bastekkk Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Witam Na początku kałach nie reagował na spust dopiero po którymś nacisnieciu na spust i po poruszaniu selektorem strzelał a potem znów brak reakcji. Wymieniłem kable ale dalej lipa a nawet gorzej. Sprawdziłem (omomierzem) czy prąd przechodzi. W jednym kabelku nie przechodził, wymieniłem go i dalej lipa. Sprawdzałem chyba na wszystkie sposoby : czerwony kabel od wtyku bateri do styku, potem między stykami czy przechodził prąd, do silnika czy przechodził i wszędzie (sprawdziłem wszystkie "przejścia") jest. Silnik(wyciągnięty z gb) po bezpośrednim podłączeniu do bateri działa. Bateria 9,6V 1500mAh fire fox, troszke styrana ale na stock mp5 jg działa. Trace powoli cierpliwość a dalej nie wiem co jest dokładnie spierdzielone. Mieliście może podobny przypadek albo wiecie co trzeba z nim zrobić ? Mogłem popełnić jakiś błąd przy składaniu (zębatki ?) tłok jest w kiepskim stanie ale powinien jeszcze troche ciągnąc ( przy okazji może poradzicie jaki kupić ? JBU ? w planach mam kiedyś wstawić sprężyne ok 130-150) Link to post Share on other sites
seger Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 ale brak reakcj ize nie strzela czy nawet nie próbuje "pyknać " silniczek? moze za mocno dokręcona śruba regulacyjna, zwalone podkłóadkowanie. Jeżlei nie miał podkładkowania robionego wczesniej, sprawdź je. miałem taki w przypadek w cymie nowej generacji ze cudowny serwis sklepu z krakowa domknął szkielet, wyginajac go aż!. tyle nawalili podkładek na zebatkę silnikową. czy nie są pekniete konektory silnikowe, jezlei masz konektory od batki tamiya, zmień je na deansy. w krakowie sklep Perfect Hobby na kobierzyńskiej powinien je miec. Link to post Share on other sites
bastekkk Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 czasem ale tak może raz na dwadzieścia prób silnik lekko "pyknie" a tak to totalnie nic podkładkowania nie było i możliwe że jest spierniczone(jeśli masz tutorial jak dobrze wypodkładkować to prosiłbym o link, znalazłem jakis czas temu tutaj na wmasg link do zagranicznej strony ale był nieaktualny) i o co chodzi z tą śrubą regulacyjną ? i druga sprawa silnik lata w ramie prawie milimetr do góry i wdół (tzn całkowicie "skok" nie przekracza milimetra), wcześniej też tak było ale strzelało ;p trzecia: konektory: chodzi o wtyczki przy baterii czy to łączenie kabli z silnikiem ? próbowałem dociskać, rozciągać itp przy wtyczce od bateri i nic to nie dawało Link to post Share on other sites
seger Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 i te i te konektory :) jezlei od silnika są peknięte to nie ma bata żeby łączyło :) ze śrubą jeżlei silnik jest za mocno w górę dokręcony, nie ruszy. najpierw zacvznij od porzadnego naładowania batki :) możesz mieć tez styki uciapane/ zwęglone. Najlepiej oddaj na serwis - szkoda nerwów i robienia sobie wrzodów zołądka. Link to post Share on other sites
bastekkk Posted February 23, 2011 Author Report Share Posted February 23, 2011 jednak jeden kabel nie zawsze przewodzi wymienie go jutro i sprawdze czy działa i napisze wrazie czego Link to post Share on other sites
bastekkk Posted February 28, 2011 Author Report Share Posted February 28, 2011 wymieniłem ten kabel i dalej lipa silnik pare razy chciał ruszyć a potem już totalnie nic możliwe że wina silnika ? tzn stracił na mocy i już nie uciągnie ? sprawdze potem kable ... Link to post Share on other sites
Kazik95 Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 (edited) PORADNIK PODKŁADKOWANIA Tak w razie jak byś miał ochotę podkładkować. Radzę zacząć gdzieś o 5 rano, bo skończysz po 24 ;) EDIT: Spróbuj może bez tłoka, cylindra, listwy dosyłacza i tych badziewi wszystkich. Same zębatki, i jak będzie chodzić to znak, że chyba silnik za słaby. Tyle, że to takie moje rozumowanie. Edited February 28, 2011 by Kazik_Nysa Link to post Share on other sites
white_pl Posted March 12, 2011 Report Share Posted March 12, 2011 Tak w razie jak byś miał ochotę podkładkować. Radzę zacząć gdzieś o 5 rano, bo skończysz po 24 ;) No bez przesady ! Jak nie masz zdolności manualnych to się w ogóle za to nie bierz! A jak masz nawet przeciętne pojęcie w czym rzecz i 2 sprawne ręce to nawet za pierwszym razem nie powinno to zająć więcej jak 30 min z przerwą na fajke ! Pozdro. Link to post Share on other sites
burbi13 Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 Miałem taki problem i wymieniłem kostke stykową . Zobacz wyczysc , najwyzej wymien :) Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 @seger - pisz staranniej, bo takich byków to dawno nie widziałem. Następne posty napisane w ten sposób będą usuwane bez ostrzeżenia EDIT: teraz na datę zerknąłem :smile: Ludziska, nie raportujcie mi takich starych postów... Link to post Share on other sites
MyN3 Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Sprawdz czy dobrze podpinasz przewody do silnika. Link to post Share on other sites
P&P Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Jeśli masz bezpiecznik na kablach to zobacz czy wszystko jest tam okej ( czy nie lata jak żyd po pustym sklepie). Link to post Share on other sites
Recommended Posts