Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Full Metal, oryginalne oznaczenie, GBB, CQB

Recommended Posts

Tak ja w tytule

poszukuję gazowego pistoletu do CQB, musi być całkowicie metalowy, mieć Blow-back i oryginalne oznaczenie. Ogólnie broń pełen szpan i real.

Mile widziana duża pojemność maga i co2 bo nie mam żadnego doświadczenia z gg ale nie koniecznie.

No i oczywiście moc z którą mogę wejść do budynku..

celny do bo ja wiem 15m max

dodatkowe info:

- do broni nie będzie żadnych dodatków tylko dokupię 2 mag na wszelki wypadek.

- kiedyś rozważałem desert eagle hard kick z konwersją na full metal ale Dan Wesson mnie wyleczył :)

- kolor czarny

- brak udziwnień mile widziany.

Nie podałeś najważniejszego- budżet, i jakie klamki Cię kręcą (glock, colt, barretta?)

Dobrym w miarę rozsądnym wyborem będzie coś z repertuaru KSC:

http://www.casg.pl/search.php?filter_producer=1242816859&filter_select=filtruj

Albo nówki 1911 KWA USA tylko brak oznaczeń wersji palnej ale reszta zapowiada się miodzio.

http://www.casg.pl/search.php?filter_producer=1286959735&filter_select=filtruj

SCDTVRD zapoowiedziało już reckę

powinna się pojawić na dniach. Edited by harasim

Może byś najpierw spojrzał na forum i poszukał chociaż czegoś, co Ci się podoba?

Pełno jest takich tematów...

I po za tym podaj budżet, nie będziemy wróżyć z fusów... :icon_neutral:

BTW stockowo nie ma dobrych pistoletów na Co2.

hmm taki rozstrzał cenowy jest?

myślę że 1000zł może być spokojnie, a jak nie to się po oszczędza dłużej. Ogólnie karabinek będę miał o mocy do CQB więc nie ma pośpiechu.

zawsze podobał mi się colt 1911 i pewnie to właśnie kupię jeśli nie znajdzie się nic innego co będzie spełniać wymagania.

Przyznaję że spodziewałem się że wymagania są na tyle wąskie że będzie z dziesiąt takich pistoletów a wy pewnie po 2 z marki podacie i git.