Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Luneta do broni AEG


Recommended Posts

Witam,

Jestem zielony,

Do zamontowanie lunety na moim CA G3 jest potrzebna : - szyna RIS - luneta - mocowanie(montaż)

Te 3 rzeczy, mocowanie jest także konieczne ?

Czy mocowanie szyny RIS jest takie same we wszystkich broniach ?

Czy każde mocowanie pasuje do szyny RIS ?

Czy każde mocowanie pasuje do lunety

 

Chciałbym mieć lunetę od 6x do 9x krotną.

Mógłby mi ktoś pokazać jakąś fajną w przestępnej cenie, razem z RIS i jeśli to konieczne z montażem ?

 

Z góry dzięki.

Sorry że piszę taki głupie pytanie ale wiedzieć chce dokładnie o co tu biega

Link to post
Share on other sites

2 takie same tematy, 1 uzytkownik.

 

1: Montarz jest konieczny, chyba do czegos ta lunete musisz przymocowac, prawda? Chyba ze lubisz zabawy z izolacja oO

 

2: Tak, wiekszosc replik (!) ma szyne 22mm

 

3: Tak, o ile jest na 22mm (wiatrowki maja 11mm)

 

4: Nie, to zalezy od lunety.

 

5: 6-9x jest bez sensowny, do AS najlepiej 4x stale albo 3-7, 3-9. Ale twoja wola.

 

6: Google

 

Pozdrawiam, G^.

Link to post
Share on other sites

Niepotrzebnie założyłeś 2 tematy te same. Do G3 potrzebujesz szynę od mp5 będzie pasować. Montaż jest potrzebny jeżeli nie dorzucają go do lunety. a co do lunety to po co ci aż 6 krotne przybliżenie nie wykorzystasz tego. 4 krotne według mnie w zupełności wystarczy do asg. Do asg w zasadzie każda luneta powinna być dobra dlatego kieruj się wyglądem wizualnym. http://fotozakupy.pl/luneta-celownicza/delta-optical-entry-3-9x40-md,13695s moim zdanie ta jest fajna z wyglądu

Link to post
Share on other sites

Trudno mi się z tym połapać, ale coś wykminię :icon_razz2:

 

Do G3 masz takie samo mocowanie jak do Mp5, które zakłada się i skręca czterema śrubkami :) O takie - http://allegro.pl/szyna-montazowa-ris-do-mp5-warszawa-i1467483760.html ale są jeszcze wyższe jak chcesz :icon_razz2: