Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

z czym jet problem


Recommended Posts

Witam.

właśnie wymieniłem okablowanie na niskooporowe i sprężynę ze stockowej na M110 Guardera (w m4 g&p). Po złożeniu zestawu i naciśnięciu spustu tłok zatrzymał się w tylnym położeniu (nie oddał strzału). Co może być problemem? Przebieg silnika stockowego(g&p) to max 20k a bateryjka nowa 9.6v

Dzięki za wszelką pomoc

Link to post
Share on other sites

Czy przypadkiem nie założyłeś przewodów głośnikowych? ;)

 

Do poprzednika:

 

Co to są zwoje? :)

 

Ale, w gruncie rzeczy kombinujesz dobrze. Jak nie głośnikowe to ewentualnie może sprężyna nie wchodzić na prowadnice i do środka tłoka, rozkręć i włóż sprężynę odwrotnie. Jeśli to nie pomoże to podkładkowanie zębatek/regulacja silnika. W skrajnych wypadkach usyfione styki. Naładować batkę nie zaszkodzi. Odwrotnie założone "zsuwki" raczej odpadają, wtedy nic by się nie działo.

Edited by zb0oj
Link to post
Share on other sites

Witam.

właśnie wymieniłem okablowanie na niskooporowe i sprężynę ze stockowej na M110 Guadera

 

ja bym stawiał na sprężynę guadera ze jest za długa wymień nią na tą stockową i zobaczyć czy dalej masz ten problem.

 

napisz czy masz łożyskowaną prowadnicze sprężyny i czy masz łożyskowaną głowice tłoka?

jak masz oba łożyskowanie sprężyny to na pewno guadera tam nie pasuje bo za długa porównanie z stockowej.

 

żeby to sprawdzić porównaj oba sprężyny czy chowają się całkowicie tłuku nabijając ręcznie i wróć uwagę czy jak nabijesz ręcznie czy schowała się prowadnica sprężyny całkowicie tłoku (prowadnicy są dwa bolce i mają tyknąć tłoka jak nie dotyka to jest źle)

Link to post
Share on other sites

Czy przypadkiem nie założyłeś przewodów głośnikowych? ;)

 

Do poprzednika:

 

Co to są zwoje? :)

 

Ale, w gruncie rzeczy kombinujesz dobrze. Jak nie głośnikowe to ewentualnie może sprężyna nie wchodzić na prowadnice i do środka tłoka, rozkręć i włóż sprężynę odwrotnie. Jeśli to nie pomoże to podkładkowanie zębatek/regulacja silnika. W skrajnych wypadkach usyfione styki. Naładować batkę nie zaszkodzi. Odwrotnie założone "zsuwki" raczej odpadają, wtedy nic by się nie działo.

 

 

Tak zjadłem "sprężyny".... Oczywiście chodziło o zwoje sprężyny..;)

 

ja bym stawiał na sprężynę guadera ze jest za długa wymień nią na tą stockową i zobaczyć czy dalej masz ten problem.

 

napisz czy masz łożyskowaną prowadnicze sprężyny i czy masz łożyskowaną głowice tłoka?

jak masz oba łożyskowanie sprężyny to na pewno guadera tam nie pasuje bo za długa porównanie z stockowej.

 

żeby to sprawdzić porównaj oba sprężyny czy chowają się całkowicie tłuku nabijając ręcznie i wróć uwagę czy jak nabijesz ręcznie czy schowała się prowadnica sprężyny całkowicie tłoku (prowadnicy są dwa bolce i mają tyknąć tłoka jak nie dotyka to jest źle)

 

O tym zapomniałem ^^, ale może tak być..., chociaż mi się jeszcze nigdy nie trafił Guarder co się nie mieści na podwójnym łożyskowaniu :D

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

ja w swoim M4A1 miałem taki problem, że tłok z tyłu zostawał i się okazało, że dwa ogniwa w batce padły (też 9,6V). Sprawdź (jeśli masz możliwość) miernikiem, jakie napięcie ma naładowany akumulatorek. W praktyce powinno być kilka V więcej, niż 9,6V, bo 9,6, to napięcie znamionowe, a jest jeszcze jakaś energia motoryczna, czy jakoś tam się to zwało. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...