Kocur666 Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 JaWojteq - wlasnie stawialbym bardziej na zle uszczelnienie gumki/komory z lufa. Sprawdz szczelnosc. Teflon fix sie przyda itp. Dopiero potem sprawdzaj czy jest lepiej. Cylinder moze miec znaczenie - ale nie jest to raczej zbytnio odczuwalne. Quote Link to post Share on other sites
JaWojteq Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 też o tym myślałem. Specjalnie dla tej lufy piłowałem zarzaski od komory. Jak siedziała normalnie, to kulki latały na dosłownie 10 metrów, jak spiłowałem, i zrobiłem trochę po swojemu, zasięg się poprawił, ale nie tak, abym był zadowolony. A przede wszystkim skupienie. Guma z lufą ciasno wchodziły do komory, więc nie stawiałbym aż tak na doszczelnienie. Aczkolwiek wyjmę gumkę jeszcze raz, i złożę. Czasami pomaga:) Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted June 26, 2011 Author Report Share Posted June 26, 2011 A czy w mojej replice wymiana na inny cylinder coś by zmieniła w pracy repliki? Ja mam aktualnie typ 0. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 (edited) Odgrzeję kotleta. Od niedawna mam chrono, które umożliwia pomiar na auto z zapisem ok 40 strzałów. O ile na singlu problemu nie ma( 390 fps +-2 na 0.25), to na auto fpsy spadają do 330-350 ze sporym rozrzutem. Szczelność w całym układzie na poziomie strzykawki. Dziwi mnie taki spadek,bo rof powalający nie jest 19-20 bb/s. Wiem,że wpływ na to ma wiele czynników. Głównym podejrzanym u mnie jest smar. Stosuję łt43, w sumie minimalną ilość(temperatura pokojowa). Polecacie coś mniej lepkiego? Zastanawiam się jeszcze nad wywaleniem opóźniacza,lub cięciem popychacza. Ma to sens przy tym rofie? Czy jakiś magik może się podzielić swoimi doświadczeniami? Edited December 18, 2014 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 A może chrono nie mierzy dobrze? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 (edited) Dobrze mierzy,porównywałem z dwoma virtecami. Fakt,że na semi,ale wierzę w pomiary. Nie obserwowałem toru lotu kulek bo nie mam tu za bardzo gdzie postrzelać.(blokowiska do okoła). Jakie macie setupy w waszych high rps'owych replikach? Edited December 18, 2014 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Rikardo015 Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 To normalne że na Auto nie zmierzy ci idealnie fps chrono. Sprawdź po prostu jak kulki lecą. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Nie ma być idealnie, ale skok rzędu 50 fps w dół i świrowanie w tych okolicach chyba o czymś swiadczy. Zjeżdżam na swieta do domu, to zabiorę wszystkie narzędzia i będę myślał dalej. Na start na pewno wyleci łożysko z tłoka, zrobię serek szwajcarki, i do testów zastosuję gesty olej silikonowy do cylindra. Jednak nadal proszę o wskazówki przy takim setupie. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 Oring masz stockowy czy dobierałeś ? Próbowałeś na smarze silikonowym ? Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 Stosujesz ŁT43 w cylindrze ? Na zębatkach spełnia swoją rolę bardzo dobrze, do cylindra jest za gęsty. Spróbuj rzadkiego olejku silikonowego i zrób tylko delikatny film na wew. stronie cylidra. Głowicę tłoka i oring zostaw suche. Sprawdź czy dysza nie ma zbyt dużego luzu na głowicy cylindra. Jaką głowice tłoka masz ? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 (edited) Tu macie kompletny setup: Szkielet JG,ala KWA Zębatki wzmocnione, stalowe 18:1 Łożyska stalowe 8mm SHS Głowica cylindra alu SHS Dysza SHS Ak krótka Popychacz dyszy SHS Opóźniacz popychacza SHS Tłok SHS 14 stalowych zębów Glowica tłoka POM SHS Czerwona Cylinder typ 2 Mosiężny Silnik neodymowy SRC MAGNETAR Kable modelarskie 1.5mm + T-deany Nowa kostka stykowa SHS Stalowy przerywacz ognia SHS M125 ST ELEMENT Stalowa prowadnica sprężyny SHS Lufa Promyk 229,Guma systema,komora hopka Cyma, oraz SRC. Dysza chodzi jak powinna,z lekkim oporem. Imo smar faktycznie jest za gęsty, i powoduje jak to Verb na pw ujął wsteczną strzykawkę. Otwory wentulacyjne są dość małe i mogły się zapchać. Kurde miałem w zeszłym roku chemię paliw, i smarów. Gdzieś mi się wala sprawko z lepkości smarów. Muszę je odkopać. Edited December 19, 2014 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 (edited) Do nitro i do ją łożyciela tematu . Ją miałem problem właśnie że zbyt małymi fps problemem była zbyt słaba sprezynka od popychacza na semi jak i auto były fps-y zaniżone o 40-50 problem rozwiązalem tak, iż w mocowaniu owej sprezynki przy popychaczu nie zakladalem jej za ,,oczko,, a za pierwszy zwój i teraz jest git. Ps mam chroni, także fps mierzone , jeśli ktoś wymieniał w międzyczasie gł. Tloka i ta nowa ma małe dziurki to polecam rozwiercic wiertlem 2-2.5 mm ( o ile otwory są malutkie oryginalnie) u mnie to dało ponad 40 fps. Tyle ode mnie. Edited December 19, 2014 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 Dokładnie to co kolega wyżej napisał. Ja w swoich głowicach tłoka SHSa rozwiercam dziurki wiertłem 3mm. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 20, 2014 Report Share Posted December 20, 2014 Problem z fpsami rozwiązany. Dziękuję wszystkim, którzy się w tym temacie wypowiedzieli, a także verbowi za cenne wskazówki na pw. Rozwierciłem. Kanały powietrzne wiertlem fi 2mm, odchodziłem tłok o lożysko, i kilka nawiertów. Jako smar zastosowałem olej silikonowy. Poślizg jest bardzo płynny. Fpsy są całkiem stabilne. Na semi +-1fps,na auto +-3 Jutro pierwsze przestrzelenie repliki na powietrzu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.