Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Na pewno, nigdzie nie ma ubytków na ząbkach??

Przyjrzyj się tym zębatkom, po kolei, tłokowi też,

 

To nowa replika, od kiedy ją masz, wcześniej było wszystko w porządku?

 

Ja stawiam na zacinke :P

 

Pzdr.

 

 

Replikę kupiłem bardzo mało używaną. Problem pojawił się nagle, podłaczyłem batkę, strzeliło parę razy, naglę zwolniło i przestało.

 

 

Poprosiłem o konkretne odpowiedzi, staraj się na nie odpowiedzieć to pomoże mi w tym, aby znaleźć usterkę.

 

Kupiłeś używaną ok. kiedy? miesiąc temu dwa trzy? rok? Chce wiedzieć ile używałeś Ty replikę zanim się "zacieła"

GB był rozbierany? Jeśli tak stawiam na złe złożenie ;)

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Odkręć klapkę silnika, i dociśnij wsuwki na silniku, zamknij klapke, jeżeli wsuwki będą dale wypadały chwyć kombinerki jak masz, i delikatnie je zaciśnij, aby w silnik wchodziły ciaśniej i same nie wypadały ;)

Koniec filozofii :D

Edited by bamper12
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...