Terenowy Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Witam ostatnio do Gb włożyłem łożyskowaną prowadnicę sprężyny wraz z tłokiem King Armsa i ładnie wszystko przykręciłem. Problem polega na tym, że gdy biorę na SEMI to kałach strzeli ale spust jest cofnięty i muszę go palcem w strone magazynka odepchać. Problemu nie ma na trybie AUTO. Wie ktoś o co może chodzić? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Możliwe że źle założyłeś sprężynkę sputową. Quote Link to post Share on other sites
Terenowy Posted June 22, 2011 Author Report Share Posted June 22, 2011 Hmm ale co tam jest do składania, wsadza się na spust takie ustrojstwo i wszystko dopasowuje się do 2 oczek w szkielecie i takim popychaczu. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 A wzłozyłes 2 koniec spręzynki w taka mała dziurkę, lub czy nie załozyłeś spręzynki odwrtonie? Quote Link to post Share on other sites
Terenowy Posted June 24, 2011 Author Report Share Posted June 24, 2011 Rozlozylem ponownie i wszystko śmiga, skręcony na AUTO strzela dobrze a na SEMI spust cyka i czasami jest coś takiego ze spust jest dobrze to nic sie nie dzieje dopiero jak przełącze na AUTO i ponownie na SEMI to strzeli. Co może być nie tak? Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 teraz to obróciłeś sprężynkę na palcu stykowym i ci "cyka" Quote Link to post Share on other sites
Terenowy Posted June 24, 2011 Author Report Share Posted June 24, 2011 Nawet żeby sam w sobie spust wracał na swoje miejsce zamontowalem 2 takie same sprężynki i dalej to samo na SEMI, kurcze o co może chodzić. Może jakieś fotki jak to powinno wyglądać ? Quote Link to post Share on other sites
Maciej0011 Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 (edited) Problem, może tkwić w kostce stykowej, a dokładniej w tym ruchomym elemencie (nazwijmy go stycznikiem), który po naciśnięciu spustu zamyka obwód. Najprawdopodobniej coś go "podbija" w górę, co powoduje że nie wraca na swoje miejsce i ruchoma cześć spustu go po prostu nie "łapie". Przez co cały zespół spustowy nie cofa się. Edited June 24, 2011 by Maciej0011 Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 (edited) chodzi oto, że dla tej sprężynki nie jest wszystko jedno jak sie ja założy. ten filmik pokazuje jak ona ma leżeć, niestety na v2 ale widać, 0:35s i patrzysz na tą skrężynkę co on ją kombinerkami smyra, jeśli założysz ja na odwrót to palec stykowy będzie ci zeskakiwał. Mam nadzieje, że pomogłem up@ Jeśli on tego nie zmieniał na nowe to musi być ok ale źle założone. edyt: w tym filmie co podałem dodatkowo od 4:50 widać, jak on ją zaklada Edited June 24, 2011 by zaki123 Quote Link to post Share on other sites
Maciej0011 Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Zgadzam się z Tobą, że tu na 99% tkwi problem. Film faktycznie właściwie wyjaśnia wszystko. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.