Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Replika nie chodzi a tyka


Recommended Posts

teraz odkryłem, że między 'trzymankiem' gdzie jest batka, a body ukryło się przetarcie na kablu...czy to mogło coś, ech, 'zrobić' ? To może być winowajca ?

 

Nie zgaduj, odeślij do serwisu albo jak masz kogoś znajomego z repliką, to pożycz od niego jakąś mocniejszą baterię i sprawdź czy ruszy. Nie musisz nawet wkładać jej do body. Podłącz na luzie i naciśnij cyngiel. Jeżeli efekt ten sam to będzie wina wewnątrz GBoxa czyli bez zajrzenia do jego wnętrza się nie obejdzie.

Edited by chris15939
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Mam ten sam problem. Sprawdzilem druga baterie i tez niestety nie tlok sie nie ruszyl. Rozkrecilem mp5 i mam sam gear box ale nie mam srubokretu gwiazdkowego (takiego duzego).

 

I tak, jak poloze caly gearbox na biurku przodem (czyli tym gdzie wylatuje powietrze do lufy) po prawej stronie a tym z czego wystaja kable do akumulatorka w lewa strone to tlok mozna zobaczyc i widac ze nie docisnal do prawej strony, czyli jakby nie wrocil na swoje miejsce.

 

Macie jakis sprawdzony sposob zeby go przepchnac spowrotem bez rozkrecania gb?

 

Moj cylinder ma taka dziure przez ktora widac ze nie wrocil spowrotem jakby co;p.

 

Zeby go oddac na serwis nie ma szans, jestem drugim wlascicielem a mp5 ewidetnie przydalo by sie jakies smarowanie bo widze w cylindrze nie ma juz nawet smaru :P.

Edited by Toretto
Link to post
Share on other sites

Mozesz jasniej? Co to jest ar? Znalazlem w wyszukiwarce ze to jakas sprezynka, ale nadal nie mam pojecia o co chodzi ;p.

Ja tu niestety umiem tyle co rozkrecic rozkminic co z czym sie obraca,kreci trze itd. Poki co nazwami sie nie zajmowalem.

 

... no i widze ze to cos skads sie wyciaga ;p.

 

Mozna by dodac ze to wszystko prawdopodobnie dlatego ze kulka mi sie zablokowala w lufie, bo dopiero po rozkreceniu repliki wypadla. Wczesniej wlalem troche smaru silikonowego do magazynka.

 

Edit:

No dobra chyba znalazlem, to jest jakis zatrzask przeciwpowrotny? ;>

Edited by Toretto
Link to post
Share on other sites

Ar -zatrzask Anti-Reversal (przeciw powrotny) mówiłeś że wyjąłeś GB z body, to od spodu w dziurce którą wchodzi silnik zobaczysz taki bolec zahaczający się o zębatkę silnikową, wystarczy podnieść tą zapadkę śrubokrętem. Po tej operacji tłok powinien powrócić na swoje miejsce.

Link to post
Share on other sites

Nie raz buliłem za części przez taką praktykę. Jak masz sprężynę stockowa, albo tak do M120 to jeszcze można przeżyć. Powyżej rozpędzone zębatki uderzają w dupę tłoka... Domyśl się specu co to może zrobić.

Link to post
Share on other sites

Dlatego trzeba to robić z rozwaga i zwalniać po 1 zębie -gorzej jak ucieknie :tongue:

Jak AnR mówi, jak masz slabego springa to jeszcez ujdzie, ale jak ma się np 140 i więcej to wiesz jak ciężko po 1 ząbku nawet w v3, gdzie jest większe okno?

Link to post
Share on other sites

Hmm, dopiero do domu wrocilem. Replika oczywiscie nadal w czesciach. Po pierwszym ogladaniu nawet nie znalazlem tego calego anty riversala. ;p Ale no olać. Pcham zebatke w jedna strone i widac jak tlok sie cofa i odrazu wraca. No trudno nawet nie potrzebuje zbey go dalej cofac. Ale niestety w druga strone nawet nie da sie go ruszyc xD. Co teraz?

Moze to byc wina nienasmarowanecgo cylindra?

Czy to ze sprezyna bedzie sobie napieta na ful przez juz kilka dni moze cos zmienic tzn czy bedzie slabsza od tego albo cos sie w srodku moze zepsuc? Jesli tak to pewnie skonczy sie tym co planowalem od dawna czyli wymiana na m120 ;p.

W replice wszystko jest stock fabrycznie niby osiaga 360 fpsow. Na gb ma nadal plombe krakmana bo sie nie dostalem do niego jeszcze ;d.

 

Wychodzi ze i tak czy siak musze to rozkrecic, kupic smar do cylindra, przy okazji popatrze co tam w srodku slychac :D

A ogolnie sorki ze z innej beczki, czy tym smarem do cylindra i tloka, ktory charakteryzuje sie tym ze ulatwia tarcie ( o ile dobrze sie orientuje) mozna smarowac zebatki miedzy soba i to w czym ośki sie kreca?

