Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Cześć, mam m4 p&j i na sprężynie m90 jak strzelam to z silnika tak jakby śmierdzi trochę jak przykładam nos, co sie dzieje?

Z silnika wypadła mi też ta zębatka co jest u gór to ją włożyłem. Dlaczego śmierdzi trochę jak strzelam ?

Link to post
Share on other sites

A po co? Otwieranie go niema sensu poniewaz za każdym razem szczotki się zdzieraja i powietzre sie jonizuje jest to tylko walka z wiatrakmi.

 

Proszę Cie, idź sobie z działów technicznych. Nie wiesz co piszesz, wprowadzasz dezinformację. Bardzo do tego mnie irytujesz swoimi głupio-mądrymi postami. Jeśli przy pracy AEG już czuć palące się szczotki wierz mi, że trzeba wyczyścić komulator.

Link to post
Share on other sites

Proszę Cie, idź sobie z działów technicznych. Nie wiesz co piszesz, wprowadzasz dezinformację. Bardzo do tego mnie irytujesz swoimi głupio-mądrymi postami. Jeśli przy pracy AEG już czuć palące się szczotki wierz mi, że trzeba wyczyścić komulator.

 

AnR nie chcę byś złośliwy ale zarzucasz koledze, że nie wie co pisze, a sam nie znasz podstawowej budowy silnika... chyba, że to literówka, otóż chodzi o "komulator"... Co to jest? Może chodziło o komutator. Ale mniejsza o to, jeśli zapach silnika pracującego w warunkach stałych się zmienił to wiedz, że coś się dzieje. Zrób to co koledzy radzą. Miałem to w swojej Cymie, po około 12 miesiącach zapaszek się zmienił - czyszczenie pomogło.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...