AsgRPG Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Witam. Mam parę pytań do "starych wyjadaczy", bo ja Jestem Zielony :] Zamierzam kupić tę replikę: http://www.madonion.eu/MP5_A4_ekonomiczne_p27.html A do tego: http://www.madonion.eu/Sprezyna_M130_Guarder_p785.html http://www.madonion.eu/Lufa_precyzyjna_229_mm_Black_Python_603_Madbull_p461.html Ile będę miał po takim upgrade fps? Czy taki zestaw nadaje się do lasu, będę miał "szanse" vs. M4, M16? W końcu to MP5... Powinienem coś jeszcze dokupić? Jaką polecacie batke? Dziękuje za odpowiedzi Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Zależy kto to będzie składał. Na SP130 spokojnie 430-450fps idzie wyciągnąć (oczywiście też więcej jeśli ma się więcej wprawy). Taki zestaw jak najbardziej nadaje się do lasu przeciwko M4/M16 i innym. Batkę radzę kupić 9,6V. Quote Link to post Share on other sites
AsgRPG Posted April 9, 2011 Author Report Share Posted April 9, 2011 Co masz na myśli pod pojęciem "wprawa"? ;) Quote Link to post Share on other sites
Ghost10 Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Jak złożysz gb. Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Weź lepiej kup MP5 SD6 - kupisz dłuższą preckę (tłumik ją zakryje). Spring taki podałeś i masz dobrą giwerkę do lasu. Co prawda będzie Ci batka szybciej padała. Quote Link to post Share on other sites
flype Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Nie kupuj sprężyny co ma więcej fps'ów niż naturalnie karabin bo szybko ci coś pęknie. Kup sprężyne lepszej jakości i najlepiej, aby dawała tyle fps'ów jak karabin, albo i mniej, lufa precyzyjna, szczelny cylinder i gumke HU, na początek powinno wystarczyć. Quote Link to post Share on other sites