konri8 Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Witam, mam problem z moją gietą od JG. Konkretniej chodzi o jej osiągi, są nieduże. Na początku myślałem, że ma zbyt małą sprężynę, zakupiłem więc i założyłem sprężynę m120 oraz głowicę tłoka POM Ultimatum. Zbyt dużo to nie dało, posiadam aktualnie gumkę systemy i lufę stockową ( a madbullu to samo było ). Kiedyś miałem okazje przełożyć gearboxa od wersji C, strzelającej w stocku lepiej lecz było to samo.Tak więc problem musi leżeć gdzieś w okolicach komory. Tor lotu kulki jest dziwny, nie widać w ogóle pracy hopka, kulka leci prosto i spada... Zauważyłem, że siedzi tam dystanser biały typ H, wiec pomyślałem, że to jego wina, więc wyciąłem kawałek wkładu od długopisu i wsadziłem, jest to samo.... Wiecie może co to może być? Edited March 1, 2011 by konri8 Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Ciężka sprawa... Sprawdz czy czasem nie masz brudnej lufy w środku. Spróbuj przesmarować ją spreyem silikonowym. Druga możliwość jest taka (przy założeniu że masz dobrze założona gumke), że nie masz kompresji miedzy dysza a kołnierzem gumki... Innej opcji nie widzę... Jeśli mówisz, ze w tym miejscu może być problem. Edited March 1, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 Lufa, a raczej obie są czyste, konserwowane olejkiem, kulki G&G więc też OK. A o co chodzi z tą kompresją? Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Dysza nie wchodzi w gumkę. i powietrze ucieka bokiem. i tylko jest lekki strumień powietrza. Wsadz baterię do giety i delikatnie na semi puknij spust, żeby tłok zablokował się na najmocniejszym możliwym naciągu. I wtedy ściągnij adapter magazynków i zobacz czy dysza wchodzi w gumkę i ile. druga metoda to: zatkaj palcem lufę i strzel i będzie słychać czy ucieka powietrze czy nie. Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 Dysza wchodzi minimalnie w gumkę. Przy zatkaniu lufy palcem powietrze wylatuje przy dyszy... Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) No to już masz problem znaleziony... Teraz trzeba pomyśleć nad rozwiązaniem... Powiedz mi czy masz pęknięty blok gazowy, a dokładnie chodzi o to miejsce gdzie wkładasz komorę HU? (Często pęka w JG) jak będziesz miał popękaną to po prostu bierzesz zwykłe podkładki i sobie dobierasz tak żeby była dobra kompresja, a jak masz całe to ratuje cię jakaś inna dysza. Rozbierałeś kiedyś GB, jak tak to kiedy? Edited March 1, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 Tak, jest to G36K od JG. Co polecasz zrobić, żeby to jakoś strzelało ? Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Powiedz mi czy masz pęknięty blok gazowy, a dokładnie chodzi o to miejsce gdzie wkładasz komorę HU? (Często pęka w JG) jak będziesz miał popękaną to po prostu bierzesz zwykłe podkładki i sobie dobierasz tak żeby była dobra kompresja, a jak masz całe to ratuje cię jakaś inna dysza. Rozbierałeś kiedyś GB, jak tak to kiedy? Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 Sorka nie zauważyłem. Rozbierałem GB nie raz, ostatnio tydzień temu, w piątek. Blok gazowy wygląda na cały. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Rozumiem, że problem był nawet przed rozbieraniem. Poszukaj jakiejś dłuższej dyszy. Stakowa w JG to 24,4 mm; SHS, CA, ARES odpada bo mają 24mm. Rozbierz GB zobacz czy coś w popychaczu dyszy się nie popsuło. Innego pomysłu nie mam, sprawdź jeszcze czy czasem nie ma za dużo brudu między dyszą a głowica cylindra. Innej opcji cie nie podam bo nie potrafię nic innego wymyślić... Edited March 1, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Tak, problemy były już przed rozbieraniem. Jaką dyszę proponujesz ? O ile dłuższa musi być? Taka zdała by egzamin ? