akzylus Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 (edited) Może głupie pytanie ale co to jest za część ta cała metalowa z czarnym oringiem (znajduje się pomiędzy głowicą cylindra i tłoka nad oringami). http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3761 czy jest to po prostu zapasowa część głowicy cylindra (wygląda identycznie) a na filmiku z rozbiórki GB nie widziałem nic podobnego http://www.youtube.com/watch?v=-4cGCKfEk0w Edited February 22, 2011 by akzylus Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Jest to wymienna prowadnica dyszy która umożliwia montaż dyszy typu bore-up. Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 " Nowa głowica cylindra posiada wymienne, wykonane z stali nierdzewnej prowadnice dyszy. W zestawie znajduje się standardowy rozmiar prowadnicy, jak i również rozmiar o poszerzonej średnicy (Bore-Up) " Wszystko masz napisane w linku który sam podałeś :] To są wymienne prowadnice żeby można było założyć dysze BU i normalne :] Nie wszystkie głowice tak mają a raczej większość tego nie ma . Quote Link to post Share on other sites
akzylus Posted February 23, 2011 Author Report Share Posted February 23, 2011 Jeszcze takie pytanie jak wymienić tą prowadnicę pytam bo nie chcę jej uszkodzić a siedzi naprawdę mocno. Być może jest jakiś sposób bardziej profesjonalny. Zakładam, że prowadnica wychodzi tylko z jednej strony to znaczy, jeżeli przykładowo złapałbym głowice tak jak siedzi w cylindrze i przycisną bym prowadnicę z przodu to wtedy by wyszła (mam nadzieję, że opisałem to dokładnie). Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Szmatka, młotek i imadło. Profesjonalny sprzęt! Quote Link to post Share on other sites
akzylus Posted February 23, 2011 Author Report Share Posted February 23, 2011 Szmatka, młotek i imadło. Profesjonalny sprzęt! Tak czysty profesjonalizm ;) metoda prób i błędów tyle tylko, że w tym przypadku wolałbym się nie pomylić. Tak czy inaczej chodziło mi o to, że jeżeli prowadnica wychodzi tylko z jednej strony głowicy to nie mam zamiaru czegoś uszkodzić (jeżeli będę próbował wypchnąć/wyjąć ją stroną którą się nie da). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.