WstawNazwe Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 (edited) Jako, że na forum jest straszny śmietnik piszę tutaj. Chciałbym zmieścić wszystkie informację, napewno nie przydadzą się tylko mi. Zaczynając posiadam w tej chwili M4 i L96A1. Prosiłbym o wypisanie ewntualnego tunningu bo jak mi wiadomo do precki i gumki potrzebna jest komora PDI. Poprawcie mnie jeśli się myle czy są może jakieś sposoby obejścia tego. Słyszałem, że warto wymienić zespół tłoka i cylindra. Dużo osób wymienia także spust, bo stockowy do najmocniejszych nie należy. Teraz pytanie do was czy te mity to prawda ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Jeśli na forum nie znalazłem dobrego tematu, przepraszam bez jechania po mnie możecie mnie do niego odesłać :wink: W tunningu jestem kompletnie zielony ( co widać ) a nie mam dookoła na tyle zdolnych osób. Edited June 5, 2011 by WstawNazwe Link to post Share on other sites
TheNoddingDonkey Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/40592-spr-well-warrior-i/page__st__2880__p__1515795__hl__l96+well__fromsearch__1#entry1515795 Link to post Share on other sites
arend Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Wiadomość automatycznaTemat został zamknięty przez moderatora.Powód: Wiadomość manualna: lenistwo to rzecz straszna. a wystarczyło użyć funkcji "szukaj"Jeśli uważasz, że wątek został zamknięty niesłusznie, zaraportuj go, a rozważymy jego ponowne otwarcie. Pozdrawiamy,Forum Załoga WMASG Link to post Share on other sites
Recommended Posts