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=8130&name=Element_-_Dysza_Uszczelniona_-_G36 W GB wszystko wydawało się być okej. Edited March 1, 2011 by konri8 Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Napisz do speca i się spytaj o długość. tylko pamiętaj, że jak kupisz za długą to dysza będzie blokowała ci kulki i mag nie będzie podawał do komory. Edited March 1, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 Dla pewności założyłem gumkę od nowa, niestety żadnej zmiany. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Poczekaj, aż ktoś iny się wypowie może będzie miał inny pomysł, ja już swoje wyczerpałem... Rozbierz jeszcze GB i też sprawdź, dla pewności czy wszystko jest dobrze... Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 Jak będę miał czas to zajmę się również GB. Dzięki za pomoc. Poczekam jeszcze, może ktoś coś doradzi . Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 Mam jeszcze pytanie, czy kupno stockowej komory JG nie pomogło by ? Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 A nie masz stockowej komory? Jaką masz? Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 No mam właśnie stockową komorę, ale może ta jest inna ( chińczyk miał zły dzień)... Co o tym myślisz ? Ew. nadała by się Aresa metalowa ? Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Ares nie ma komór metalowych, wiem bo mam... SRC ma metalowe ale do JG nie pasują, ewentualnie Te niebieskie CNC w specu za 99zł. ale pewnosci nie mam czy bedzie lepiej... Moja propozycja. Taka w stylu zrób to sam... 1.zdemontuj komore 2.utnij te dwa bolce na poczatku komory 3.ładnie wyszlifuj, zeby bez oporów sie rusząla 4.kup podkładki w jakims sklepie 5.dobrze wypodkladkuj 6.ciesz sie pełna mocą springa m120 Ja zrobilem tak ze swoim JG g36c CQB:P jest to najtańsza opcja... Edited March 1, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Okej, a nie będzie to w niczym przeszkadzało potem ? Bo rozumiem, że uciąć bym musiał te zaczepy, które trzymają komorę w lufie. A w dodatku zbyt daleko nie podsunę tej komory, bo gearbox jest jeszcze. Starczy taki kawałek ? Edited March 1, 2011 by konri8 Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) jutro zrobię zdjecia i pokaże ci jak to u mnie wygląda... Tylko ze ja nie ucinalem tych bolcow ponieważ uchwyty bloku gazowego mi popękały i sama z siebie sprżyna odbija komorę. Mam tylko maleńka miedziana podkładkę i wszystko lata... W sumie jak we wcześniejszym poście napisałeś. To rzeczywiscie może wystarczy delikatne podszlifowanie tych bolców. I może to wystarczy... I wtedy nic nie ucinasz... tylko wprowadzasz delikatna poprawke po chińczyku Edited March 1, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
Rycerz Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Miałem podobny prolem ,kombinowałem dokładnie jak ty co sie okazało,cała komora hop up była tak wytłoczona ze na max skręceni gumka ledwo co wystawała w lufie. Pomogło wstawienie kawałka gumy nad dystanser aby mocniej dociskało i było po problemie Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Miałem podobny prolem ,kombinowałem dokładnie jak ty co sie okazało,cała komora hop up była tak wytłoczona ze na max skręceni gumka ledwo co wystawała w lufie. Pomogło wstawienie kawałka gumy nad dystanser aby mocniej dociskało i było po problemie No ale mamy tutaj problem z kompresją powietrza, a nie z dociskiem dystansera... Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 Okej, jutro spróbuje podpiłować te zatrzaski. Jak możesz podeślij fotki :) Pozdrawiam ! Quote Link to post Share on other sites
Rycerz Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Dokładnie dzisiaj naprawiałem taką giete od JG z takim samym problemem i okazało się ze to wina źle wytłoczonej komory, zbyt duże wycięcie pod dystanser . Jak sprawdzałem czy to wina zbyt krótkiej dyszy tez dmuchało po gumce (i dmucha nadal po zatkaniu lufy lecz ,zasieg i podkręcenie kulki wzrósł o 50%) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.