HubcioGrubcio Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Witam. Od razu zaznaczam, że jestem w tych sprawach zielony (czytałem jednak troszeczkę więc nie jest aż tak źle ;) ). Otóż chce kupić sobie shotguna, najchętniej obrzyna. Replika ma służyć głównie do rekreacyjnego i amatorskiego strzelania. Zainteresowały mnie dwa modele i to tutaj kieruje do was pytanie. Czym one się różnią i który jest lepszy? Z taiwanguna I ze zbrojowni Jeśli nie polecacie shorta. To może któryś z tych? Long nr 1 Long nr 2 Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Różnią się sklepem, który je sprzedaje. O ile się orientuję, to jest ta sama firma (najprawdopodobniej A&K). Główną różnicą jest to, że na Taiwanie są tańsze, a na Zbrojowni dostajesz dłuższą gwarkę. EDIT: Jeśli chodzi o rekreacyjne strzelanie, lepiej wiatrówkę. Jeśli natomiast musi być strzelba tego typu, to te są najlepsze jakie da się dostać do 300 złotych. Nie zmienia to faktu, że w obliczu replik elektrycznych i gazowych, te shotguny nie są już tak dobrą ofertą. Ale to mówię jako dodatek. Quote Link to post Share on other sites
HubcioGrubcio Posted May 29, 2011 Author Report Share Posted May 29, 2011 (edited) To chyba kupie tego na Taiwangunie. Na dostawę Zbrojowni nie chce mi się czekać Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi to chętnie poczytam. Dzięki za odpowiedź. Edited May 29, 2011 by HubcioGrubcio Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Shotguny ładnie i daleko strzelają, do walki nadają się średnio (1 strzał zawsze przegra z full auto). Do zabawy koło domu będzie ok, choć wiatrówka zapewni ci więcej doznań. Bronie do asg służą do zabawy w asg ;) Ja bym brał dłuższego, lepiej nim się celuje i skłąda do strzału. Obrzyn to giwera do strzelania jak Chuck Norris. :) Quote Link to post Share on other sites