Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

GB v2 upgrade


Recommended Posts

W starych tematach juz nikt nie odpisuje, zaloze wiec nowy.

 

Robie własnie plan tuningu (m16a4 rifle CA), wybieram czesci, narazie zaplanowałem tak:

 

Wzmocniona głowica z aluminium (CNC) V.2 z poszerzoną dyszą - Deep Fire

Metalowa, uszczelniona dysza do M16 o poszerzonej średnicy - Deep Fire

Sprężyna główna M120 - Deep Fire

Aluminiowa głowica tłoka z łożyskowaniem - Deep Fire

Mosiężna prowadnica sprężyny z łożyskowaniem V.2 - Deep Fire

Popychacz do gearboxa V.2 / M16, M4A1 - Deep Fire (zajechał sie strasznie)

precke 6.04 juz mam.

 

i ogolnie razem z bateria (jeszcze do przemyslenia, uzywalem nicd 1800mah 8.4v i nie wiem czy zmienic na nicd 9.6 1800mah czy na 7.4 lipo 2200mah) zamkne się w 400zł, zastanawiam sie czy konieczne jest wymienianie zębatek i tłoka? Z tego co pamietam, zębatki i żółty stockowy tłok CA są dość niesmiertelne i przy sprezynie 120 jeszcze troche pozyja? Prosze o rady co do częsci, czy cos zmienic, czy to inny rodzaj czy to inna firma. wszystkie rady mile widziane :)

 

Jeszcze jedna sprawa. Rozebrałem w końcu GB zeby obczaic co się tam dzieje. Od dłuższego czasu giwera strzelała gorzej niz sprezynowa klamka, w zime pluła na 5min, ogrzana juz na 20m. zawsze zrzucalem wine na gumke HU, chociaz mimo zmiany nadal była lipa. Kiedys juz zauwazylem, ze dysza lata na boki jak pijany ruski pilot, ale przy dzisiejszym rozbieraniu zwyczajnie wypadła (ukruszona), okazało się, ze cały ten dziubek głowicy cylindra sie upierdzielił, ale jak go włozyć to trzyma sie nadal mocno. Zastanawiam sie, czy przez tak dlugi czas mialem zwyczajnie roztrzaskaną głowice cylindra? Czy to mogło się stać np. dzisiaj strzelając na sucho? Mysl o tym, ze w koncu sie uporam z moim odwiecznym niedoborem mocy powoduje u mnie zdziwienie zmieszane z niedowierzaniem.

 

Te malutkie tubeczki smaru po 18zł, rozdzielające sie na smar do cylindra, zębatek itd naprawde sa tak niezbędne, czy to taki chwyt na ludzi myślących, ze smar teflonowy w innej tubce jest faktycznie inny? Moge kupic smar teflonowy guardera w większym opakowaniu i oszczedzić sobie rozdrabniania? Bo z jednej strony mogę mieć darmowy montaż w asgshopie (kupilem u nich replike) a z drugiej strony nauczyć sie troche. A nie ma dla mnie gorszego uczucia na świecie niż brak tej pewności, ze wiem jak to działa i moge to zrobic sam ;)

 

Zastanawiam sie jeszcze, jak to jest z częściami elementa i ultimate'a. Na zbrojowni ten sam konfig (bez poszerzonej dyszy i glowicy cylindra) ze spręzyna m125 elementa wychodzi mi za 186zł, na asgshopie na częsciach deep fire z m120 za 270zł. Jak mocno te częsci odbiegają jakościa?

Link to post
Share on other sites

Co do zębatek to wersja 2000 jest o wiele słabsza niż poprzednia. Mogą szybko sie sypnąć. mnie tak stało sie na stokowej sprężynie. Musisz sprawdzić jaką masz. A jak polecą to pakuj chinskie XYT. Zobacz ile by kosztował Bore-up. Może bardziej by sie opłacało, wtedy nawet Guarder110, zwłaszcza,że prowadnica sprężyny ma być z łożyskowaniem. Mniejsze obciążenia szkieletu gearboxa, a i tłok CA wtedy może zostać, chyba,że jest już styrany. Co do baterii to ROF spadnie to jest wiadome. Jeżeli masz możliwość finansową zmienić na LI-PO to jaknajbardziej popieram. Smar teflonowy nie nadaje sie do zębatek. Małe opakowanie kpl. smarów za 18 zł wystarczy na kilka "przeglądów" gearboxa, więc cena jak dla mnie niewygórowana.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...