pixaro2 Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 (edited) Mam nadzieję że się nie obrazicie jeżeli podczepię się do tematu i zadam jedno pytanie?? Mianowicie tak jak założyciel tematu mam zamiar kupić G36 i mam dylemat z wyborem, modele które mnie interesują to http://gunfire.pl/product-pol-1152193310-JG1138.html http://www.taiwangun.com/karabiny_szturmowe_aeg/cm0003-black_cm-2570.html http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_253&products_id=4901&name=JG_-_G608-3_-_G36K i http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_253&products_id=4902&name=JG_-_G608-5_-_G36 proszę o pomoc PS. nie zakładam własnego tematu ponieważ nie mam ochot otrzymywać odpowiedzi typu "POSZUKAJ" Edited May 25, 2011 by pixaro2 Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted May 25, 2011 Author Report Share Posted May 25, 2011 Mam nadzieję że się nie obrazicie jeżeli podczepię się do tematu i zadam jedno pytanie?? Mianowicie tak jak założyciel tematu mam zamiar kupić G36 i mam dylemat z wyborem, modele które mnie interesują to http://gunfire.pl/product-pol-1152193310-JG1138.html http://www.taiwangun.com/karabiny_szturmowe_aeg/cm0003-black_cm-2570.html http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_253&products_id=4901&name=JG_-_G608-3_-_G36K i http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_253&products_id=4902&name=JG_-_G608-5_-_G36 proszę o pomoc PS. nie zakładam własnego tematu ponieważ nie mam ochot otrzymywać odpowiedzi typu "POSZUKAJ" Nie jestem jakimś specem, ale najlepszy wybór to G36 Cyma CM003 Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 (edited) G36 CM jest dużo lepiej wykonane niż JG a GB są mniej więcej takie same łącznie z tym że w nowych seriach JG jest ten sam silnik co w CM (spokojnie ciągnie M150, miałem oba i testowałem) pozostaje tylko pytanie czy w G36 CM jest lepsza komora HU niż w JG bo jeśli tak to CM wygrywa jeśli nie to bez sensu dawać więcej kasy chociaż body ma fajne :D.. Edit.. Przeglądnąłem neta i znalazłem temat który wiedziałem że widziałem http://wmasg.pl/pl/armoury/show/102656 Po zdjęciach widać że komora jest identyczna co w JG pytanie tylko jak z wykonaniem.. GB CM zmieniają się strasznie spokojnie a jak wiadomo JG co chwile wypuszcza nową serię.. w tej chwili jestem w posiadaniu GB 5GEN JG(zamówiony u producenta) i jest niesamowity.. kulkowe łożyska 7mm teflonowy cylinder zębatki są robione przez jakaś firmę dla JG i wyglądają bardzo dobrze użyto dobrej stali. i nie wiem czy tak jest we wszystkich modelach ale miałem niskooporowe okablowanie fakt średniej jakości ale na pewno lepsze od tego co jest w 90% replikach II klasy Może za jakiś czas do Polski dojdą repliki 5GEN JG Edited May 25, 2011 by MyN3 Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 (edited) Cyma ma większą moc i lepsze body. Za JG przemawia legendarna trwałość, która nie jest znana w przypadku Cymy, bo to nowy produkt. Można jednak zakładać, że tak jak inne modele Cymy, również G36 będzie trwałe. Krótko mówiąc: brałbym Cymę. @MyN3 - ale ty chyba masz GB v.2, a tu mamy v.3. Edited May 25, 2011 by rokatanski Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 CM ma większą moc bo Krakmani wsadzaja tam swoje czesci i mocniejsza sprezyne Za to zebatki CM to loteria bo sprawdziliśmy kilka sztuk i okazało się że są prze hartowane Tak GB mam v2 i pewnie za niedługo będzie też v3 dostępne Quote Link to post Share on other sites
pixaro2 Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 A więc cyma :icon_biggrin: A jakieś części dokupić czy na oryginalnych jechać aż się zepsują? Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 Moja rada - gearboxa nie ruszać, będzie śmigać. :) Zainwestuj w magazynki, baterię 9,6 lub optykę. Do zmiany pewnie jest gumka hop up i lufa na precyzyjną. Więcej wydatków moim zdaniem można sobie darować. Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Krakmani wkładają lufę z gumką do komory przy użyciu oleju silikonowego który jest dobry na krótką metę i na początku potrafi dobrze uszczelnić i pokazać na chrono że replika która ma spr. M120 nagle ma 470-480FPS (ewentualnie ingerencja w chronometr ;)) a po kilku miesiącach nagle jest 430-440 (sprawdzane na 2 egzemplarzach M16 P&J) Sam miałem tak z moją CM 0,40 (ta z avatara :D) gdy kupowałem miała na chrono 440FPS nawet co niektóre kulki dawały 450 a po pół roku nagle miała 400FPS.. Dlatego najlepiej od razu wyczyścić gumkę, lufę i komorę potem uszczelnić teflonem i włożyć to na ścisk ale tak żeby się gumka nie podwinęła i ma się w tedy szczelność 100% przeprowadzać taki zabieg co 6 miesięcy (taśma teflonowa to koszt ok 2zł) I wszystko jest cacy ;) Warto sprawdzić jeszcze szczelność na poziomie dysza-lufa najlepiej obrócić replikę do góry nogami i położyć papierek na oknie wlotowym kulek i jeśli papierek podskoczy to znaczy że jest nieszczelność jeśli się tylko przesunie to od uderzenia sprężyny. (filmiki jak rozebrać G36 dostępne na YT nawet bardzo dokładne) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.