theJAM Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 Witam Niedawno dostałem replikę M4 która nie była użytkowana jako typowa replika ASG. Problem polega na tym że jak już wszystko podłączę i naciskam spust nic się nie dzieje a silnik wydaję z siebie dźwięk jakby chciał a nie mógł. Myślałem że to coś w gearboxie w środku coś blokuje ale zębatki obracają się normalnie. Zauważyłem że żeby zatrzymać silnik potrzeba mniejszej siły niż żeby obrócić zębatki. Bateria sprawdzana w spoczynku daje napięcie takie jak powinna 8,4 V ale w trakcie pracy silnika już nieco ponad 4 V. Nigdy nie miałem styczności z replikami AEG więc nie wiem czy to normalne. Aha i niema straty na kablach bo sprawdzałem. Bateria : 1100 mAh 8,4V(7*1,2) Ni-MH Gearbox V2 Replika nie wiem jakiej firmy nigdzie nie mogę znaleźć żadnych oznaczeń Silnik wydaje się sprawny Jak już pisałem nigdy nie miałem styczności z AEG więc poproszę łopatologicznie :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Gregoriian21 Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 A miała blowback? Jak tak to APS, jak nie to WELL, plastik fantastik girboks Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 A sprawdzałeś czy działa na innej baterii? Quote Link to post Share on other sites
luis Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 Naładowany akumulator bez obciążenia powinien mieć nieci wyższe napięcie niż nominalne. Jeśli 8,4 V, to powinien dawać 8,7 V. Spróbuj z innym akumulkatorkiem. Bo jak dla mnie ogniwo kapput. Quote Link to post Share on other sites
Saimon3 Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Batka ,albo silnik Quote Link to post Share on other sites
Yuber Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Albo może źle założone kable- na odwrót. Albo źle ustawiony silnik- może za mocno dokręcony. Albo, albo, albo... Quote Link to post Share on other sites
theJAM Posted April 22, 2011 Author Report Share Posted April 22, 2011 Niestety to ani nie bateria ani silnik. Sprawdziłem z inną baterią i działo się to samo. Silnik przełożyłem do repliki znajomego i tam działał bez problemu. Po dokładniejszych oględzinach stwierdzam że w kilku miejscach kable są poprzecierane. Zrobiłem mały test i wyjąłem sprężynę okazało się że silnik mimo tego nie jest w stanie obrócić zębatkami ale kiedy próbuje zrobić to ręcznie to idzie bardzo gładko. Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie wymiana całego gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.