TomusRKP Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Problem występuje przy załadowanym magazynku. Bez jest wszystko ok. Foty: http://img196.imageshack.us/i/p0802112034.jpg http://img834.imageshack.us/i/p0802112035.jpg Po wyjęciu magazynka od razu zamek wraca do końca. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Prawdopodobnie uszkodzony cylinder BB w miejscu wprowadzającym kulkę do komory. W gnatach z niższej półki to się często trafia. Quote Link to post Share on other sites
TomusRKP Posted February 8, 2011 Author Report Share Posted February 8, 2011 Aż się boję pomyśleć, ile musiałbym dać za gnata z wyższej półki...;) OK, skoro problem zdiagnozowany, gdzie ja taki cylinder dostanę? Socom Gear bazuje na systemie WE, tak? Czyli chodzi o takie coś http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2826 ?? Quote Link to post Share on other sites
dodge6666 Posted February 10, 2011 Report Share Posted February 10, 2011 Dokładnie taka część :) Jednak ja bym się wstrzymał od razu z wymianą - nie koniecznie musi być ona uszkodzona. Spróbuj porządnie przeczyścić 1911'stke, spryskać olejkiem i sprawdzić czy to coś pomogło. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 10, 2011 Report Share Posted February 10, 2011 To prawda, jedynie prawdopodobnie to problem cylindra. Możesz to sprawdzić nawet bez rozkładania gnata. Odciągnij zamek i zerknij czy ułamało się to Uploaded with ImageShack.us Jesli ten cycek się nie ułamał- szukać trzeba gdzieś indziej. Zrób tak jak kolega radzi tylko przede wszystkim nie pryskaj nigdzie sylikonem w sprayu. Gnata musisz wyczyścić PRZEDE wszystkim z nadmiaru smaru. Quote Link to post Share on other sites
dodge6666 Posted February 10, 2011 Report Share Posted February 10, 2011 Dokładnie :) Quote Link to post Share on other sites
TomusRKP Posted February 10, 2011 Author Report Share Posted February 10, 2011 No ten cycek jest cały i zdrowy... Napiszę co i jak po rozebraniu i przeczyszczeniu gnata :maniak_usmiech: Ew. zrobię zdjęcia elementów które mi się nie będą podobały Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 10, 2011 Report Share Posted February 10, 2011 Sprawdź też stan głowicy tłoczka od bb oraz to czy jak się ją wyciągnie wzdłuż z cylindra to czy z powrotem wchodzi gładko. Quote Link to post Share on other sites
TomusRKP Posted February 10, 2011 Author Report Share Posted February 10, 2011 No właśnie nie chce zbytnio wrócić z powrotem do pierwotnego stanu i efekt jest jak na zdjęciach, zamek wraca do połowy, dopiero jak zwolnię magazynek to wraca, albo sam go energicznie przeładuje. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 10, 2011 Report Share Posted February 10, 2011 Aaa jeszcze jedno. W hi capie WE to się często trafia a to jest w zasadzie WE a 1911 to w zasadzie hi capa... Dobra, zamotałem. Ale wiesz o co chodzi? A więc sprawdź czy zamek nie blokuje się na kurku. Dolna powierzchnia zamka ma taki garbek który ma napinać kurek (tuż pod imbusem który widac pod kurkiem). Czasami on jest zbyt wysoki i na nim kurek się blokuje. Quote Link to post Share on other sites
dodge6666 Posted February 10, 2011 Report Share Posted February 10, 2011 dexterkrak ma rację, nawet na zdjęciach wygląda to na problem z zatrzymywaniem się na kurku... Quote Link to post Share on other sites
TomusRKP Posted February 11, 2011 Author Report Share Posted February 11, 2011 Ale działoby się tak bez względu na obecność magazynka? Jak mówiłem, bez maga wszystko chodzi idealnie. A sam kurek ładnie się poddaje. Sprawdziłem też z magazynkiem, naciągnąłem i puściłem, zamek jak zwykle nie wrócił do końca, ale też wrócił za kurek... Quote Link to post Share on other sites
