Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

lech

Użytkownik
  • Content Count

    299
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szybki situation update. Moje RPK przerobiło już ok 65-70k kulek. Pełen stock + prowadnica sprężyny prometheus + dysza protech + komora z E&L. Był to drugi przegląd w jej życiu. Wszystkie części wew. nadal w stanie absolutnie wzorowym, 460-463fps Najbardziej mnie w tym wszystkim zadziwia ta chińska sprężyna. Trzyma FPSy niczym rasowy guarder i to bez mosfetu z AB :icon_wink:
  2. Różnica będzie taka, że nie będzie grzechotał :icon_lol:
  3. Tak z ciekawości zapytam, po co drążysz ten temat? Nie odbierz tego źle, ale aspekt praktyczny został już szeroko opisany ( aka "To już tutaj zostało napisane więc nic odkrywczego nie napisałeś" a prawny (niezależnie od tego jaki jest) w żaden sposób nie zmienia aspektu praktycznego. Jaki masz w tym cel? ;)
  4. lech

    AKS-74 [LCT]

    450fps na m140? I Ty polecasz taki serwis? Ale wracając do tematu. Repliki LCT są wg. mnie najlepiej wykonanymi replikami AK na rynku (tak, RS także jest świetny). Trochę dopieszczania wizualnego (papier 2500, wełna stalowa) i mamy piękną replikę ;) E&L to także świetne repliki, z tym że ich oksyda nie ma nic wspólnego z wyglądem palnego aka (mają za to trochę fajniejsze bebechy i lepszy silnik w stocku)
  5. http://asgrevolution.com.pl/sklep/gazy-i-smary/460-adapter-co2-green-gas.html
  6. zależność ilość kulek w magu -> fps to wynik odginania dyszy ku górze przez kulki (a raczej kulki popychane mocno ściśniętą sprężyną). co skutkuje tym, że dysza nie "trafia" osiowo w gumkę i traci się fpsy (czasem nawet ich większość) Przerabiałem to w wielu replikach. Zamiast nieodwracalnie niszczyć sprężynę w magu, polecam zmienić dyszę bądź głowicę cylindra i złożyć zestaw na którym dysza nie będzie się bujać za mocno na głowicy cylindra w wysuniętej pozycji ;) seger wspomina o kolejnej istotnej rzeczy: popychacz dyszy warto podgrzać i odgiąć jego czoło do przodu, a przy okazji podszlifować (dysza wysuwa się wtedy dalej i często rozwiązuje to problem braku fpsów) można by jeszcze wspomnieć o przerobieniu tylnej części popychacza (tak aby zębatka nie blokowała go przed wysunięciem się dalej) wstawienie mocniejszej sprężynki listwy popychacza też potrafi dać świetny rezultat.
  7. Bardzo mnie zastanawia, mimo wszystko, cel tego pytania. Osobiście wszystkie repliki wożę w pokrowcu, nie mam problemu pt. "czy zadzwonią na pały jak wejdę na stację z moją 120cmtrową armatą?". Od kiedy to już w drodze na strzelankę ma się przyrośniętą do przysłowiowej d*py klamkę? ;) Nie wspominając nawet o tym, że prowadzenie auta w szpeju jest zawsze mniej wygodne niż bez. Zawsze krytykowałem ludzi, którzy bali się, że takie akcję zaszkodzą środkowisku. Najwidocznie wydoroślałem, bo wg. mnie prowokowanie jakichkolwiek sytuacji tego typu w kraju znajdującym się pod butem nagrzanej na rozbrajanie społeczeństwa władzy, jest po prostu nierozsądne.
  8. Też chętnie się dowiem :D może mi się to przydać na dniach
  9. Ależ to jest właśnie to o czym mówi progressive. Pracowało, bo w starym tłoku jego czoło ma cieńszą ściankę = było więcej miejsca na sprężynę Weź do ręki tłok docelowy, wsadź do niego sprężynę, załóż na nią prowadnicę sprężyny postaw to na płaskiej, twardej powierzchni i oprzyj się na tłoku aby schować do niego całą sprężynę. Dam sobie rękę uciąć, że prowadnica springa nie dojdzie do tłoka ;) W takim przypadku masz kilka opcji: - zmienić springa na "mniejszego" / innej firmy - używać starego tłoka :P - wyjąć łożyskowanie prowadnicy sprężyny - wyjąć łożyskowanie głowicy tłoka Zobacz jak dużo brakuje, zobaczy czy w którymś z łożyskowań nie ma zbędnej podkładki (edit: patrząc po zdjęciu możesz zacząć od wyrzucenia podkładki z łożyskowania głowicy tłoka - na zdjęciu ta najbliżej głowicy)
  10. Oczywiście istnieje ryzyko odkręcenia się śrubki przez wibracje, dlatego najlepszym rozwiązaniem jest wg. mnie ustawienie spustu i zabezpieczenie kropelką kleju/lakieru do paznokci. W razie potrzeby nie ma problemy z zerwaniem kleju i ponownym ustawieniem. Nie jest to przecież coś co ustawia się często ;)
  11. Dokładnie. Regulacja na złożonej replice to absolutnie najlepsze rozwiązanie ;) Bardzo precyzyjnych modyfikacji wymaga łącznik kostki oraz dźwigienka safe'a, samo wiercenie i gwintowanie takiego delikatnego kawałeczka znalu trzeba przeprowadzać z najwyższą ostrożnością :D Zrobiłem już 6 takich ST i jak narazie nie udało mi się nic zepsuć ;)
  12. A tak wygląda moja koncepcja speed triggera z regulacją ;)
  13. lech

    FC VAL.

    Ahh... CAIC. I wszystko jasne ;d
  14. lech

    FC VAL.

    Nie wspominając nawet o pojawiającym się w co drugim zdaniu słowie "wytrzymałość". Na podstawie jakich doświadczeń autor wyciąga te wnioski nt. wytrzymałości? :D A to mój ulubiony fragment całego "testu" "Sam magazynek jest zwarty – nic nie lata, oraz bardzo odporny na przypadkowe złamanie. Charakteryzuje się łatwym dostępem do mechanizmu – koło zębate służące do podkręcania kulek jest praktyczne i bezawaryjne." przypadkowe złamanie :icon_mrgreen: koło zębate służące do podkręcania kulek jest praktyczne i bezawaryjne :icon_lol: p.s pomijając już całe to pierd*** o aluminium. Jakie aluminium? Gdyby tam chociaż jedna część była z aluminium to na niebie widzielibyśmy już dawno samoloty GFC ciągnące za sobą bannery "FORCE CORE FSS ALUMINIUM BODY - OMFG!". Z całym szacunkiem, ale jeśli to nie jest najzwyklejszy znal to zjem swoje buty. GFC nie przegapiłoby szansy na pochwalenie się tak dobry materiałem :D
×
×
  • Create New...