Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Dlaczego strzelec na tym filmiku po każdym strzale przeładowuje broń dźwignią napinania zamka?

 

 

Czy mógłby mi ktoś napisać, jakie są największe różnice konstrukcyjne między LWRC M6A3 a M4A1 i czy w ogóle ta broń jest używana przez wojsko?

 

Dzięki.

Edited by matheews
Link to post
Share on other sites

Bo używa amunicji pod dźwiękowej, której ładunek prochowy nie jest wstanie przeładować sam suwadła. Największą różnicą jest to, że LWRC działa na zasadzie tłoczyska, a nie cienkiej rurki. Pewnie terminologie powaliłem. :/

Link to post
Share on other sites

Autor filmiku odpowiedział na YT na to pytanie: The M6A3 has an adjustable gas system you can turn off. I turned it off in this vid to see what it would be like - hence the charging between rounds.

 

Po prostu "wyłączył" system gazowy (odprowadzanie gazów prochowych przez boczny otwór w lufie), podobnie - w zasadzie tak samo - można zrobić w kbk AKGN.

Link to post
Share on other sites
Czy mógłby mi ktoś napisać, jakie są największe różnice konstrukcyjne między LWRC M6A3 a M4A1 i czy w ogóle ta broń jest używana przez wojsko?
Nie jest. Podstawowa różnica to inny system gazowy - bezpośrednie doprowadzanie gazów do wnętrza suwadła-tłoka i krótki ruch tłoka gazowego.

 

Odpowiedź na Twoje podstawowe pytanie jest na stronie producenta i może warto tam zaglądnąć, zanim zacznie się zakładać nowy wątek? Polecam też stosować tą samą technikę szukania odpowiedzi innym, którzy próbują tutaj coś sobie radośnie "zgadywać". Cytuję: "The M6A3™ rifle features our adjustable gas system. Four positions - (O-Off, S-Suppressed, N-Normal, A-Adverse), which allow for optimum performance in any situation.". Przetłumaczyć, czy już jest jasne?

Edited by REMOV
Link to post
Share on other sites

Z tego, co można znaleźć u producenta, to w tym karabinku system gazowy ma cztery nastawy, z czego pierwsza "wyłącza" działanie automatyki. I to moim zdaniem widoczne było na filmie. Innymi słowy, pisząc prostym, "małotechnicznym" językiem, po prostu takie położenie regulatora całkowicie odcina przepływ gazów z lufy do komory gazowej, zamykając otwór gazowy. W praktyce tam jest po prostu obrotowy, wydrążony walec z trzema różnej wielkości otworami i brakiem otworu w pierwszym położeniu. W sumie masz rację, że często to, co jest oczywiste dla mnie po przeczytaniu podstawowych informacji na stronie producenta, niekoniecznie musi być tak samo oczywiste dla innych, także przepraszam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...