dodge6666 Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Na zdjęciu http://img196.imageshack.us/i/p0802112034.jpg/ widać jak zamek zatrzymuje się na kurku - porównałem do mojego MEU. Mówisz że bez magazynka leci dalej ładnie, ale pewnie dlatego ze z impetem przeciągasz zamek i z cała mocą sprężyny powrotnej ucieka do przodu. Ale jak powoli spuścisz go to zatrzyma się ponownie na tym miejscu jak na zdjęciu. Jeżeli "cycek" jest cały i zdrowy, sprawa z magiem nie powinna być problemem. Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 W moim WE też występuje opór w tym momencie zetknięcia się kurka z zamkiem. Postaraj się trochę tej farby z kurka zetrzeć i jakiś poślizg tam na chwilę daj. Zobacz czy będzie lepiej ;) Quote Link to post Share on other sites
TomusRKP Posted February 11, 2011 Author Report Share Posted February 11, 2011 (edited) Dzisiaj go rozbiorę i zobaczę dokładnie. Jeżeli bez maga naciągam i bardzo powoli i kontroluje powrót zamka to i tak wraca on do końca, a przy magazynku nawet jak szarpnę to zatrzymuje się w połowie i nie jest to wina kurka: http://img37.imageshack.us/i/p110211120001.jpg/ i http://img822.imageshack.us/i/p1102111201.jpg/ EDIT: Drogą dedukcji i obserwacji: Cycek zatrzymuje się na kulce! Jeżeli magazynek jest załadowany, to jeszcze nie tak źle, wystarczy lekko pociągnąć z powrotem zamek i zaskakuje, ale jak magazynek jest pusty, to ta kulka wypychająca BB's zatrzymuje "cycka". Może potrzeba mocniejszej sprężyny powrotnej? Edited February 11, 2011 by TomusRKP Quote Link to post Share on other sites
TomusRKP Posted February 11, 2011 Author Report Share Posted February 11, 2011 Powodem jest chyba zepsuty magazynek, ta cała kulka wypychająca BB's się połamała. Muszę dorwać sprawny magazynek i sprawdzić jak się zachowuje pistolet na sprawnym, a tymczasem zabrać się muszę za naprawę tego;) Quote Link to post Share on other sites
dodge6666 Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 A wrzuć zdjęcie magazynka i jego szczęki - wobec tego może rzeczywiście jest to jego wina. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Garbek napinający kurek zwyczajnie traktuje się pilnikiem a potem wygładza papierem ściernym. Byle nie spiłować zbyt wiele. Nawet jeśli replika się nie zacina proponuję jednak taką operację przeprowadzić. Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Witam, ja mam podobny problem w 1911 od Belll'a po wymianie cylindra gazowego na element'a(przed wymiana strzelał bez problemu). z magazynkami czy bez nie ma problemu. Wg mnie problem leży albo w głowicy cylindra albo w prowadnicach po których suwa się cylinder-w moim przypadku. I tu pytanie wymiana głowicy na inna pomoże? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Skąd wniosek, że to gł tłoczka bb? W gaziaku nie ma głowicy cylindra... Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Sry mała pomyłka się wkradła. Ponieważ po zablokowaniu zamka wraz z cylindrem zdjąłem zamek i przytrzymałem cylinder w takim położeniu w jakim się zablokował i wygląda to tak jakby się blokował na głowicy tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Blokował czy chodził z oporem? Bo chodzić ma z oporem (głowica tłoczka PDI chodzi bardzo ciężko w cylindrze) ale jak się blokuje to już źle. Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Blokował się. Problem naprawiony, cylinder elementa nie miał ściętego końca wewnątrz cylindra, spiłowałem to i działa. Aczkolwiek głowica jest bardzo nie szczelna z tym cylindrem-stockowy był ciaśniejszy. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Spróbuj z głowicą tłoczka PDI. Ona u mnie na stockowym cylindrze jest ciasna, to może u Ciebie będzie to rada? Quote Link to post Share on other sites
Czaja W-ch Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Witam. Mam problem z moim coltem Socom Gear. Na dzisiejszej strzelance (defacto pierwszej na której go używałem) po wystrzeleniu kilku magazynków, mag zaczął chyba podawac za dużo gazu. Objawia się to tak że blowback jest trochę mocniejszy i - co najważniejsze - na jednym nabiciu magazynka, gazu starcza na 6-8 strzałów (normalnie starczało na ok 30). Nie jestem w stanie sprawdzic czy to wina maga czy repliki bo mam narazie jeden magazynek. W czym tkwi problem? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.