuset BB,tłok polecam JBU alu/pom. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Głowicę tłoka zmień na POMową Big Dragona, spring na Guardera 120. Quote Link to post Share on other sites
Ramzi Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Co do zębatek to wersja 2000 jest o wiele słabsza niż poprzednia. Mogą szybko sie sypnąć. mnie tak stało sie na stokowej sprężynie. Musisz sprawdzić jaką masz. A jak polecą to pakuj chinskie XYT. Zobacz ile by kosztował Bore-up. Może bardziej by sie opłacało, wtedy nawet Guarder110, zwłaszcza,że prowadnica sprężyny ma być z łożyskowaniem. Mniejsze obciążenia szkieletu gearboxa, a i tłok CA wtedy może zostać, chyba,że jest już styrany. Co do baterii to ROF spadnie to jest wiadome. Jeżeli masz możliwość finansową zmienić na LI-PO to jaknajbardziej popieram. Smar teflonowy nie nadaje sie do zębatek. Małe opakowanie kpl. smarów za 18 zł wystarczy na kilka "przeglądów" gearboxa, więc cena jak dla mnie niewygórowana. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.