Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, wiem, że jak widzicie takie tematy, to sie wnerwiacie ale to forum od tego jest bo jestem zielony.Chciałbym kupić pierwsza replike i niewiem czy kupować nową cymke .031,A,C czy używanego BOYI'a RK-05,02,03 itp.Co do nowych cymek to niewiem na której stronie jest najtańsza,taiwangun,specshop,gunfire,metalgun,zbrojownia?

Posted

Bierz CM.031c sam mam ten model od 2009 roku i jeszcze ani razu nie naprawiany , tylko gumka wymieniona ,

niezniszczalna broń :) za 270 upolowałem drugą na części i sprawną! + 2 magi , na allegro .

Posted

Hm moge się wypowiedzieć miałem długo CM.031 i powiem Ci że jako nowa giwera za taką cenę to jak najbardziej się opłaca , lecz mam teraz RK-02 i tez nie narzekam , jest zdecydowanie lepiej wykonany ma stal body , cymka miała plastik , mocą podobne do siebie . Używanego RK nie bierz , lepiej cymke lub dozbieraj i kup RK-02 u krakmanow za 500zł .

Pozdro !

Posted

Używanego boyia możesz wziąść, ale tylko od kogoś kto dbał o replikę. Mój RK-05 ma jakieś 2 lata, strzelany conajmniej 2-3 w miesiącu. Od pół roku siedzi w nim m130 guardera i na batce 11.1v ma solidnego rofa. Niedawno otwierałem gb, zębatki były w bardzo dobrym stanie, jedynie zęby na tłoku wykazywały jakieś zużycie, ale tragedii nie było. Body i lufa wykonane są z porządnego kawałka stali, gorzej z farbą - łatwo odchodzi. Wkurzająca jest też szczelina pomiędzy pokrywą zamka a podstawą szczerbinki, no ale to w końcu chińczyk. Jeśli chcesz mieć solidną, w miarę ładnie wykonaną replikę, która ma całkiem porządne bebechy to polecam kałaszki z serii RK.

Posted (edited)

@up jak ty w CM.031 miałeś plastik body ?!

Jak tam w stoku jest metalowe . :bialaflaga:

Sry jak źle mówie ale ja miałem plastik body , cymiaki te starsze cm31 nie mialy metal body .