majonez55 Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Witam. Od wczoraj staram się naprawić gearboxa, problem z tym że niby działa ale nie działa :D. Zacznę od tego, że zębatka przeciw-powrotna nie działa w tą stronę co powinna, bo silnik kręci się w lewo, a zębatka blokuje ten ruch, wieczorem wstawię filmik jak to mniej więcej wygląda, niby wszystko jest ok, i na swoim miejscu ale jak mówię, zębatka blokuje ruch silnika przez co kable się grzeją. Quote Link to post Share on other sites
Rej 12 Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Nie radze grzebać w gearboxie jak nie masz doświadczenia , bo mój kolego też myślał że sam sobie naprawi a potem odesłał do serwisu.Ile juz masz masz tą replikę ? Quote Link to post Share on other sites
Rycerz Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 po pierwsze, to silnik kreci w nie ta stronę, zamień przewody Quote Link to post Share on other sites
Kudłaty Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Jak nie działa to nie jest "ok, i na swoim miejscu". Najlepiej daj to komuś, kto zna się na rzeczy. Chyba, że nie szkoda Ci repliki, to spróbuj z tym: Quote Link to post Share on other sites
majonez55 Posted June 9, 2011 Author Report Share Posted June 9, 2011 tyle ze ja go zlozyc potrafie, no ale nie dziala. rozwalil sie na asg Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Jakbyś umiał złożyć to by działało. AR blokuję zębatki w dobrą stronę, chyba, że jakimś cudem go źle założyłeś. Mogłeś co najwyżej zmienić polaryzacje silnika przez co teraz się kręci w nieprawidłową. Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Nie radze grzebać w gearboxie jak nie masz doświadczenia Najlepiej daj to komuś, kto zna się na rzeczy. Zawsze musi być ten pierwszy raz. Póki nie otworzysz i się nie nauczysz to się nie będziesz znał. Głupio powtarzać po innych, ale żeby nie było offtopa to zgodzę się z innymi. Sprawdź czy dobrze podłączyłeś kable :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
majonez55 Posted June 9, 2011 Author Report Share Posted June 9, 2011 (edited) Jak można źle podłączyć dobrze przylutowane kable? Gearbox jest niby dobrze złożony, jak złoże i podłącze to działa jeżeli nie ma tej blokady zębatek bo inaczej to ona blokuje, tak jakby silnik kręcił się nie w tą stronę co nie ma Edited June 9, 2011 by majonez55 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 (edited) W takim razie albo kłamiesz, albo się nie znasz... Źle złożyłeś AR albo to inna usterka, choć nawet sobie nie mogę wyobrazić jak można to sknocić. Sugeruje jednak oddaje to komuś kto się zna, a nie udaje... Edited June 9, 2011 by AnR Quote Link to post Share on other sites
Ghost10 Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Ja sugeruję również kable, może źle podłączyłeś do silnika. Na YT jest dużo filmików i jest to pokazane wszystko. Quote Link to post Share on other sites
Przemo02 Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Wydaje mi się iż faktycznie mogłeś kable źle podłączyć , bo AR nie blokuje się gdy silnik kręci w dobrą stronę . Jak zamieniłeś bieguny , to napewno silnik zamiast kręcić w prawo kręci w lewo i AR blokuje zębatki ( bo siedzi w zapadce ) . Bo nie mogę sobie wyobrazić jak można inaczej Anty-Revela wstawić ;p Quote Link to post Share on other sites
majonez55 Posted June 10, 2011 Author Report Share Posted June 10, 2011 nie ruszałem żadnych kabli. Karabin strzelał na asg! no i zaczęło brzmieć jak by coś go blokowało. No i teraz tak jakby coś go blokowało a tu okazała się ta blokada przeciwpowrotna. Jak ją wynomtowalem to wszystko śmiga. odpuśccie sobie teksty typu "idź do kogoś kto się zna" bo to już wiem. Ale nie znam nikogo takiego. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 (edited) Strzelanie bez AR stanowi poważne zagrożenie dla wewnętrznych komponentów takich jak tłok, zębatki, silnik. Problem, który opisujesz nie jest wynikiem AR. Dławienie? Takie "chryrzy"? Pewnie kulka Ci się zacięła w lufie. Aha... I nic nie wiesz, zgadujesz i badasz temat po omacku. Edited June 10, 2011 by AnR Quote Link to post Share on other sites
majonez55 Posted June 10, 2011 Author Report Share Posted June 10, 2011 Widzę że albo ja nie potrafię tego przekazac albo wy nie rozumiecie o co mi chodzi, mówicie tylko jakim to ja jestem debilem że chce naprawić sobie gearbox. AnR- Dławienie? Takie "chryrzy"? Pewnie kulka Ci się zacięła w lufie. Nie nie jest to dławienie, wyślę filmik jak przyjadę do domu, tak jakby własnie to AR blokowało zębatkę przez co nie może się kręcić, a wątpie żeby tak nagle w trakcie asg silnik zmienił biegunowość i zaczął kręcić się w inną stronę niż ma. Jak kumla mogła być w lufie jeżeli gearbox jest wyciągnięty z karabinu? W takim razie albo kłamiesz, albo się nie znasz... Źle złożyłeś AR albo to inna usterka Tak kłamie, bo nie chce naprawić sobie karabinu, tylko tak sobie tutaj pisze z nudów. Jak możesz to nie pisz mi w tym temacie takich tekstów, bo staram się prosić o pomoc a ty mi takie coś. AR jest złożony poprawinie gearbox też, jak na chwilkę wyciągam AR to strzela normalnie. Przemo02: Wydaje mi się iż faktycznie mogłeś kable źle podłączyć. Nie, kabli nie ruszałem, mam je tak jak standardowo było przylutowane od taiwanguna ;) Pozdrawiam i prosze o wypowiedź osoby która się na tym zna i wie jak pomóc... Quote Link to post Share on other sites
Rycerz Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 a wstaw zdjęcie chociaż rozebranego gerboxa, bo tak to nic ci nie pomożemy Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 AR jest złożony poprawinie gearbox też, jak na chwilkę wyciągam AR to strzela normalnie. Jakbyś złożył poprawnie to by strzelało z AR. Ot, cała magia. Ale czekaj... Zapomniałem znów. Ja się nie znam. :D Quote Link to post Share on other sites
Kudłaty Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 prosze o wypowiedź osoby która się na tym zna i wie jak pomóc... Jakby nie patrzeć, to AnR serwisuje repliki, więc się na tym zna Widzę że albo ja nie potrafię tego przekazac albo wy nie rozumiecie o co mi chodzi, mówicie tylko jakim to ja jestem debilem że chce naprawić sobie gearbox. Przepraszam, ale od debili nikt Cię nie wyzywał. Fajnie, że chcesz sobie naprawiać replikę, ale jak nie masz o tym pojecia to raczej nic dobrego z tego nie wyjdzie. Najlepiej będzie jak zamieścisz ten wspomniany filmik, albo zdjęcia jakieś, inaczej będzie sobie można tak na ślepo dywagować. Quote Link to post Share on other sites
majonez55 Posted June 16, 2011 Author Report Share Posted June 16, 2011 Dobra, udalo mi sie naprawic, juz wszystko smiga, dzieki za pomoc. Temat offl Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.