Link to post
Share on other sites

Hmm, dopiero do domu wrocilem. Replika oczywiscie nadal w czesciach. Po pierwszym ogladaniu nawet nie znalazlem tego calego anty riversala. ;p Ale no olać. Pcham zebatke w jedna strone i widac jak tlok sie cofa i odrazu wraca. No trudno nawet nie potrzebuje zbey go dalej cofac. Ale niestety w druga strone nawet nie da sie go ruszyc xD. Co teraz?

Moze to byc wina nienasmarowanecgo cylindra?

Czy to ze sprezyna bedzie sobie napieta na ful przez juz kilka dni moze cos zmienic tzn czy bedzie slabsza od tego albo cos sie w srodku moze zepsuc? Jesli tak to pewnie skonczy sie tym co planowalem od dawna czyli wymiana na m120 ;p.

W replice wszystko jest stock fabrycznie niby osiaga 360 fpsow. Na gb ma nadal plombe krakmana bo sie nie dostalem do niego jeszcze ;d.

 

Wychodzi ze i tak czy siak musze to rozkrecic, kupic smar do cylindra, przy okazji popatrze co tam w srodku slychac :D

A ogolnie sorki ze z innej beczki, czy tym smarem do cylindra i tloka, ktory charakteryzuje sie tym ze ulatwia tarcie ( o ile dobrze sie orientuje) mozna smarowac zebatki miedzy soba i to w czym ośki sie kreca?

 

 

Przejdź się do jakiegoś budowlanego albo zamów jakiś mały komplet z internetu odpowiednich kluczyków i rozkręć GB. Wież mi że ci się przydadzą do tego hobby bo nie raz będziesz rozbierał tego GB.

Link to post
Share on other sites

No trudno post pod postem ale edytowac sie nie da.

 

Udalo sie ze moja siostra miala taki srubokret o.O.

 

Gb rozkrecilem, w momencie gdy tylko lekko oddzielilem obydwie czesci od siebie tlok odrazu wskoczyl na swoje miejsce wydajac glosny trzask ;p. Ale stwierdzilem ze skoro juz sie tyle naodkrecalem to zajrze do srodka. Potem postepujac zgodnie z filmikiem rozbierania gb udalo mi sie jakos wszystko spowrotem poskladac do kupy. Za pierwszym razem tlok zamontowalem do gory nogami, (zebatka do gory) i nie strzelalo;p za drugim juz igla. Co do mp5sd5 od jg, to jako tako wszystkie zebatki sa metalowe, z wyjatkiem tloka ktory ma tylko jeden zab - ostatni metalowy. Nie widac po nim zuzycia.

 

Wydaje mi sie ze warto by zmienic ta uszczelke do tloka (sa dosc tanie jak widzialem). Hmm czyli w zasadzie mozna by odrazu glowice tloka. Co myslicie zeby zamontowac http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_259&products_id=6316&name=Big_Dragon_-_Glowica_Tloka_POM_-_Blue ?

I oczywiscie m120 i precka 273mm - troche dluzsza bo zmiesci sie w tlumiku.

Link to post
Share on other sites

Mam tą głowice i nie narzekam, jej przebieg to jakieś 15tyś kulek i zero śladów zużycia.

 

Nie mieszaj z uszczelkami. Jeżeli jest idealnie wpasowana w głowicę tłoka (ma leciutki luz między przednią a tylną ścianką głowicy) to jej nie ruszaj bo możesz pogorszyć sprawę i stracisz na szczelności/pojemności (uszczelka uszczelce nie równa bo każda ma inną średnicę i grubość). Oryginalne stockowe są w sam raz do głowicy w której są umieszczone, choć zdążyło mi się że w kupionej głowicy uszczelka miała grubość 1,2mm (zaledwie połowa przerwy). Kiedy tłok był napinany i zaczął wracać to zanim uszczelka się cofnęła na właściwe miejsce żeby uszczelnić głowicę, traciłem na pojemności cylindra.

Link to post
Share on other sites

Nie pisałem gdyż mnie nie było, ale teraz jestem więc piszę-Dzień po moim ostatnim poście wysłałem replikę do TG. Oni ją tam wyregulowali, podobno nie był silnik dokręcony, po wystrzeleniu tych kilku kulek rozkręcił się już całkiem (tak co najmniej twierdzi TG, ja jestem w tych sprawach zielony) ale cokolwiek to było, odpukać, replika chodzi w najlepsze, nie kupowałem nowej barki, ta najwyraźniej się sformatowała i chodzi bardzo długo wystarczająco :wink:

 

Dzięki wszystkim za udzieloną mi pomoc :happy:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...