Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

To prawda, jedynie prawdopodobnie to problem cylindra. Możesz to sprawdzić nawet bez rozkładania gnata. Odciągnij zamek i zerknij czy ułamało się to

 

dysza.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Jesli ten cycek się nie ułamał- szukać trzeba gdzieś indziej. Zrób tak jak kolega radzi tylko przede wszystkim nie pryskaj nigdzie sylikonem w sprayu. Gnata musisz wyczyścić PRZEDE wszystkim z nadmiaru smaru.

Link to post
Share on other sites

Aaa jeszcze jedno. W hi capie WE to się często trafia a to jest w zasadzie WE a 1911 to w zasadzie hi capa... Dobra, zamotałem. Ale wiesz o co chodzi? A więc sprawdź czy zamek nie blokuje się na kurku. Dolna powierzchnia zamka ma taki garbek który ma napinać kurek (tuż pod imbusem który widac pod kurkiem). Czasami on jest zbyt wysoki i na nim kurek się blokuje.

Link to post
Share on other sites

Na zdjęciu http://img196.imageshack.us/i/p0802112034.jpg/ widać jak zamek zatrzymuje się na kurku - porównałem do mojego MEU.

Mówisz że bez magazynka leci dalej ładnie, ale pewnie dlatego ze z impetem przeciągasz zamek i z cała mocą sprężyny powrotnej ucieka do przodu. Ale jak powoli spuścisz go to zatrzyma się ponownie na tym miejscu jak na zdjęciu.

Jeżeli "cycek" jest cały i zdrowy, sprawa z magiem nie powinna być problemem.

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj go rozbiorę i zobaczę dokładnie. Jeżeli bez maga naciągam i bardzo powoli i kontroluje powrót zamka to i tak wraca on do końca, a przy magazynku nawet jak szarpnę to zatrzymuje się w połowie i nie jest to wina kurka: http://img37.imageshack.us/i/p110211120001.jpg/ i http://img822.imageshack.us/i/p1102111201.jpg/

 

EDIT:

Drogą dedukcji i obserwacji: Cycek zatrzymuje się na kulce! Jeżeli magazynek jest załadowany, to jeszcze nie tak źle, wystarczy lekko pociągnąć z powrotem zamek i zaskakuje, ale jak magazynek jest pusty, to ta kulka wypychająca BB's zatrzymuje "cycka". Może potrzeba mocniejszej sprężyny powrotnej?

Edited by TomusRKP
Link to post
Share on other sites

Witam,

ja mam podobny problem w 1911 od Belll'a po wymianie cylindra gazowego na element'a(przed wymiana strzelał bez problemu). z magazynkami czy bez nie ma problemu. Wg mnie problem leży albo w głowicy cylindra albo w prowadnicach po których suwa się cylinder-w moim przypadku. I tu pytanie wymiana głowicy na inna pomoże?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam.

Mam problem z moim coltem Socom Gear.

Na dzisiejszej strzelance (defacto pierwszej na której go używałem) po wystrzeleniu kilku magazynków, mag zaczął chyba podawac za dużo gazu.

Objawia się to tak że blowback jest trochę mocniejszy i - co najważniejsze - na jednym nabiciu magazynka, gazu starcza na 6-8 strzałów (normalnie starczało na ok 30). Nie jestem w stanie sprawdzic czy to wina maga czy repliki bo mam narazie jeden magazynek.

W czym tkwi problem?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...