Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zielono mi...

Recommended Posts

witam.

jak mozna wywnioskowac z nazwy tematu, jestem zielony i z tego wynika problem, ktory ponizej opisuje...

jako ze jestem "w goracej wodzie kapany", przy zakupie repliki, postanowilem od razu wziac tez tlumik dzwieku. pomijam fakt ze na zakup sprzetu zdecydowalem sie juz po pierwszym strzelaniu na hali w krk... ;)

problemem jest to ze tlumik (http://gunfire.pl/product-pol-1152190197-Tlumik-dzwieku-LaRue-Tactical.html) nie pasuje "chyba" do repliki (http://gunfire.pl/product-pol-1152191375-JG0738.html). przy zakupie ja oraz znajomy, znajacy sie troche bardziej na rzeczy, sprawdzalismy opisy gwintu giety i wszystko wydawalo sie byc ok. dopiero dzisiaj, bawiac sie replika, przy probie przykrecenia tlumika, okazalo sie ze nie chce spasowac... poszukalem na forum i w ktoryms temacie o G36 znalazlem info (co prawda sprzed prawie 2 lat), ze G36 od JG ma jakies nietypowe gwinty 13.5mm...

pisal tam ktos tez ze Silesia Factory robi adaptery, ktore koryguja ta "wade". zapewne chodzi o to: http://www.silesia-factory.pl/adapter-naprawczy-p-141.html .

abstrahujac od mojego, ze sie tak wyraze - gapiostwa, prosilbym o porade na optymalne rozwiazanie problemu :)

paczke ze sprzetem otrzymalem w czwartek (27.01), a zgodnie z tym co jest napisane na strone Gunfire, do 10 dni przysluguje mi prawo do zwrotu towaru. czy to jest najlepsze rozwiazanie? czy lepiej zakupic na Silesii ten adapter? z wysylka wyniesie mnie to pewnie ok 70zl, czyli w zasadzie tyle ile ten tlumik... no i jak sie ma sprawa z pozniejszym zakupem PASUJACEGO tlumika do mojej repliki? domyslam sie ze nie ma takich z gwintem 13.5mm, wiec pewnie zostaje mi zakup w Silesii (adapter + tlumik).

z gory thx za odpowiedzi i przeczytanie do konca ;)

pozdrawiam