scot Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 Witam wszystkich i proszę o pomoc/poradę. Niedawno nabyłem zestaw konwersyjny m4 na m4SO. Zawiera on lufę zewnętrzną, tłumik, szynę RIS oraz pierścień którym dokręcamy lufę od górnej części body i ten który 3ma szynę. Problem polega na tym, że wykorzystując tylko części zawarte w zestawie lufa po dość krótkim czasie zaczyna się luzować i lata na wszystkie strony. Pomyślałem, że można by zastosować dodatkowe sztywnienie jakim jest atrapa rury gazowej w większości emek. Tu pojawia się problem, bo o ile w podstawowej wersji owa rura biegnie od górnej części body a kończy się wewnątrz muszki, o tyle po zainstalowaniu zestawu konwersyjnego i wsadzeniu atrapy rury sterczy ona luzem i nie spełnia swojej roli - usztywnienia (wiem że jest za długa, ale nie o to chodzi bo zawsze można ją dociąć). Pytanie brzmi- czy można gdzieś dostać jakieś śruby, mocowania czy coś w tym stylu, co można by umieścić wewnątrz szyny ris, przeprowadzić przez to ową rurę i wykorzystać jako trzymadełko do niej? Znalazłem coś takiego http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_211&products_id=5889&name=King_Arms_-_Pin_montazowy_dwojnogu_do_M14 ale nie wiem czy się nada (sorczak za reklamę, ale to przykład) Przepraszam jeśli piszę zawile i Thnx za wszelką pomoc Link to post Share on other sites
SK8 Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Miałem podobny problem, w moim przypadku śruba usztywniająca front uległa przekręceniu i musiałem zastąpić to jakimś innym rozwiązaniem. Wątpię, aby pin montażowy jaki podałeś pomógł w tym przypadku. Ja rozwiązałem problem kupując - http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1938&name=MadBull_-_Szyna_RAS_FIX_I. Obecnie już z tego nie korzystam, ponieważ mam inną emkę, lecz swego czasu było zadowalające rozwiązanie Link to post Share on other sites
scot Posted April 25, 2011 Author Report Share Posted April 25, 2011 Miałem podobny problem, w moim przypadku śruba usztywniająca front uległa przekręceniu i musiałem zastąpić to jakimś innym rozwiązaniem. Wątpię, aby pin montażowy jaki podałeś pomógł w tym przypadku. Ja rozwiązałem problem kupując - http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1938&name=MadBull_-_Szyna_RAS_FIX_I. Obecnie już z tego nie korzystam, ponieważ mam inną emkę, lecz swego czasu było zadowalające rozwiązanie faktycznie ciekawe ale, w moim przypadku nie zda egzaminu ponieważ różnica wysokości pomiędzy szyną na górnej części body a tą z chwytu przedniego jest zbyt duża i nie radadyich połączyć. kombinowanie z dobieraniem podkładek dodatkowo zwiększy koszty a to nie gra warta świeczki.pewnie skończy się na tym, że będę musiał znaleźć jakiegoś MAJSTRA który wspaniałomyślnie raczy to zrobić (choć obawiam się, że musiał bym PO niego jechać za granicę:) dziex za odzew Link to post Share on other sites
scot Posted May 8, 2011 Author Report Share Posted May 8, 2011 Rozkminione:) Kolejne pytanie na temat Czy ma ktoś pomysł jakiego kleju mogę użyć do klejenia (celem dodatkowego zabezpieczenia) gwintów do delta ringu czy tłumika? Z założenia odrzucam kropelki i inne takie (prawdopodobnie zdążą związać zanim zdążę dobrze dokręcić a ich skuteczność do tego typu połączeń jest raczej wątpliwa). Pytam, bo wolę nie experymentować Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Rozkminione:) Kolejne pytanie na temat Czy ma ktoś pomysł jakiego kleju mogę użyć do klejenia (celem dodatkowego zabezpieczenia) gwintów do delta ringu czy tłumika? Z założenia odrzucam kropelki i inne takie (prawdopodobnie zdążą związać zanim zdążę dobrze dokręcić a ich skuteczność do tego typu połączeń jest raczej wątpliwa). Pytam, bo wolę nie experymentować Threadlockery firmy LOCTITE....względnie jakiejś innej marki . Link to post Share on other sites
scot Posted May 9, 2011 Author Report Share Posted May 9, 2011 Dziex Link to post Share on other sites
Recommended Posts