Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Rk 03 Brak reakcji


Recommended Posts

Witam

Na początku kałach nie reagował na spust dopiero po którymś nacisnieciu na spust i po poruszaniu selektorem strzelał a potem znów brak reakcji.

Wymieniłem kable ale dalej lipa a nawet gorzej.

Sprawdziłem (omomierzem) czy prąd przechodzi.

W jednym kabelku nie przechodził, wymieniłem go i dalej lipa.

Sprawdzałem chyba na wszystkie sposoby : czerwony kabel od wtyku bateri do styku, potem między stykami czy przechodził prąd, do silnika czy przechodził i wszędzie (sprawdziłem wszystkie "przejścia") jest.

Silnik(wyciągnięty z gb) po bezpośrednim podłączeniu do bateri działa.

 

Bateria 9,6V 1500mAh fire fox, troszke styrana ale na stock mp5 jg działa.

Trace powoli cierpliwość a dalej nie wiem co jest dokładnie spierdzielone.

Mieliście może podobny przypadek albo wiecie co trzeba z nim zrobić ? Mogłem popełnić jakiś błąd przy składaniu (zębatki ?) tłok jest w kiepskim stanie ale powinien jeszcze troche ciągnąc ( przy okazji może poradzicie jaki kupić ? JBU ? w planach mam kiedyś wstawić sprężyne ok 130-150)

Link to post
Share on other sites

ale brak reakcj ize nie strzela czy nawet nie próbuje "pyknać " silniczek? moze za mocno dokręcona śruba regulacyjna, zwalone podkłóadkowanie. Jeżlei nie miał podkładkowania robionego wczesniej, sprawdź je. miałem taki w przypadek w cymie nowej generacji ze cudowny serwis sklepu z krakowa domknął szkielet, wyginajac go aż!. tyle nawalili podkładek na zebatkę silnikową. czy nie są pekniete konektory silnikowe, jezlei masz konektory od batki tamiya, zmień je na deansy. w krakowie sklep Perfect Hobby na kobierzyńskiej powinien je miec.

Link to post
Share on other sites

czasem ale tak może raz na dwadzieścia prób silnik lekko "pyknie" a tak to totalnie nic

podkładkowania nie było i możliwe że jest spierniczone(jeśli masz tutorial jak dobrze wypodkładkować to prosiłbym o link, znalazłem jakis czas temu tutaj na wmasg link do zagranicznej strony ale był nieaktualny)

i o co chodzi z tą śrubą regulacyjną ? i druga sprawa silnik lata w ramie prawie milimetr do góry i wdół (tzn całkowicie "skok" nie przekracza milimetra), wcześniej też tak było ale strzelało ;p

trzecia: konektory: chodzi o wtyczki przy baterii czy to łączenie kabli z silnikiem ? próbowałem dociskać, rozciągać itp przy wtyczce od bateri i nic to nie dawało

Link to post
Share on other sites

i te i te konektory :) jezlei od silnika są peknięte to nie ma bata żeby łączyło :)

ze śrubą jeżlei silnik jest za mocno w górę dokręcony, nie ruszy. najpierw zacvznij od porzadnego naładowania batki :)

możesz mieć tez styki uciapane/ zwęglone. Najlepiej oddaj na serwis - szkoda nerwów i robienia sobie wrzodów zołądka.

Link to post
Share on other sites

PORADNIK PODKŁADKOWANIA

Tak w razie jak byś miał ochotę podkładkować. Radzę zacząć gdzieś o 5 rano, bo skończysz po 24 ;)

 

EDIT:

Spróbuj może bez tłoka, cylindra, listwy dosyłacza i tych badziewi wszystkich. Same zębatki, i jak będzie chodzić to znak, że chyba silnik za słaby. Tyle, że to takie moje rozumowanie.

Edited by Kazik_Nysa
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Tak w razie jak byś miał ochotę podkładkować. Radzę zacząć gdzieś o 5 rano, bo skończysz po 24 ;)

No bez przesady ! Jak nie masz zdolności manualnych to się w ogóle za to nie bierz! A jak masz nawet przeciętne pojęcie w czym rzecz i 2 sprawne ręce to nawet za pierwszym razem nie powinno to zająć więcej jak 30 min z przerwą na fajke !

Pozdro.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...