scot Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Witam. właśnie wymieniłem okablowanie na niskooporowe i sprężynę ze stockowej na M110 Guardera (w m4 g&p). Po złożeniu zestawu i naciśnięciu spustu tłok zatrzymał się w tylnym położeniu (nie oddał strzału). Co może być problemem? Przebieg silnika stockowego(g&p) to max 20k a bateryjka nowa 9.6v Dzięki za wszelką pomoc Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Siemka. Grzebałeś coś z podkładkami ? Regulowałeś silnik? Naładowana batka? Dobrze nałożone zsuwki na silnik? Jak ułożyłeś zwoje?(to raczej nie ma wpływu, ale pytam przy okazji) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
zb0oj Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 (edited) Czy przypadkiem nie założyłeś przewodów głośnikowych? ;) Do poprzednika: Co to są zwoje? :) Ale, w gruncie rzeczy kombinujesz dobrze. Jak nie głośnikowe to ewentualnie może sprężyna nie wchodzić na prowadnice i do środka tłoka, rozkręć i włóż sprężynę odwrotnie. Jeśli to nie pomoże to podkładkowanie zębatek/regulacja silnika. W skrajnych wypadkach usyfione styki. Naładować batkę nie zaszkodzi. Odwrotnie założone "zsuwki" raczej odpadają, wtedy nic by się nie działo. Edited June 14, 2011 by zb0oj Quote Link to post Share on other sites
scot Posted June 14, 2011 Author Report Share Posted June 14, 2011 co do kabli to kupiłem w capri jakieś posrebrzane więc tu raczej lipy nie ma. spróbuję raz jeszcze rozłożyć i złożyć wszystko razem z odwrotnym montażem sprężyny. opiszę jak i czy trybi jak skończę Quote Link to post Share on other sites
dede Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Witam. właśnie wymieniłem okablowanie na niskooporowe i sprężynę ze stockowej na M110 Guadera ja bym stawiał na sprężynę guadera ze jest za długa wymień nią na tą stockową i zobaczyć czy dalej masz ten problem. napisz czy masz łożyskowaną prowadnicze sprężyny i czy masz łożyskowaną głowice tłoka? jak masz oba łożyskowanie sprężyny to na pewno guadera tam nie pasuje bo za długa porównanie z stockowej. żeby to sprawdzić porównaj oba sprężyny czy chowają się całkowicie tłuku nabijając ręcznie i wróć uwagę czy jak nabijesz ręcznie czy schowała się prowadnica sprężyny całkowicie tłoku (prowadnicy są dwa bolce i mają tyknąć tłoka jak nie dotyka to jest źle) Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Czy przypadkiem nie założyłeś przewodów głośnikowych? ;) Do poprzednika: Co to są zwoje? :) Ale, w gruncie rzeczy kombinujesz dobrze. Jak nie głośnikowe to ewentualnie może sprężyna nie wchodzić na prowadnice i do środka tłoka, rozkręć i włóż sprężynę odwrotnie. Jeśli to nie pomoże to podkładkowanie zębatek/regulacja silnika. W skrajnych wypadkach usyfione styki. Naładować batkę nie zaszkodzi. Odwrotnie założone "zsuwki" raczej odpadają, wtedy nic by się nie działo. Tak zjadłem "sprężyny".... Oczywiście chodziło o zwoje sprężyny..;) ja bym stawiał na sprężynę guadera ze jest za długa wymień nią na tą stockową i zobaczyć czy dalej masz ten problem. napisz czy masz łożyskowaną prowadnicze sprężyny i czy masz łożyskowaną głowice tłoka? jak masz oba łożyskowanie sprężyny to na pewno guadera tam nie pasuje bo za długa porównanie z stockowej. żeby to sprawdzić porównaj oba sprężyny czy chowają się całkowicie tłuku nabijając ręcznie i wróć uwagę czy jak nabijesz ręcznie czy schowała się prowadnica sprężyny całkowicie tłoku (prowadnicy są dwa bolce i mają tyknąć tłoka jak nie dotyka to jest źle) O tym zapomniałem ^^, ale może tak być..., chociaż mi się jeszcze nigdy nie trafił Guarder co się nie mieści na podwójnym łożyskowaniu :D Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Baxior007 Posted June 17, 2011 Report Share Posted June 17, 2011 Ma kable glosnikowe 1,5mm^2 z castoramy i daja rade. Nie wiem w czym Wy widzicie problem. Quote Link to post Share on other sites
slawo Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 ja w swoim M4A1 miałem taki problem, że tłok z tyłu zostawał i się okazało, że dwa ogniwa w batce padły (też 9,6V). Sprawdź (jeśli masz możliwość) miernikiem, jakie napięcie ma naładowany akumulatorek. W praktyce powinno być kilka V więcej, niż 9,6V, bo 9,6, to napięcie znamionowe, a jest jeszcze jakaś energia motoryczna, czy jakoś tam się to zwało. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.