Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36 hop up - problem


Recommended Posts

Witam, mam problem z moją gietą od JG. Konkretniej chodzi o jej osiągi, są nieduże. Na początku myślałem, że ma zbyt małą sprężynę, zakupiłem więc i założyłem sprężynę m120 oraz głowicę tłoka POM Ultimatum. Zbyt dużo to nie dało, posiadam aktualnie gumkę systemy i lufę stockową ( a madbullu to samo było ).

Kiedyś miałem okazje przełożyć gearboxa od wersji C, strzelającej w stocku lepiej lecz było to samo.Tak więc problem musi leżeć gdzieś w okolicach komory.

Tor lotu kulki jest dziwny, nie widać w ogóle pracy hopka, kulka leci prosto i spada...

Zauważyłem, że siedzi tam dystanser biały typ H, wiec pomyślałem, że to jego wina, więc wyciąłem kawałek wkładu od długopisu i wsadziłem, jest to samo....

 

Wiecie może co to może być?

Edited by konri8
Link to post
Share on other sites

Ciężka sprawa...

Sprawdz czy czasem nie masz brudnej lufy w środku. Spróbuj przesmarować ją spreyem silikonowym.

 

Druga możliwość jest taka (przy założeniu że masz dobrze założona gumke), że nie masz kompresji miedzy dysza a kołnierzem gumki...

 

Innej opcji nie widzę... Jeśli mówisz, ze w tym miejscu może być problem.

Edited by zajaszcze
Link to post
Share on other sites

Dysza nie wchodzi w gumkę. i powietrze ucieka bokiem. i tylko jest lekki strumień powietrza.

 

Wsadz baterię do giety i delikatnie na semi puknij spust, żeby tłok zablokował się na najmocniejszym możliwym naciągu. I wtedy ściągnij adapter magazynków i zobacz czy dysza wchodzi w gumkę i ile.

 

druga metoda to: zatkaj palcem lufę i strzel i będzie słychać czy ucieka powietrze czy nie.

Link to post
Share on other sites

No to już masz problem znaleziony... Teraz trzeba pomyśleć nad rozwiązaniem...

 

Powiedz mi czy masz pęknięty blok gazowy, a dokładnie chodzi o to miejsce gdzie wkładasz komorę HU? (Często pęka w JG) jak będziesz miał popękaną to po prostu bierzesz zwykłe podkładki i sobie dobierasz tak żeby była dobra kompresja, a jak masz całe to ratuje cię jakaś inna dysza.

 

Rozbierałeś kiedyś GB, jak tak to kiedy?

Edited by zajaszcze
Link to post
Share on other sites

 

Powiedz mi czy masz pęknięty blok gazowy, a dokładnie chodzi o to miejsce gdzie wkładasz komorę HU? (Często pęka w JG) jak będziesz miał popękaną to po prostu bierzesz zwykłe podkładki i sobie dobierasz tak żeby była dobra kompresja, a jak masz całe to ratuje cię jakaś inna dysza.

 

Rozbierałeś kiedyś GB, jak tak to kiedy?

Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że problem był nawet przed rozbieraniem.

Poszukaj jakiejś dłuższej dyszy. Stakowa w JG to 24,4 mm; SHS, CA, ARES odpada bo mają 24mm.

 

Rozbierz GB zobacz czy coś w popychaczu dyszy się nie popsuło. Innego pomysłu nie mam, sprawdź jeszcze czy czasem nie ma za dużo brudu między dyszą a głowica cylindra.

 

Innej opcji cie nie podam bo nie potrafię nic innego wymyślić...

Edited by zajaszcze
Link to post
Share on other sites

Ares nie ma komór metalowych, wiem bo mam...

 

SRC ma metalowe ale do JG nie pasują, ewentualnie Te niebieskie CNC w specu za 99zł. ale pewnosci nie mam czy bedzie lepiej...

 

Moja propozycja. Taka w stylu zrób to sam...

1.zdemontuj komore

2.utnij te dwa bolce na poczatku komory

3.ładnie wyszlifuj, zeby bez oporów sie rusząla

4.kup podkładki w jakims sklepie

5.dobrze wypodkladkuj

6.ciesz sie pełna mocą springa m120

 

Ja zrobilem tak ze swoim JG g36c CQB:P

 

jest to najtańsza opcja...

Edited by zajaszcze
Link to post
Share on other sites

Okej, a nie będzie to w niczym przeszkadzało potem ?

Bo rozumiem, że uciąć bym musiał te zaczepy, które trzymają komorę w lufie.

A w dodatku zbyt daleko nie podsunę tej komory, bo gearbox jest jeszcze.

Starczy taki kawałek ?

Edited by konri8
Link to post
Share on other sites

jutro zrobię zdjecia i pokaże ci jak to u mnie wygląda... Tylko ze ja nie ucinalem tych bolcow ponieważ uchwyty bloku gazowego mi popękały i sama z siebie sprżyna odbija komorę. Mam tylko maleńka miedziana podkładkę i wszystko lata...

 

 

W sumie jak we wcześniejszym poście napisałeś. To rzeczywiscie może wystarczy delikatne podszlifowanie tych bolców. I może to wystarczy... I wtedy nic nie ucinasz... tylko wprowadzasz delikatna poprawke po chińczyku

Edited by zajaszcze
Link to post
Share on other sites

Miałem podobny prolem ,kombinowałem dokładnie jak ty co sie okazało,cała komora hop up była tak wytłoczona ze na max skręceni gumka ledwo co wystawała w lufie. Pomogło wstawienie kawałka gumy nad dystanser aby mocniej dociskało i było po problemie

Link to post
Share on other sites

Miałem podobny prolem ,kombinowałem dokładnie jak ty co sie okazało,cała komora hop up była tak wytłoczona ze na max skręceni gumka ledwo co wystawała w lufie. Pomogło wstawienie kawałka gumy nad dystanser aby mocniej dociskało i było po problemie

 

No ale mamy tutaj problem z kompresją powietrza, a nie z dociskiem dystansera...

Link to post
Share on other sites

Dokładnie dzisiaj naprawiałem taką giete od JG z takim samym problemem i okazało się ze to wina źle wytłoczonej komory, zbyt duże wycięcie pod dystanser . Jak sprawdzałem czy to wina zbyt krótkiej dyszy tez dmuchało po gumce (i dmucha nadal po zatkaniu lufy lecz ,zasieg i podkręcenie kulki wzrósł o 50%)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...